@Poolvos Hier komt het en volgende week op huisbezoek. Dan word L gelijk gewogen. Ben wel benieuwd wat ze nu weegt. Ze kwam vannacht maar 1x Om 3.30 en daarna weer om 06:45. En verder slaapt ze alleen maar. Ze is alleen smorgens eventjes wakker en in de middag. Echt een slaapkopje.
Hier drama ochtend weer brullen brullen weet ff niet meer wat ik er mee aan moet steeds slaapjes van 5 min en dan weer brullen hij is dood op zo
Wat zegt je moedergevoel? Denk je dat er iets anders speelt? Pijn? Allergie? Ik zou niet tot de 28ste wachten maar een afspraak bij de huisarts maken. Misschien kan die mee denken?
Tot de voeding van 1100 hier ook ik slaap vallen en weer huilen. Beetje huil 2 uurtjes, maar nu ligt ie heerlijk te slapen. Idd eens met @Boordevol als je er niet een goed gevoel bij hebt evt eerder cb of huisarts consulteren.
Hier morgen afspraak bij het cb ben bang dat ie echt weer veel is aangekomen aangezien die dus de laatste week a 3 uur ook snachts komt en daarvoor niet en toen al rond de 400gr per week aankwam.
Ik heb eindelijk tijd voor een update Wat een voorbeeldige baby is V ❤ Zo anders dan met z'n grote zus! Voel me ook prima na de bevalling, doe alweer veel zelf en heb weinig pijn. Bv gaat heel erg goed, stuwing is ook al begonnen . Hij laat steeds 3 a 4 u tussen de voedingen, dus slapen gaat eigenlijk ook prima. Echt een heel tevreden mannetje! (Ik klop ondertussen wel even 100 x af, jullie snappen dat vast haha!)
Ga volgende voeding ff huid op huid doen 11.45 eindelijk in slaap gevallen Twijfel wel of er niets is maar zijn ook dagen dat hij juist wel rustig slaapt
Hier wat minder actief even. Zitten sinds zaterdag in de 12 weken/3mnd sprong /regel dagen. Verschrikkelijk ben blij als dit weer over is
Zojuist is de vroedvrouw voor de laatste keer langsgekomen. Gevraagd wat ik mag geven voor de krampjes. Best is niets geven en wachten dat het overgaat. Ook nog is gewogen en is nu 3k540. Sinds vrijdag 140gr bij.
Ach weet je elke baby komt aan in zn eigen tempo hoor... Nu mssch wat meer, volgende x minder. T cb gaat bij mij ene oor in andere uit. Erg oudbollig hier... Mijn dochter is nog steeds maar 10 kg. Maar ze groeit. Geen dikkertje.. Geen grote eter. Maar ze doet t op haar eigen tempo prima.
o onze dochter kwam zelfs meer aan daarom weet ik het hehe. En zij is nu al der babyvet kwijt en zit inmiddels op de -1 gewicht en lengte verhouding. Net zoals ik altijd gedaan heb. maar zijn nieuwe vpk daar dus ben benieuwd vorige was prima en makkelijk. En met bv kunnen ze eigenlijk niet teveel aankomen maar je hoort genoeg verhalen dat ze echt kunnen gaan mieprn.
Hier zei de vroedvrouw dat een baby op bv niet teveel kan bijkomen. Dat indien een dokter dit meedeelt je onmiddellijk van dokter moet veranderen wa't dat die niet goed wijs is.
@Siepie85 ik vind het consultatiebureau in Nederland eerder hilarisch. Die verhalen altijd. Wat een belevenissen.
Als ik de arts trouwens krijg ga ik die nog even om de spreekwoordelijke oren slaan. Die heeft bij onze dochter een anisocorie gemist. En die ontdekte ik een keer toen ze 1.5 was en door foto’s terug te kijken had ze dat al vanaf geboorte. Denk ik k, je kijkt naar de pupillen en je doet je lichtje etc maar je hebt dat dus niet gezien. Ik was eerst namelijk nog soort van lichtelijk in paniek met idee o nee tumor etc. dus idd ze zijn hilarisch, maar opzich ben ik redelijk tevreden maar heb ook nooit dingen gehad die buiten het normale vielen tot nu toe.