Heerlijk even met elkaar uit eten. Afgelopen vrijdag had ik echt zin in een rood wijntje, maar helaas moet ik nog even wachten. Ga richting weer beginnen met werken wel starten met het afbouwen van borstvoeding. Moet 12 januari weer beginnen, dus het afbouwen mag ook wel bijna beginnen
@USAbaby Och wat schrikken voor je dochter! Hoe was het bij de huisarts? Wat wordt de verdere behandeling nu? En wat leuk, weer aan het werk! Spannend hoor! @Raggy81 Las iets over dat het gisteren niet zo lekker liep met je vriend? Hoop dat jullie het hebben uitgesproken en het nu weer beter gaat. @Lotion Drama dat ze zo'n ritme heeft! Baker je haar ook in na een voeding (of zelfs ingebakerd voeden)? Dat honderd x heen en weer lopen voor de speen herken ik, logisch dat je er op den duur zat van bent. Dan maar naast je in bed, iedereen heeft z'n slaap nodig! Vanochtend al vroeg bij de kinderfysio, wat oefeningen gedaan met het naar links kijken. Nu thuis er mee aan de slag, maar we letten er al goed op. En natuurlijk had hij in dat half uurtje 2 spuitluiers .
@Magnolia29 inbakeren doe ik niet meer.. ze slaapt beter op der buik. Ingebakerd voeden was echt drama.. dan was ze heel onrustig en liet telkens los. Ze legt altijd der hand op mijn borst en dat kan dan niet hè blijf het wel stug proberen hoor. Co-sleeper heeft ze nog geen 1x in gelegen snachts dus denk dat ik die ook maar ga weghalen. S avonds en overdag leg ik der op der eigen kamer en dat probeer ik nu snachts ook.
Ik moest de 13e weer beginnen. Maar heb nog 2 weken vakantie erachter aan opgenomen Je stopt met Bv als je weer gaat werken?
Nee nu pas. (Hij is 2,5 week). Alles prima hoor. Baby O kan horen Daarna spontaan met zijn vieren naar het bos gegaan, waarna we zijn gaan lunchen (man is vandaag nog vrij). Daar zitten we nu nog maar we gaan zo richting huis. Eerst nog iets uit de vitrine halen als toetje (taartje). Dan thuis o naar bed en de oma van mijn man komt vanmiddag nog op visite
Ja ik ga denk ik ook nog een week vakantie opnemen, maar dat moet ik nog even kortsluiten. Ja ik stop met BV als ik weer ga werken. Ik ben geen persoon om langdurig BV te geven en zie kolven op het werk echt niet zitten.
Hier 6 jan weer werken ga wel kolven op het werkbij oudste t/m 9 maand gedaan laatste maand afgebouwd
Was vandaag echt heel leuk om weer even mn collega's te zien en even bij te kletsen. Van mn collega's heb ik de newbornset voor de tripp trapp gekregen. Ben er zo blij mee. Oh ja anticonceptie... ik slik de pil alweer. Dat mocht al ondanks dat ik nog vloei.
Hier de hele dag in de tuin bezig geweest samen met m’n moeder vooral gesnoeid. Ben alleen binnen geweest om te voeden. Alleen te weinig gedronken dus nu knallende koppijn ga zo even een ibuprofen erin knallen.
He meiden! Dochter doet het stoer, wil geen paracetamol en hobbelt rond met een “houten” been. Helaas kan ze geen schoenen aan dus ze moeder in de buggy of ik moet haar tillen buiten. Dat vindt ze echt niet leuk . ging goed bij de huisarts, zag er rustig uit. Morgen zelf opnieuw verbinden en woensdag weer heen. kleine doet het goed hier. Ze komt om de 4 uur ongeveer, drinkt dan goed. S nachts om de 6 uur dus super blij al hier. ze wil niet meer live aan de borst dus kolf 5 keer per dag (7-10-14-19-20). Wat ik te kort kom vul ik nu nog aan met voeding uit de vriezer van paar weken geleden en straks met kv. mij ga wel kolven op werk dus, bij de eerste ook maanden gedaan. Ik ben vrij flexibel, het hangt niet op een uur en heb een eigen kamer, dat vind ik wel te doen. Evengoed laat dan @ninasanders. Volgens mij was dat bij ons met 5 dagen ofzo Hier doet verloskundige nu ook spiraal @Poolvos. Ideaal! Hoe is het gegaan vandaag?
Hij weet dat hij fout zat en ging t dus met avondeten goed maken.maar ik ken het ondertussen en ben er dus niet meer zo ontvankelijk voor. Meer de modus van ja leuk maar volgende x is het weer t zelfde.
Vandaag is ukje 80 dagen jong. Zwaar onrustige avond gehad. "Zou hij nu die 7 uur gaan doorslapen dan please ?" Erg moe en ben erg gespannen. Momenteel erg moeite met mezelf en mn emoties. Hij is 11 wk dus hopelijk gaan de hormonen n beetje tot rust komen.
Haha ideaal is anders, maar het is uiteindelijk maar relatief zo een korte periode dat ik mijzelf iedere dag overtuig nog even door te gaan
Knap hoor! Ik vind kolven ook niet per se vervelend, het is een soort verplicht momentje van rust. Maar fulltime vond ik verschrikkelijk en ik hoefde het maar een week te doen
Help me productie loopt terug eerst kolfde ik s avonds 160-190 en gister kreeg ik maar 90 terwijl hij 140 nodig heeft mis dus voor vanavond 50 Overdag kolven is erg lastig omdat baby steeds in draagzak zit weet ff niet hoe ik mij productie zo kan ophogen iemand tips?