Blijkbaar is er dit jaar echt een luizen plaag in België, Nederland en Frankrijk. Mijn schoonfamilie in Marokko heeft dat ginder op het nieuws gehoord. Ik heb gezegd dat indien ze bij mij weerkomen ik gewoon mijn haar scheer.
Hier komen ze voor de gehoortest aan huis. Wat raar dat dat overal anders is. Hopelijk kan je vandaag wel een beetje bijtanken. Vanmiddag even een dutje doen als dat lukt, voel je je gelijk een ander mens door.
Gewoon een enkele medela. De swing ofzo? Op zich geen slechte kolf, alleen een dubbele was relaxter geweest Suuper nachtje daar zeg!! @USAbaby ahh goed bezig jij! Over een paar weken geef jij gewoon volledig borstvoeding!
Gister heeft G. Zijn eerste entingen gehad. Hij lijkt er totaal geen last van te hebben gisteravond alleen wat verhoging 37.7. Kreeg gister het advies om met 4 mnd te beginnen met hapjes. En wat mij verbaasde (werd goed onderbouwd) ook pindakaas en ei vanaf die tijd mag gegeven worden.
Ahh fijn zeg!! Hier had L ook nooit last. Alleen beetje vlekjes na de BMRprik Wat betreft de hapjes is dat inderdaad het meer recente advies. Studies hebben aangetoont dat vroeger noten ed geven juist minder allergieën geeft. Zelfs bij kindjes die daar een aanleg voor hebben. Bijvoorbeeld ouders met ernstige allergie.
Ja klopt! Dat vertelde ze. In 5.5 jaar is er veel veranderd eigenlijk zelfs 7 jaar voor mij dat ik eruit ben op dit gebied. Wel lekker geprakte banaan met pindakaas
Hier ook een wat mindere nacht gehad. Ze was gister dag en nacht aan het clusteren. Telkens niet tevreden na een voeding, alleen maar bij mij willen zijn. Constant aan de borst en op gegeven moment viel ze wel in slaap. Dus ben ook kapot en vanmiddag 2 keer kraam visite. Dus dat word wat haha.
Is idd een advies wat goed schijnt te zijn mbt pindakaas etc. Toch heb ik met nijn dochter en nu ook weer met zoon echt gewacht tot 6 mnd voordat ik aan hapjes begon. Dit op advies van de osteopaat. Ook mbt de rijping vd darmen. Zo zijn er toch best wel weer veel adviezen in omloop.
Heb ook medela swing maar zou ook liever dubbele hebben vraag me af of je hem ook kunt ombouwen naar dubbel
Hier doordat hij zoveel tijd er tussen liet ook stuwing en kon een schone bh aan doen. Ondanks pads erin! Net hem ook maar voor de tweede keer gekamt, ga denk ik maar gel in z’n haar stoppen. Want deel boven op z’n hoofd is dik genoeg om te kammen maar rest is nog zo babyfluf daar kan ik niks mee.
Daar hebben tools voor op internet gestaan maar zijn allemaal verwijderd. Daarbij is het motortje toch ook niet sterk genoeg. Ik ben over van enkel naar dubbel en het is toch een ander motortje qua sterkte en geluid.
@Poolvos weet niet of je van plan bent lang bv te geven. Maar ik heb de medela freestyle en echt elke cent waard. Ik heb er 13 maanden mee gekolft, een vriendin 8 maanden m’n zusje 10 maanden en nu ik weer. En hij doet het nog perfect batterij duur is ook nog super! Enige wat ik elke keer doe en de andere heb laten doen is nieuwe slang en opzetstukken laten kopen.
Hier in België zijn we verplicht van naar het cb te gaan. Belachelijk want verlede vrijdag zijn ze op huisbezoek gekomen. Zoals ik reeds wist gaan haar oortjes goed. Nu ligt ze aan de borst en hoop hierna een beetje te rusten
Hielprik doet de verloskundige bij ons. Cjg komt voor de gehoortest Cb komt volgende week voor .. Ik heb eigenlijk geen idee
Cb is gewoon eerste intake, en doen ze omdat sommige kneuzen zoals ik nog niet echt mobiel waren door keizersnede dus is dan een huisbezoek. O hier gehoortest en hielprik door ggd, grappig dat dat dan overal weer anders gaat.
Ah ja best logisch. Ik kon na de eerste bevalling weken lang maar een klein stukje lopen dus best logisch dat ze dan langs komen. Ik heb vandaag al 5km gelopen.. net als bij de 2e voel ik me echt heel fit.