Wat doen de meeste babytjes het goed zeg. Man kon ook niet meer slapen dus we hebben even samen tv gekeken en weer eens rustig kunnen kletsen. Daarna meldde de baby zich dus meteen gevoed en daarna pas gaan slapen en toen meldde meneer zich elk 1.5 iur. @Muisje458 , k voel exht met je mee. Zo herkenbaar. Dat had ik bij de oudste heel erg. Was echt wanhopig.
Gaat wel weer goed , ze heeft vorige week in het ziekenhuis gelegen. Was flink verkouden en waren bang voor bronchiolitus. Vannacht weer heerlijk doorgeslapen tot 06.30 uur ! En hoe gaat met jullie kleine mannetje ?
ahhh zelfs al opgenomen geweest arme kleintjes. Hier ook eigenlijk best goed groeit als kool nu alweer 4300 gr komt zo’n 400 per week aan. En slapen begint ook in de nacht beter te worden qua langer achter elkaar!
Oei! Dat is schrikken. Maar gelukkig weer thuis. Sneu als die kleintjes al in het ziekenhuis belanden. Hier gaat t ook prima! Beetje aan t rommelen met borstvoeding, maar hopelijk komt dat snel weer goed. En anders is er flesvoeding uitgevonden.
Wat fijn als je een paar uurtjes achter elkaar kunt slapen hè ! De eerste 6 weken waren hier echt een ramp. Hele nacht klaar wakker of hazenslaapjes van een uur. Eergisteren de eerste prikjes gehad. 4990 gram en 56 cm. Ze groeien zo snel !
Ja echt heel zielig, ben blij dat ze weer beter is ❤️ Hopelijk komt het goed op gang met de bv , en anders inderdaad flesvoeding.. worden ze ook groot van Hoe gaan de nachten ?
omg dan is hij echt een joekel aan het worden haha. Woensdag gemeten 54,5cm en 4300 dus. En dan te bedenken dat hij met 36 weken is geboren bizar gewoon.
Ohhh meiden, super blij de dame ligt dus keurig 2 dagen aan de borst nu... maar oh hell die tepels moeten dus nog wennen. Kiezen op elkaar momenteel en nog ff doorbijten. Hopelijk went het snel weer (als ze drinkt doet het geen pijn hoor overigens, alleen dat aanhappen met die bizarre vacuüm haha). vandaag lekker dagje. Stukadoor is geweest, komt morgen nog laatste dingetjes nalopen. Volgende week komt de schilder en dan begint de zolder echt af te raken. Zo super fijn! Middelste dochter gaat dan ook naast zolder en dan wordt de babykamer echt babykamer. Volgend jaar alleen nog een badkamertje maken op zolder en dan is het huis in grote lijnen klaar. Eindelijk want we wonen er nu 2,5 jaar haha. vanmorgen kraamvisite en vanmiddag op kraamvisite geweest. Super leuk met zijn allen. nu heerlijk herfstvakantie! Een week niet stressen in de ochtend, verademing en heerlijk vooruitzicht. We zijn nog in dubio om volgende week een weekendje weg te gaan. Ff lekker eruit samen goede nacht allemaal. Ik hoop dat ik tot minimaal 1 uur kan slapen . Fingers crossed
Hier een onrustige baby vanwege krampjes en dus weinig slaap voor mij. Ik heb gisteren een osteopaat bezorgd en hij heeft echt iets kunnen betekenen. Wellicht helpt het bij jou ook?
Hier 'ineens' ook gedoe met de bv . V is nu 2 dagen op rij afgevallen, ondanks het clusteren van beide dagen. Kraamzorg twijfelt over zijn tongriempje, vandaag contact gehad met 2 bv coaches en de vk en ze twijfelen allemaal En ik kan daar zó niet tegen, dat onduidelijke gedoe. Dus ik heb de tongkliniek gebeld (helaas lange wachtlijst) en we kunnen woensdag terecht. Tot die tijd moet ik beide borsten aanleggen en daarna nog afkolven Mennn wat een onderneming, m'n borsten kunnen er amper tegen produceren! Ik hoop nu zo dat hij morgen weer is aangekomen...
Hier nog steeds geen succes zelf een dutje kan ik niet mee doen. Zolang ze op mij ligt gaat het maar na 5 min in bed is ze hysterisch. Ben echt op en weet niet meer wat te doen.
Owh wat ontzettend lastig! Ik heb nog niet terug kunnen lezen wat er precies aan de hand is, maar wil ze sinds de geboorte al slecht slapen?