@Poolvos Nog van harte gefeliciteerd met L haar verjaardag! Wat heeft ze gekregen? Hebben jullie een leuke dag gehad? @Siepie85 Had inderdaad m'n kolf wat hard staan Als in; hoe harder hij pompt, des te meer melk er komt . Maar heb nu wat afgewisseld qua snelheid en druk, dit was al veel beter en zonder pijn. Fijn om te lezen dat meer baby's in het begin afvielen en daarna weer snel op gewicht kwamen, geeft weer wat vertrouwen. Net weer gekolft en de voeding zit er in, om 7u gaat de volgende wekker. Trusten
Oh dat dragen is zo fantastisch ❤ Ik gebruik nu een ringsling, wat een heerlijkheid. Wat voor doeken en/of dragers heb jij?
Dames uitgerekend net besloot deze meneer twee luiers vol te poepen. Waarbjj de eerste ervoor zorgde dat de plasjes doorlekten dus mocht hem van top tot teen verschonen. Maar hij heeft wel gepoept . Hier in de eerste week 10% afgevallen. Bij gaan voeden met kv, om de drie uur gaan kolven en toegediend met een spuitje/slangetje. Was dus hard werken die eerste week maar daarna kwam hij rond de 400 gram per week aan. Dus om de drie uur kolven heeft zeker goed gewerkt. Na drie dagen kon ik stoppen met kolven en was de productie voldoende op gang gekomen.
Ik heb 2 dragers voor thuis de baby Björn is redelijk licht en voor buiten de ergobaby 360. Een ringsling vind ik ook super maar door problemen met mijn schouder is dit voor mij geen optie
Ik heb een draagdoek, een tula explore en een minisling maar die laatste snap ik niet hoe het werkt Gister verjaardag gehad van mn bonuszoon. De kleine veel in de tula gehad. Savonds was hij zo overprikkeld .uren huilen... Vannacht ook deels bij me gelegen ipv op zijn eigen kussen. Vandaag babymassage ..erg benieuwd. Zie er ook btje tegen op gek genoeg.
Woow wat kletsen jullie veel dames hihi ik hou jullie niet bij maar zal m’n best doen. Hier lekker doorgeslapen tot 07.30 uur ! Las ergens iets over een osteopaat , wij hebben morgen een afspraak om 15.00 uur ik ben echt benieuwd !
Ik heb een bykay doek en een bykay click (oid) En ik wil de tula ftg. Heb al een mooi motiefje gezien
@Raggy81 hoe was de babymassage? Vertel t ons straks! Wij hebben dat met L gedaan toen ze baby was. Erg leuk! @kimmaikel24 ik hoor ook super veel positief over osteopaat! Ben benieuwd Ik geloof niet dat het hier in Zweden echt een ding is. Osteopaat is er wel, maar voor babys dan weer nog nooit gehoord/gezien.
Zou daar dus een gat in de markt zijn Vind het wel idioot duur.. maar als het helpt heb ik dat er wel voor over. Gaat het al iets beter met de bv ?
Nou ik googlede het dus - maar het schijnt gewoon niet toegestaan te zijn dat kinderen onder de 8 osteopaatbehandlingen krijgen. Osteopaat kan dan zijn beroepsregistratie kwijtraken. Bizar. Daar is vast ooit iets mis gegaan. De bv loopt vandaag echt super. We zullen zien in de loop vd avond of het dan zo blijft. Ik heb nu een paar keer bagekolft na de voedingen. Kijken of mn productie nét een tandje hoger kan.
Hier in België is het ook minder gekend. Heb gekeken zijn er maar 2 in onze provincie. Zie wel dat er 1tje samenwerkt met het ziekenhuis waar ik bevallen ben. Gisteren een goeie dag vandaag weer het gevoel van een melkkoe te zijn. Hangt weer continu aan de borst. Qua draagdoek had ik ook graag een ringsling gehad maar door artrose in mijn schouder is dit jammer genoeg niet mogelijk. De vroedvrouw had die van haar is meegenomen en A zat er super in maar aan mij deed het echt pijn
Ik weet wel iemand die je kan vertellen wie/waar in zweden een osteo zit. Massage was leuk en hij genoot er duidelijk van. Vind hem nu ook lekker relaxed.
Anja Caers zit in belgie. Das een hele goeie. Mocht dat niet in de buurt zijn weet zij vast ook wel goede.
Is iemand uit deze groep misschien dokters assistente ? Ik heb even een vraagje over hoe je opgevangen urine (in een steriel potje) het beste kan bewaren tot morgen.