Cluster momentje gewoon nog keer aanbieden heb ik ook wel op de avond steeds willen drinken al zijn het vaak kleine slokjes
K was een nieuwe arts aan het inwerken bij het cb en heb echt op m’n tong moeten bijten. Advies voor krampjes ja moet je johannespitmeelpapje gaan geven bij je bv..... echt serieus zonder grap ik wist niet wat ik hoorde. Heb alleen gezegd nou dat gaan we niet doen hoor. Ben maar niet los gegaan wat voor klinkklare onzin het was. Hier idd alweer 400gr erbij in 1 week, dus alweer 4300gr. Hij begint nu ook echt steeds meer spek te krijgen en 54,5cm lang. Als ze de gecorrigeerde leeftijd invulde loop ie al zowat weer alle curves uit.
Johannespitmeel ... malle Pietje.. @Chrissie1990: idd gewoon keer extra voeden. Ik geef ook om de 3 uur maar s avonds 3 keer in circa 6 uur en dan slaapt ze aardig de nacht door ook.
Echt wurg heb net e op kunnen halen van het kdv omdat ze luizen heeft. Echt verschrikkelijk dus kammen kammen en hopen dat wij het niet hebben. Ik heb het als kind echt 10 keer gehad omdat andere ouders hun kinderen niet behandelde.
ja regel is dat de ouders ze op moeten halen en meteen moeten behandelen en dan mogen ze weer komen. Vind ik wel goed anders krijg je dat ouders er niks aan doen.
dat dus haha. Ik ben hem nu aan het voeden daarna wegleggen hopelijk rustig zodat ik even kan kammen. Vanavond shampoo erin.
Ja helaas. Al probeer ik huilen voor te zijn.. Nadat hij in het ziekenhuis heeft gelegen is het best lastig met m. Met een vrij klein huis is het lastig en dus merk ik dat t de slaap van mn dochter zeker stoort.
Hier ben ik elke 2 uur wakker hoor snachts... Dus ja.. Ik hou me maar vast aan dat t over n jaar wel anders is...
Hier maandag urine weg gebracht. Het ziekenhuis wilde niet meer controleren. De ha gelukkig wel. Urine leek schoon. Heb echt moeten drammen voor n kweek. Daar kwam helaas toch weer wat uit. Dus doorgezet naar ziekenhuis.. Morgen krijgen we de uitslag ervan. Knoop in mn maag weer.
Ik zou gek worden als dat er nog bovenop kwam. Mag al blij zijn als het huishouden is gedaan en er eten op tafel staat. Gelukkig hier de dans tot nog toe weten te ontspringen.. inmiddels gaan ze zeven jaar mee op het basisonderwijs en slechts 1x luizen bij de oudste die dezelfde avond alweer luisvrij was. Kort koppie en zag het tijdig. Dus heb niet wekenlang hoeven kammen etc. Volgens mij is mij even ontgaan hoe en wat. Heb je een blaasontsteking?
Nee mijn zoontje is op 3 wk leeftijd met spoed in het zh beland. Daar heeft hij een week gelegen omdat ze moesten onderzoeken wat er met hem was. Bleek een urineweginfectie. Was een hel nacht en vreselijk nare week. Hij kwam uit het zh op 4 wk. Aanstaande vrijdag is dat dus 2 wk geleden.
Ga vandaag ff lekker vroeg bed in kleine man slaapt al 18.30 voeding gehad Knuffel met hartslag gekocht weet niet of echt gaat werken anders leuke knuffel maar net viel hij er wel bij in slaap of het toeval is of echt werkt kom ik nog op terug maar dit is wel heerlijk Normaal niet in slaap te krijgen dit tijdstip van de dag
@Angelmom1 .. wie weet. Slaap lekker. Ik ga nog wat dingen doen en dan over een half uur erin. Kleine slaapt ook net.
Oh ja ik zet vaak bij het 1900 slaapje white noise aan, daar zakt onze dochter goed bij weg ( zelfde geluid als in de baarmoeder). In Amerika heel gebruikelijk maar hoor hier er niemand over (zet gewoon Spotify op m’n mobiel aan)