De eerste 100 dagen van je baby!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Poolvos, 6 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Hier slaapt hij ook bij ons op de kamer hebben er beide geen last van normaal
    Nu 2 verkouden mannetjes in de slaapkamer is wat minder snurken beide dus vannacht beetje gebroken naacht maar anders gaat prima
    Dochter heeft tot 6 maanden bij ons gelegen toen werdt wieg te klein en hebben we haar op eigen kamer gelegd
     
  2. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Wat een luxe. Flesje in bed gegeven, de oudste pap gegeven, man en O net de deur uit en nu met baby O terug in bed met koffie en Netflix!!
     
    ButterflyPassion en Poolvos vinden dit leuk.
  3. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Poolvos vindt dit leuk.
  4. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Nou, vandaag vertrekken we op reis. En natuuuurlijk: L vanacht ziek :cry::cry::cry:
    Ze werd in paniek wakker omdat ze niet kon ademen door 3kilo snot dat in dr keel zat. Na een kwartier hoesten ging t wel weer. Koorts 39gr, dus met zetpil mee naar mamas bed en papa op de bank ( :p )
    Ze slaapt nu nog (normaal allanggg wakker), dus ik hoop ontzettend dat ze zich oke voelt als ze straks wakker wordt.
     
    USAbaby, Magnolia29, Nina Sanders en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.860
    7.808
    113
    Amsterdam
    @Poolvos ja echt als je hart of dixie leuk vond ga je deze ook leuk vinden!!!

    @Nina Sanders hij kijkt echt super weg!

    heerlijk sliep er hier weer eentje 9 uurtjes!!!! Als hij dit een paar dagen achter elkaar gaat doen ga ik hem verplaatsen naar z’n eigen kamer. Enige nadeel is dat m’n rechterborst gaat lekken dan haha, maar dat zal snel genoeg gaan wennen. En nu even first dates terug kijken daarna dus weer virgin river!
     
    USAbaby, Poolvos en Nina Sanders vinden dit leuk.
  6. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Had ik eerst ook maar na week werd het beter
     
    ButterflyPassion vindt dit leuk.
  7. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Wat sneu @Poolvos
    Hopelijk snel weer beter. Hoelang blijven jullie ook alweer in NL?
    Baby O is ook verkouden, voornamelijk dichte neus al een tijdje. Ik heb neusspray en vaak als ik die gebruik, dan niest hij daarna zn snotjes eruit :roflmao:
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  8. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hier trouwens weer goede nacht. Flesje om 23.30 (Maar dus nog heel lang serie gekeken haha) en vervolgens om 6.30!
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  9. Lottie987

    Lottie987 Bekend lid

    17 mei 2019
    537
    347
    63
    Vrouw
    Bij ons ging de eerste met 1,5 week op zijn eigen kamer en onze jongste met 3 weken. Inderdaad omdat ik er okergeel slecht door slaap....
     
  10. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.860
    7.808
    113
    Amsterdam
    @Poolvos hopelijk voelt ze zich snel beter anders is zo’n autoreis idd niet fijn!
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  11. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.538
    7.041
    113
    Beterschap voor je meisje @Poolvos en alvast een goede reis!
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  12. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Ah nee @Poolvos, zul je net zien! Hoop echt dat ze zich beter voelt straks. In ieder geval een goede reis voor jullie en natuurlijk heeeeeeeel veel plezier! ❤
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  13. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Ik heb n oversized ochtendjas liggen maar die had hij ook in gebruik. "Alles om de baby niet wakker te maken ":roflmao::o:

    Nee kerstgedoe is niet uitgepraat. Hij is en blijft een vreselijke kleuter op meerdere punten.
    Heb hem gevraagd hoe hij zich zou voelen als hij n verrassing voor mij heeft en ik zo zou reageren.
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  14. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.860
    7.808
    113
    Amsterdam
    kleine tip misschien even op een rustig moment met elkaar hier
    over praten? Zoals jij gisteren en nu schrijft zit er ook veel boosheid bij jou en komt het ook best kinderachtig over. Van jij doet zo dus doe ik zo. Volgens mij is dat van beide niet de bedoeling toch.
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  15. ButterflyPassion

    ButterflyPassion Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    @Poolvos aah nee, hopelijk voelt L zich al een stuk beter! In ieder geval een heeeele goede reis gewenst !

    @Raggy81 wat vervelend dat jullie een ruzie hebben om zo iets. Maar eerlijk, ik begrijp wel dat je vriend dit met het gezin wilt doen :) Ik heb al eens gezegd dat wij ook een samengesteld gezin zijn. En het is hier traditie, dat met het opzetten van de boom, we dit met zijn allen doen. Mijn stiefzoon uitgezonderd, die heeft hier echt geen zin meer in (15) ;). Voor onze kinderen samen is dit ook erg leuk, het maakt het echt een klein feestje. Kerstmuziek op.. noem maar op. Is dit ook niet wat jouw vriend erg leuk lijkt? Ook mijn man zou het dus niet leuk vinden als ik dit als zijnde verrassing zelf zou (willen) doen. Oké, er wordt hier niet gescholden naar elkaar, ik denk dat die manier van communiceren wel een punt is waar jullie aan zouden kunnen werken. Maar voor jou zou ik adviseren je proberen te verplaatsen in hem en waarom hij er zo een probleem van maakt, en daarin een manier te vinden hoe het voor jullie allebei een leuk moment wordt :).
    En betreft het opzetten van de boom bij jouw schoonouders: kun jij dan niet zeggen. Goh, wat leuk dat stiefzoon de boom gaat doen! Onze dochter is nu ook oud genoeg, zullen we er anders met zijn allen heen gaan zodat dochter ook kan helpen?

    Het is soms gewoon niet makkelijk... En al helemaal niet in een samengesteld gezin. Succes en hopelijk komen jullie hier vandaag samen uit :)
     
  16. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Al geprobeerd. En eerlijk.. Ik ben niet eens boos. Ik heb dit soort situaties al zo vaak gehad nu dat ik merk dat ik er gewoon klaar mee ben. Ik steek ook steeds minder ofwel geen energie meer in verrassingen.
     
  17. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Ik snap zijn punt. Ik snap alleen zijn reactie niet. En dan ben ik er ook wel klaar mee.
    Ik ben helaas.. Al langere tijd de enige van ons 2 die zich in de ander zn schoenen kan plaatsen en lever dus x op x ook in. Het gaat eigenlijk altijd zoals hij wil. Ik ben niet perfect en reageer zeker ook wel verkeerd. Maar blijkbaar wel de enige die het van beide kanten kan zien. Alleen niet meer als op deze manier ruzie gevoerd wordt. Dan gaat hij maar gezellig met zn zoon de boom doen.
     
    ButterflyPassion vindt dit leuk.
  18. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    ach gos wat zielig! Hopelijk voelt ze zich beter! Veilige reis gewenst.
     
  19. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Nou we zijn op weg! L zit intussen chips te eten (ach, als er maar wat in gaat) en filmpjes te kijken met d’r zielige snotterhoofd. Ze zei wel “mama, L thuisblijven alsjeebliiieefftttt?” Maar bij het idee dat we vanavond de grote boot op gaan was ze weer enthousiast!
    Hoera voor PCM. Komt vast goed.

    R heeft het trouwens TOP gedaan vanacht, voor het eerst de klok rond geslapen van 19.00-7.15u yess!
     
    USAbaby, active82, Kolibrie2 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Raggy81, Magnolia29 en Beheer vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina