@active82 en @Siepie85 fijn een goede nacht ! En heerlijk die poepluiers ! @Nina Sanders knuffel ! Probeer eraan toe te geven, lucht vast uiteindelijk op! Is gezond soms voor een mens om soms de tranen even te laten gaan. En vergeet niet dat je hormonen door je lijf razen.
@Siepie85, wat een fijne nacht. Hier op zich ook een prima nacht, maar ze mag er van mij wel wat langer gaan tussen laten. 22.00-02.30-06.15 uur. Na de voeding van 02.30 sliep ze om 03.30 uur weer. Nu voeden en dan is de dag begonnen, want de andere twee zijn ook wakker.
Hier heeft L geslapen van 22.30 tot 05.45 uur ! Wij dus van 23.30 tot 05.30uur! Dat doet een mensen goed ! Al voel ik mij nog steeds verrot, hallo vrachtwagen die over mij heen is gereden. Vervolgens een heerlijk poepsessie op het aankleed kussen gehad ! Lang leve de thermometer en lactulose ! Hier gaat L voor het eerst een dagje naar mijn moeder. Ik vind t maar spannend . Vertrouw mijn moeder hoor, maar houdt haar het liefst bij mij. Maargoed een begrafenis en alles eromheen vandaag dat is niks met een baby. Ik zal vandaag vrij weinig schrijven en vanavond alles lezen. Bah dagen zoals vandaag sla ik liever over
Haha @active82 toen ik zei lekker een goede nacht, bedoelde ik eigenlijk @riean. Bij jou mag er inderdaad best nog wat langer tussen
@wolkje1994 Sterkte vandaag! En het oppassen komt helemaal goed, je moeder vindt het vast een eer dat ze de eerste is Het is zo leuk om je eigen moeder als oma te zien. Je verbaast je straks nog over de gekste dingen (wat jij nooit mocht, mogen de kleinkinderen zomaar wel ) @Nina Sanders Komt goed, die dagen gaan ook weer over gelukkig! @active82 Poeh dat zijn korte nachtjes zo, niks aan... N was weer aan het spoken vannacht Van 2 tot 3 in de weer geweest, ondertussen V gevoed. Hij sliep weer rond 4 uur. Om 6u poept hij z'n luier vol en nu weer voeden. Wallen tot aan de grond vandaag
@wolkje1994 sterkte vandaag joh! @active82 idd, iets meer tijd er tussen is fijner. Wat was dat fijn he, bij een eerste, toen sliep ik na de voeding gewoon weer door met baby tot tien uur ofzo. Dat gaat niet meer met meer kinderen. Al zijn ze bij mij wat ouder dus in het weekend blijf ik vaak wel even liggen. Vandaag gaat jongste zoon een dag met mijn man op pad. Oudste gaat zo sporten, vanmiddag met mijn moeder en zusje naar Intratuin. We slaan Duiven dit jaar maar over, het schijnt er bizar druk te zijn, dus we zoeken maar een kleinere op dit keer.
Whoooo wat kan een goede nacht een mens goed doen! Baby O had de fles om 23 30 en meldde zich om 6.30 Wij hebben dus heerlijk geslapen! Wat zijn jullie plannen?
Ja wat was dat eigenlijk fijn he bij de eerste. De oudsten zijn hier altijd voor 7 uur wakker. Geen uitslapen meer voor ons! Ze komen altijd nog wel even bij ons in bed, maar de laatste tijd hebben ze onderling nogal snel ruzie, dus dan kunnen we er beter uitgaan!
Wat zijn jullie plannen vandaag dames?? Hier doen we vandaag niks. Man ligt met griep in bed te rillen. Ik heb geen zin om met twee kids op pad te gaan. Gisteren én eergisteren de hele dag op pad geweest. Donderdag gezwommen & in de stad gegeten. Gisteren eerst naar de bieb, geluncht in de stad met vriendin en haar kids, toen doorgereden naar de andere stad (1u hier vandaan); daar een binnenspeeltuin gedaan & wat geshopt. Dusss. Met recht vandaag thuis! We gaan wel nog effe lekker t bos in. Het is best koud, dus daarna waarschijnlijk lekker opwarmen in bad. Verder heb ik bergen was en wil ik nog taart bakken
lekkerrr! Hier 1 koffie, maar wel een dikke vette latte nouja, niet vet, want met magere melk gemaakt
Heerlijk die goede nachten, gaat hier nog wel fr duren vrees ik. Drukke dag hier... vanmorgen pietengym, vanmiddag eerst op kinderverjaardag en dan Sint op het werk van mijn man. Vanavond uit eten en een feestje in de kroeg van een vriendin die 35 is geworden. Oh ja tussendoor nog kolven en boodschappen doen