He meiden, hier beginnen toch de lichte krampjes te beginnen rond 1900u... maar erger is nog de verkoudheid. Ze moet echt omhoog liggen, of bij ons. Vandaag dus veel in de draagzak gedaan. Ik heb ook voor mijzelf gezorgd vandaag. Afspraak gepland bij de chiropractor voor een apk'je voor na de bevalling en mij ingeschreven voor de 'back in shape' bootcamp. Nu al zin in maar nog even geduld (mag na 6 weken starten). Ik zit weer te kolven , zo douchen en naar bed! Goede nacht allemaal!
Ik sliep om 21u. Om 23.30 uur gevoed en daarna opgestaan. De keuken opgeruimd, vaatwasser aangezet en woonkamer opgeruimd. Voel me weer uitgeslapen...
Niet zo netjes dat Een vriendinnetje van mij kreeg te horen van een verpleegkundige daar dat haar dochter te lang was en dat dat anders moest. Oké?! En wat wil je dat ik eraan doe?! Te dik, te dun. Ok. Maar te lang?!!
Hahahaa jij! Ik zit hier in zombiemodus te voeden en jij poetst je halve huis. Kun je niet komen logeren?
Hahaha serieus.. als hij zich pas na drie uur meld voel ik me gewoon uitgeslapen! Scheelt me ook weer morgenochtend. Kan ik lekker rustig opstarten. Man zit even jn een drukke week mbt werk deze week dus er blijft wat meer liggen.
21.36 laatste voeding al ssliep meneerrtje sind 19.00 al niet meer 23 viel hij in slaap tot 2 uur mooi 4.15 tussen voeding hopenlijk nu weer 4 uur al kom ik dan overdag niet lekker uit 9 uur afspraak met dochter intake basisschool
Hier ook 2200 en nu weer! Jeeh! Ik heb gisteravond ook alle klusjes gedaan, morgen studiedag en kan ik ook rustig aan doen met de meiden morgenochtend. Zo heerlijk als je niet hoeft te racen. Volgende week lekker herfstvakantie. Nu al zin in!
Hier eerst na 4 uur nu weer 3 maar volgens mij wederom niet echt super honger naar mijn idee. Eerste borst namelijk niet echt leeg gedronken. Maar stomme is ik krijg hem ook niet rustig zonder echt compleet overstuur. Kon je maar tegen hem zeggen krampjes zijn zo over en je hebt nu maar een beetje honger ga maar verder slapen.
@Siepie85 , zo herkenbaar. Hier als ie overdreven snel drinkt dat ik hem moet loskoppelen zou ik hem graag duidelijk willen naken dat niemand er van gaat drinken en dat het volledig van hem is dus rustig aan . @USAbaby gaat lekker zo. Hier Op een borst twee uur en 15 min geslapen.
Hier ook 20u - 00.30u - 4.15u Dus ruim 4u ertussen. Hij had om 1u wel maar 1 borst gedronken en toen heb ik de andere uiteindelijk maar gekolft omdat hij áltijd twee drinkt. Heb overdag regelmatig t idee dat ik nog steeds laag zit in productie (hij ontevreden na drinken en na een uur weer). Met kolven kreeg ik 40cc uit een borst. Best ok dus (want ik kan echt slecht kolven, ‘t was echt niet leeg). Nu net heeft ie gewoon beide borsten plùs die 40cc op Hopelijk nu nog lekker een paar uurtjes slapen voor L wakker wordt
Voor de meiden met oudere kindjes: worden ze ook wakker van het huilen..? En slapen ze daarna weer, of duurt het even? N werd er net voor het eerst wakker van. V heeft krampjes, man ging om 6u naar beneden met hem. Ze maakte zich helemaal zorgen; Ik hoor broertje huilen, wat is er mama? Wie is er nu bij hem? Zo lief, kreeg er (kraam) tranen van in m'n ogen
Nee ze worden allebei niet wakker. Maar L huilt niet.. Ze begint flink te mopperen en daar reageer ik al snel op. Vandaag lekker een relax dagje met alleen L. Ik ga vanmiddag lekker even bijslapen. Ze komen vandaag voor de gehoortest, hoe laat wist ze niet maar niet tussen 12 en 3 want dan kon ik even slapen
@Magnolia29 nog gefeliciteerd! Hier worden ze gelukkig niet wakker van hem. Wel lieve reactie van je dochter. Hier na het drama dat regeldagen/sprong heet eindelijk weer een fatsoenlijke nacht ondanks dat hij nog steeds verkouden is. Mijn man heeft hem om 19.00 de fles gegevens en hij kwam pas om ( houd het vast) 05.00 Wel allebei een paar keer wakker geweest mijn man en ik . .je klok staat inwendig gewoon op de voedingstijden Zal vast een incident zijn maar wat geeft dit weer energie Ik mocht gister avond heerlijk naar de kapper. Meisje in opleiding moest laagjes knippen. Nou echt ze heeft laagjes geknipt in mijn schuine bob onder begeleiding van haar baas en het heeft nog nooit zo mooi gezeten ❤ Vandaag de eerste inenting voor G. vind het altijd zo sneu dat ze zeer gedaan worden. Wel heb ik een ontzettend fijn cb en geweldige verpleegkundige hier. Zijn er meer die fv geven hier? Of alleen maat bv mama's?
@Magnolia29 gelukkig wordt ze er hier niet wakker van want hij zet soms ineens een keel op. En daarom probeer ik ook echt soms of ik hem weer slapende kan krijgen omdat ze er niet wakker van wordt.
Goeiemorgen! Zo te lezen heeft iedereen een (redelijk) goede nacht gehad, wat fijn. @Magnolia29 Gefeliciteerd! @paula1984 Hier ook fv. Laatste fles is hier meestal tussen 20 en 21, en de eerste tussen 7 en 8. Gekke is dat als de laatste fles later is, ze juist eerder komt
@Magnolia29 , kids worden er niet wakker van. Slapen ook een verdieping hoger en hij huilt eigenlijk zelden. Meestal begint hij te mopperen en dan pak ik hem ook om te voorkomen dat hij hard gaat huilen. In de kraamweek heeft hij wel hard gehuild de eerste dagen en toen werden de jongens er ook niet wakker van. @paula1984 , heerlijk! Ik ben jaloers haha. Ik ben gisteren ook bij de kapper geweest. Een thuiskapster want de baby moest mee en dan is het niet erg als ie toch gaat brullen. Mijn haar zit weer helemaal top.
Hier weet ik niet wat er gebeurt is. Gister was A enorm lastig. Wou enkel maar kleine slaapjes doen. Ongeveer 30 min en dan weer wakker dit duurde van 10u 's morgens tot vannacht 1u. Nadien heeft ze gewoon tot 8u geslapen. 7u aan een stuk. Ga wel moeten leren kolven want ik vheb schrik dat dit de bv gaat blokkeren.
@Frun dit was echt voor het eerst. Normaal kwam hij om 01.30 en dan in de vroege ochtend nogmaals. Ga er nog niet vanuit dat dit blijft (mag wel ) @Boordevol heerlijk dat je haar weer goed zit Meer die al last hebben van haaruitval ? Mijn dikke bos is weer helemaal verdwenen de afgelopen weken helaas.