Official over de 100 dagen hier Maar toch heel trots! Gisteren is G. op zijn buik gerold en ook weer terug
Morning dames!!! Ik kon gisteravond niks posten? Kreeg steeds een serverfout! En vanochtend lag de site plat. Maar zie nu dat sommige van jullie er wel op konden! Angelmom om 7.20 al - toen deed de mijne nog niks. Nou ik ben in ieder geval weer bijgelezen. Wij doen dit vandaag! Maar hier natuurlijk geen sint. L zat net al met de olifant zn slurf de (nep)boom water te geven. We reizen over 2 weekjes al naar NL. Dus vandaar de nepboom ik wil een echte! Maar next year zijn we hier met kerst, dus dan kan t Wij doen cadeautjes op 1 januari als we weer hier zijn Nacontrole vk was super prima gisteren. Ze bood een gyn-onderzoek aan, ook al had ik een keizersnede. Onnodig maar super netjes!! Maar ze heeft dus t uitstrijkje al gedaan hoef ik volgende maand niet. Verder heb ik nog niets besloten mbt anticonceptie. Ik moet eerst nog eens met de gyn praten. Na de keizersnede zei de gyn “er was een segment van de baarmoeder heel dun”. Kak! Ik heb dus niet gevraagd wat dat nu betekent: mag ik geen derde ks? Dan kan er sowieso geen derde baby komen. Dan mag mijn man lekker knip Mag ik wel een derde dan doen we iets tijdelijks (spiraaltje?) tot we besloten hebben wat we willen. Misschien komt er helemaal geen derde hoor; maar als t niet mag van de gyn dan hoeven we er niet eens over na te denken. Weet ik liever nu dan tzt wanneer ik mn zinnen er al op gezet heb. Vanacht voor t eerst naast bv ook kv moeten geven. Dus t is bijna klaar. Ik geef nu nog 3-4x per dag een bv met kv erachteraan. Maar snachts was bv genoeg. Nu niet meer dus. Niet zo erg, want we gaan dus bijna op reis en ik wil niet tijd stoppen in steeds kolven én voeden én fles als we niet thuis zijn.
Goed eten en drinken, misschien ongesteld aan t worden of heel erg moe geweesr gisteren? Komt vast weer goed! Soms dipt t gewoon. Kolf je altijd of geef je ook live bv? Dan overdag toch even nakolven. Baby even weg leggen, des noods even laten huilen. 5 minuten huilen een paar keer wordt ie echt niet slechter van.
@ paula1984, wat knap!! @Nina Sanders , herkenbaar, ik ga voor het eerst voor een echte boom, heb zo'n zin om hem te halen @ poolvos, ik kon er ook steeds niet op idd Hier een betere nacht gelukkig, eerst 3 uur geslapen terwijl L in haar bed sliep, na het voeden op mij, met wat krampjes tussendoor tot 6 uur Net de auto al gewassen en tig dozen van de opslag naar binnen gesjouwd, dan kan ik ze latee naar de nieuwe zolder brengen. Zo lekker om niet meet zwanger te zijn, zonder dikke buik heb ik veel meer zin om flink op te gaan ruimen Zo naar het CB, ben erg benieuwd hoe groot ze is, ik heb het idee dat ze enorm gegroeid is
Hier een baby die nog slaapt. Gisteren om 2u gaan slapen tot 5u. Om 6u15 weer weggelegd. Mag nu wel gaan opstaan maar durf haar niet te wekken. Heeft echt een slecht uurrooster. Maar na de waardeloze weken geniet ik er ook is van van te blijven liggen. Vandaag trouwens 2 maand dit kleine wezentje. Hoop dat de goede periode een beetje blijft aanhouden.
Ik dacht dat L bleef slapen Ze had om 04:15 een voeding gehad. Om 06:30 lag ze te mopperen dus aangelegd, spuugt ze me volledig onder en slaapt weer verder 07:30 nog een keer geprobeerd, 2 happen en ze sliep weer. Om 9:45 ben ik maar gaan kolven en nu word ze net wakker en is ze aan het eten. snap er niks van kerstboom: hier dit jaar waarschijnlijk geen boom Eigenlijk geen ruimte voor. Maar ik denk dat ik de speelgoed kast even naar de gang verplaats en dan toch een boom neer zet. Kunst dat dan weer wel. Maar kerst zonder boom is gewoon geen kerst
Ik ga zo even bijlezen maar ik heb een onrustig ventje vandaag. Hij wil eigenlijk alleen maar bij me liggen..
Heb ook het idee dat ie een beetje verstopping heeft? Hij poept maar 1x op een dag (dit is dan wel een enorm volle luier) maar vndg nog niet.
Baby was hier gister 80 dagen... Ik mag dus nog 20 dagen schrijven Waarom slapen bijna alle babys van 11 weken al door en houdt deze uk hier me de hele nacht wakker al 3 nachten.... Steeds maar hazeslaapjes. Lopen klooien met zn fles. Zucht.
Idd hier ook de hele tijd dat ik zp half niet op kom. Hier wederom een top nacht 22:15, 5:15 en daarna om 0900 wakker moeten maken omdat we weg moesten. Maar als hij zo doorgaat dan gaan we toch langzaam richting doorslapen. E ingeschreven op de lagere school zo gek in juni gaat ze gewoon al naar school!!!
Vanochtend bij het CB geweest. De kleine meid is nu 3688 gram en 52 cm. Beide op de -1 lijn maar prima in verhouding. Flessen 6 x 120 was ook prima. Kerstboom Ik vind het wel gezellig maar hou niet van de chaos in mn huis. Het staat rommelig. Zet m elk jaar graag neer maar ben nog blijer als die weer opgeruimd wordt. Dit jaar een echte. Onze grote neppe past nu niet lekker in verband met de box.
Nou dan meld ik ook nog even dat G. gister met 4.5 maand nu 6335 gram weegt en 63 cm is. Slaapt door en komt voor 1 voeding. Hij is een heerlijke blije vrolijke baby ❤ Met teruglopen van productie zou je bv thee van medela kunnen proberen. Het hielp mij toendertijd erg goed. Of paar beschuitjes met muizen. Anijs geeft ook een boost.
Volgens mij heeft de dame van het cb niet goed gekeken. Zag weer allemaal uitslag op L der billen en doe der mond open en weer allemaal witte stukken. Mijn tepels beginnen ook weer te prikken.. Dus die spruw is weer terug of is nooit weg geweest (Kut!) kokosolie staat al weer klaar maar die nystine oid werkt dus voor geen zak. Is er ook een ander middel behalve gentiaan violet dat de ha kan voorschrijven?