Haha dit is iets wat ik me ook regelmatig af vraag! Op maandag, dinsdag begin ik om 07.00 uur, en moet mn man dan de deur uit. Op donderdag moeten we straks 07.20 de deur uit. We gaan het meemaken...
Hier moeten we om 6u30 de deur uit. Een geluk maar 3 dagen per week. Had het mogelijk geweest bij opvang dan had ik maar 1 dag nodig. Zowel ik als mijn man werken 1 dag van thuis en werken beide 4/5de maar het minimum is 3dagen in België.
Ik ga nog niet te vroeg juichen, maar nu 1.5 dag een schepje Omneo, en meneer ligt voor het eerst rustig in de box ♡ . Hopelijk is het geen toevalstreffer.
Lodger sloffen ook hier Ik zou persoonlijk een kleine mini baby niet op je jas dragen in een draagzak, dit vooral omdat zowel mijn als de jas van mijn man vrij ruw zijn en dat schuurt dan tegen het gezichtje. En... direct tegen je aan is zooo fijn haha hier weer nieuw spruw middel gekregen en gaat beter. Mevrouw is zo tevreden. Huilt amper, slaapt goed in en redelijk door. Ik verschoon wel altijd ook s avonds en s nachts maar dan dus voor de voeding. Wil geen geïrriteerde billetjes, huid van onze dochter is nog vrij teer. kolfsessie weer ten einde, ik ga weer aan het werk haha
Ik zie soms ook mensen met een sjaal rond de baby lopen. Misschien ook een oplossing als het eenmalig is?
Even een geen baby maar mobiel vraagje. Heeft iemand hier een sual sim ? En past daar ook een extra geheugenkaart in ? Ik heb er 1 gekocht maar dan kan je dus wel dualsimmen.. Maar niet meer de geheugenkaart erbij. Het is of of zeg maar...
Hier minimaal 3 dagdelen hier gaan ze 3 dagen heen straks en oudste 3 x voor en na schoolse opvang ga 24 uur werken nu met 2 eerst gemiddeld 28 ene week 24 andere 32 met 1
Ik wilde hier ook schrijven dat t hier niet zoveel doet. Ligt nu in de box en deed toch een halfslachtige poging tot draaien. Deed z’n zus al met 12 weken en die liep ook al precies op der verjaardag. Maar ze zeggen ook dat jongens sowieso langzamer zijn dus we gaan het zien.
Wij gaan zo sinterklaas vieren, jullie ook? Ik heb er zin in! Zo benieuwd hoe P reageert ♡ Over het dragen, net had ik het roze fleece dekentje om de zak gedaan, en mn sjaal eroverheen. Daarover mn jas zoals op de foto vd week, en V bleef lekker warm ♡
Net bibs speen gekocht helaas hadden ze alleen nog maar bruin maar om ff te testen hield hem al beter beet dan de difrax kijken of dit succes is
Geweldig hè, als ze er zo vol in geloven en alles bewust meemaken! Vind het prachtig, veel plezier! Wij vieren het zaterdag ochtend. Man komt morgenavond thuis, dan zetten we allemaal onze schoen en zaterdag ochtend staan de pakjes klaar. Heb er zin in, ben ook erg benieuwd wat ze er van vindt!
Net idd suf zitten googlen..dit toestel heeft t niet. Maar er zijn er die het wel hebben. Maar heb inmiddels een soort tussenoplossing gevonden.. Kijken of dat werkt.
Heb toch de huisarts gebeld. Heb in N haar keel gekeken, haar amandelen zijn enorm opgezet en lijken ontstoken. Logisch dat ze niet wil eten/drinken . V is nu ook verkouden, drinkt gelukkig wel goed. Maar als we er toch zijn voor de grote zus, kan hij meteen even V voor de zekerheid checken. Mogen er om 8.20 u al zijn, dus dat wordt racen
Wij vieren deel 1 morgen met schoonvader en zondag met mijn familie. En zondag hebben we dan kindersinterklaas en volwassenen Sinterklaas.