Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon @Magnolia29 Wat fijn dat hij het zo goed doet! Lekker genieten ♡ eindelijk baby knuffelen
Ja, weet het zeker heb dikke week niet meer gevloeid na bevalling. En heb ook al gebeld met de huisarts, moet allemaal weer in balans komen. Ben ook alweer an de pil, dat speelt denk ik ook mee. Wat ik niet meer wist, maar ex blijkbaar wel, is dat ik dit ook had bij de oudste. Heb ook verder geen krampen of pijn gelukkig, ben alleen het bloeden goed zat. Wil wel weer even geen maandverband/tampons gebruiken
Goed slapen zit hier er nog niet in. Onze meid heeft haar ambetant uurtje van rond 21u tot 1 a 2 uur. Nadien slaapt ze wel gedurende ongeveer 4 uur. Ze heeft 's avonds echt super veel last van krampjes.
Jeetje! Dat is wel heftig. Klinkt best wel eng eigenlijk. Maar gelukkig is ze er en doet ze het goed! Ze heeft wel een súper inhaalslag gemaakt. Lekker genieten ❤️ Ahh heerlijk met kraambezoek! Maar hier ook flink kapot daarna. Ik duim met je mee voor een goede nacht voor ons allemaal
Ik hoop dat ik deze nacht niet voedend in slaap val en dan wakker wordt 2u later met nog steeds een tuttende maar (weer) hongerige baby
Hier 19.45 voeding gehad hij ligt nu te slapen in zijn bedje en ik lig ook al hadden ook visite vanmiddag broertje met 2 kids 3 en 4 jaar dus lekker druk mannetje komt heldag beetje om de 4 a 4.5 uur hopen dat hij dit vannacht ook door zet.
Hier net om 2015 en daarna tot 10min geleden er aangehangen om in slaap te komen. Werd elke keer wakker nu toch maar in de cosleeper gedaan, kijken of hij lekker gaat slapen. Heeft alleen de hik nu, maar ligt opzich wel rustig.
Hier weer aan de kolf, ze was toch potje pissig dat ik haar probeerde aan te leggen. Echt een mega diva, nu al! Hopelijk rond 130 pas weer hier
Oooo ze heeft gewoon echt door dat dat harder werken is dan de afgekolfde melk. Kleine troela!! Hier net klaar, netjes 4u ertussen. Wel voor t eerst maar 1 borst leeggedronken en niet twee. Ben benieuwd of hij nu sneller komt.
Hier zitten we helaas weer in het a 3 uur ritme. Dus verwacht dat dat de rest van de nacht ook zo zal zijn.
Nou hier goed nieuws. Sinds 2.15 ligt mevrouw aan de borst. Dus en 4 uur ertussen en aan de borst. Gelukkige moeder. Ho te vroeg gejuicht.. ze laat los en nu geen zin meer om te "werken". Nogmaals... diva...
@USAbaby , heeft ze ook een kroontje op? Zie een echte diva voor me! Iedereen een goede nacht zie ik. Hier ook!
Mwah hier de laatste 2 voedingen a 2,5 uur. En elke keer wordt ie kreunend en scheten latend wakker dan en dan wil huilen. En dan is hij ook niet troostbaar en wil meteen eten.