Dit had ik toen de spruw begon.. houdt het goed in de gaten. Hoe sneller je in dat geval erbij bent hoe beter
Absoluut. Vond het ook een verademing als de kleine na kv als een blok in slaap viel. Dat maakte het in die eerste week heel aantrekkelijk om op te geven en kv te geven... Maar ik heb natuurlijk geen peuter meer rondlopen dus ik kan beter aan dat soort moeilijke dageb toegeven. Maar morgen zal het vast beter gaan.
Dit heb ik de afgelopen dagen ook gehad (vaatpakken en loslaten en gefrustreerd) maar voor zover ik weet geen spruw hier. Wel goed om alert op te zijn.
Ah die heb ik niet gezien online.. Ga em ff google'n. @Boordevol ja daar dacht ik ook al aan icm krampjes.
Ik hoop het niet.... man en ik hebben goed op onze hygiëne gelet en enigste die naar vastgehouden heeft naast ons en de kraamzorg( die is inmiddels al bijna een week weg) is mijn schoonmoeder die vantevote haar handen heeft gewassen. De rest van de dag heeft ze gelukkig wel goed gedronken. Mijn borsten waren erg vol en ze kreeg ook de hik en verslikte ze zich. Misschien waren mijn borsten te vol of teveel melk in 1 keer. Hopelijk geen spruw. Ik heb gekolft. Over paar uur Maar weer proberen. Morgen naar cb. Als dit de hele nacht zo blijft morgen maar eens navragen.
Ik hoop het ook niet! Is vast ook niet zo. Het kan overigens al zijn dat je schimmeltje meegegeven heb bij de bevalling, is heel onschuldig. Ik waste mijn handen ook continue en kook alles de hele dag uit maar nog... ik heb het bij de middelste ook gehad en wilde het voorkomen. Maarja zo zie je maar. Zelf geen last? Ik kreeg ook zere borsten/tepels en later ook steken. Bij de kleine vind ik het nog steeds lastig te zien, ze heeft iig niet de typische witte punten in het verhemelte ofzo.
Dat heb ik hier ook wel hoor. En de volgende ronde drinkt hij wel weer ok en dan soms weer de rondes klooien.. Maar geen spruw hier.
Hier mega stuwing. Kleine wou niet erg drinken. Heb in de file gestaan bij de a2 vandaag en dus 3.5 uur over mn autorit gedaan waarvan 1 uur geparkeerd bij het tankstation ter hoogte vh ongeluk. Eindelijk thuis was t veel huilen. Geen borst willen en wel kv... Dus mams heeft pijn nu.
Oh @Raggy81 en nu? Ik heb al echt pijn als het rond de drie uur zit en pak hem dan ook echt zelf erbij. Vandaag gevoed om 19.30, 22.30 en om 00.30. Na die laatste voeding lukt slapen mij niet dus zit nu met een cupcake voor de tv ID te kijken
O nee ga slapen gekkerd!!! Hier kwam hij nu na 5 uur begin voeding 4 uur na einde want hij had liggen tutten ben benieuwd wat de rest straks van de nacht brengt nu bezig met de eerste borst.
Hier gisteravond dikke koppijn ivm moeheid denk ik. 2100 gaan voeden en slapen (kleine op mijn borst ivm verkoudheid). Ze komt nu net pas weer. Heb dus zeker 4 uur geslapen. Zo fijn! 700u staat mijn vader voor de deur (stukadoor), gaat de verbouwing vd zolder verder. Hopelijk zo weer even 4 uur slapen dus
Hier 2uurtjes gerust en ook weer wakker. Ben echt zeker dat het door de krampjes is, iedere keer dikke windjes. Zou zo naar een apotheek van wacht gaan. Het gevoel dat mijn borsten niet kunnen volgen ok want iedere keer drinkt ze langs beide kanten.
21:00 uur laatste voeding en nu pas weer Ook geen gemopper tussendoor van haar. Zo vind ik het niet zo vermoeiend om snachts te voeden.
V heeft van 16.00 tot 21.00 geclusterd en vreselijk gehuild van de krampen.. God, wat ben ik blij dat m'n man nu thuis is en kan helpen. Gelukkig viel hij rond 22.00 u eindelijk in slaap en hij meldde zich weer om 3 uur. Ik ga nog even slapen
Shht i''m jealous. Hier weer wakker. Ik ben echt op. Als het zo doorgaat ga ik echt overstappen op kv. Ik wil wel regeldagen maar dit is bijna regelweek
dikke knuffel! Maar is het dan ook echt honger of meer mamahonger? Want met het laatste gaat helaas kv ook niks oplossen en vaak in het begin toename van krampjes geven. Maar als het voor jezelf idd niet meer gaat wel de keuze maken. Bv is leuk maar je moet er zelf niet aan onder doorgaan.
Is iedere keer echt honger en hysterisch als het niet snel genoeg gaat. Er is ook het gedeelte mamahonger want wil enkel op mij in slaap vallen. Heb echt schrik van met haar op mij in slaap te vallen