Omdat er anders sowieso bacteriën gaan groeien, dus dan heb je een vals positieve ontsteking. Kan je het niet soort van vers afleveren? Dat is het meest betrouwbaar en altijd eerst wat plassen en dan pas daarna opvangen en ook even goed wassen van onderen.
Eerlijk is eerlijk. Ik voel me ook redelijl voldaan als ik net goed heb gescheten Bedankt voor je pb!!
Nou het is hier weer draaaama met voeden. Ging de hele dag super en nu weer een en al frustratie aan de borst. Hij drinkt een paar minuten goed en daarna geen drie seconden rustig meer. Alleen maar mopperen, loslaten, opnieuw happen, binnen twee seconde weer los en repeat. Alle houdingen geprobeerd. Extra geboerd. 30cc afgekolft en eerst gegeven (ik dacht: te hongerig?). Er komt melk, makkelijk maar niet gestuwd ofzo. Ik weet t niet
Ik heb t zelfde en ook geen idee. Ik laat zon voeding dan maar voor wat t is en als hij dan nog honger heeft krijgt hij er na kunstvoeding. Daarbij moet ik wel zeggen dat hij dan heel vaak niet heel veel meer drinkt dus eigenlijk niet echt trek heeft
@Poolvos, dat heb ik ook regelmatig. Ik laat hem dan en als hij bijvoorbeeld een half uur later weer huilt leg ik hem opnieuw aan. Meestal gaat het dan goed of hij had gewoon geen honger. Vandaag eerste dagje uit met zn allen naar de dierentuin. Baby heeft alleen geslapen en zich gemeld voor een voeding. Nu onderweg naar huis. Was nog een hele rit ook om er te komen (bijna 2 uur rijden). Dat is ook goed gegaan en nu gaat het ook goed.
Helaas gaat hij als ik stop met voeden meteen keihard krijsen - duurt niet meer dan een paar minuten voordat hij dus ”honger” heeft. Dan leg ik opnieuw aan: opnieuw zelfde drama. Ik heb nu net als @Raggy81 schreef een fles gegeven. En er ging nog 25cc in. Dus het was niet dat hij nog zo super veel honger had ofzo. Al met al weet ik dus niet waarom. Zo enorm frustrerend, zowel voor hem als voor mij. Gelukkig was t vandaag maar 1x - want als hij dit meerdere keren per dag gaat doen, ben ik vrij snel klaar met ons bv avontuur.
Wat ontzettend leuk! En fijn dat het goed is gegaan. Was ’t mooi weer daar? Hier was ’t echt een regenachtige herfstdag. Wij zijn allemaal nog in pyjama
@Poolvos.. En als je dan even met hem gaat lopen. Dus afleid? Of de andere borst geeft? Bedenk me net dat hij dit soms ook doet en helemaal gefrustreerd is en dan geef ik de andere borst en dan hetzelfde en dan weer terug naar de andere borst en dat een paar keer wisselen dan uiteindelijk zorgt dat het stopt. Jaaa het is wel koud maar de regen begon pas een beetje aan het einde. Motregen ook nog dus goed te doen. Was echt ontzettend leuk. Vooral odmat de kinderen tjjdens de zwangerschap vaak aangaven niet te kunnen wachten weg te gaan met de baby en nu was het dan zo ver..
Ik geef nu inderdaad ook soms 3 kanten zeg maar. 5 weken sprong denk ik maar? grappig van de osteopaten in België. Mijn broer heeft zijn opleiding in Gent gedaan, relatie gekregen met een Belgische en zij hebben nu samen in NL een praktijk. Er moet dus echt wel een flinke groep osteopaten zijn in België haha.
@Poolvos pfff wat een gedoe dan idd dat maakt het er niet veel leuker op. Ik zou dan toch even stoppen met voeden. Is dat altijd rond de tijd dat hij zou moeten komen of juist vroeger dat hij toch geen honger heeft? Want zoals je beschrijft is er wat betreft het aanbieden niks mis. @Raggy81 nee dan snap ik dat dat niet zo makkelijk gaat! hier vanochtend naar de geitenboerderij geweest. E heeft zich heerlijk vermaakt flesje gegeven en lekker der energie kwijt geraakt in de speeltuin. Daar ook natuurlijk gewoon gevoed werd ik me toch een partij boos aangekeken door om het zo te zeggen een stel tokkies die zelf notabene ook kleine kinderen bij zich hadden. Maar ook daar gelachen want vader zat uit een knijpfruitje het kind te voeren met een lepel ik denk dan zet het aan der mond en klaar Wij hebben een rot nacht achter de rug met veel huilen door krampjes, hopelijk vannacht beter. Hij was overdag ook wat meer aan het huilen dan de afgelopen dagen. @Boordevol is de kleine bij jou ook al echt naar je aan het kijken en volgen? Wat leuk dat jullie naar de dierentuin zijn geweest en het goed ging allemaal.
Klopt. Vergoeding van €30 per dag met max van €250 Eerste consult kost €94 Verdere behandelingen €72 voor 30 minuten
@Boordevol helaas hier ook na veel wisselen borst geen effect. @Siepie85 het was nu na ongeveer 2,5u en ik verwacht hem na 3u. Dus niet heel afwijkend. Al met al drinkt hij wrs een gewone voeding. Lang klooien is vast best wat cc, dan 30cc uit fles, dan weer klooien en dan uiteindelijk 25cc fles. Al met al een vrij normale hoeveelheid. Bedankt voor t meedenken dames!
@Siepie85 zo leuk ook, geitenboerderij! Wel raar dat er nog steeds mensen zijn die boos kijken. Get over it people! Hopelijk komende nacht een betere nacht voor jullie. Hier al met al best tevreden. Maar in hou mn hart vast, want de top qua krampjes moet nog komen.
@Poolvos ja echt altijd leuk om naar toe te gaan, dochter stond al te stuiteren toen ze wist dat we gingen. Ja gekke was wat betreft de krampjes dat hij er 4 dagen eigenlijk geen last van had en ineens was het weer raak. Hoop gewoon dat het straks meevalt bij jullie onze dochter had er echt een heel stuk minder last van. hij komt de laatste voedingen nu elke keer a 2.5 uur. Maar uit ervaring eerder is dat ik hem nu zelf moet laten komen anders krijg je hem slecht wakker en drinkt hij voor geen meter. Dus benieuwd of hij zich rond 2200 gaat melden.
Blijkbaar is het bij de meeste momenteel moeilijk. Ik heb afspraak morgen om13u bij de pediater want hier is ze a sinds 4u aan het huilen. Ik hou het niet meer vol.
jeetje meid goed dat je een afspraak hebt!!! Knuffel hoor dat is echt verschrikkelijk zolang al aan het huilen. Heel veel sterkte, hopelijk kan hij of zij wat voor jullie betekenen.
Mja die krampjes kunnen nogal op en af gaan. Maar hopelijk nu steeds langer ertussen Hier intussen wel toe aan slapen. De kleine man slaapt ook, maar is wat onrustig. Ik denk dat hij zo wil eten - maarja: als ik erop ga wachten zul je zien dat hij pas over 3u komt Hier werkt wakker maken ook niet. Ik ga dus maar slapen en dan zien we t wel. Ben benieuwd wanneer de jouwe komt. We gaan voor een nacht met minimaal 4u ertussen he?