Anders vraag. Welke wippers hebben jullie? Als het kan graag met een link. Wil er vandaag eentje bestellen. Liefst eentje met geluidjes enzo.
Ik heb er geen maar overweeg t toch weer. Weet niet wie er omgeving utrecht woont maar daar heeft n winkel vrij / za / zo opheffings uitverkoop. Hier baal ik. Mn lijf heeft zoveel energie nodig voor de griep dat mn borsten ondanks medicatie droog staan.
@Boordevol echt niet wakker maken joh lekker laten slapen. Beetje stuwing kan geen kwaad je heb niet zo snel een borstontsteking te pakken hoor. Misschien gaat ie dan vanzelf ook langer slapen. Hier hebben we die van babybjorn geleend van een vriendin, geen geluidjes wat je wil. Maar super fijn omdat ie heel makkelijk wipt en het me soms ook lukt hem zo in slaap te krijgen. Hier nu aan het voeden, mooi weer dik 3 uur ertussen en lekker van voeding tot voeding geslapen. Dus ga zo m’n bed ook maar uit.
@Kirzy wat een mooie haartjes Hier een mindere avond. Sliep pas tegen 01.00 helaas. Gelukkig heeft mijn man de nacht voeding gedaan
Kun je de naam vd winkel en het adres doorgeven? Ik kan wel naar (omgeving) utrecht morgen. Och erg he als je in deze periode ziek wordt. Beterschap.
dat is echt balen, ja je productie gaat altijd minder zijn als je ziek bent alleen bij jou is het natuurlijk nog pittiger. Beterschap en knuffel.
Bedankt allemaal voor de tips. @Siepie85 , ik kan dan niet meer slapen en ze voelen echt zwaar en pijnlijk aan dsn. Enige wat verlichting geeft is als hij drinkt. Maar ik twijfelde ook hoor of ik hem moest wekken maar ik trok het niet.
Heb je je bh tijdens het slapen, ik wel namelijk en precies om die reden. Zodra hij niet meer zo vaak in de nacht gaat komen doe ik weer een goedkope sportbh aan alleen daar kan ik niet mee voeden.
@ wipper wij hebben gewoon een eenvoudige. Wel een nieuwe deze keer stond nog op zolder. Kees en co geloof ik. Bevalt prima en al veel in gebruik.
Nee joh!! Ik hoop toch dat je duidelijk hebt gemaakt dat je dat niet wilt, maar ook niet op zulke vragen zit te wachten. Doe normaal joh! @Raggy81 beterschap!! Super balen van je bv! Hopelijk komt het wel nog goed terug. Zorg nu maar eerst voor jezelf ❤️ Ook hier de babybjörn en niks met geluidjes ofzo. Wel heel blij mee: heb m bij L echt nog lang gebruikt. En hij is licht en makkelijk opvouwbaar - dus ik neem m makkelijk met een hand mee naar de badkamer en dan hop baby erin als ik wil douchen.
K iemand gooide even zojuist z’n halve voeding in een boog over mij heen en het bed. Iets met te gulzig gedronken gok ik, z’n zus deed dat wel vaker hij gelukkig nog niet. Gelukkig komt de schoonmaakster vanmiddag en die doet ook altijd het bed dus die haal ik zo wel even af en kan zelf ook maar onder de douche. En hij wil natuurlijk nu verder drinken. Tja als je je halve maaginhoud eruit gooit.
Ik probeer nu ook overdag met afleiden op minstens drie uur ertussen te komen zodat mn borsten daar aan wennen.
@Boordevol: idd ff 1/2 nachten doorbijten, zodat je opnieuw op hem afstemt. Ik heb al meerdere tegen een ontsteking aangezeten maar dan moet je ook echt wachten tot ze zelf komen en toch ook van kant wisselen. IJs erop hielp hier wel voor even. Ik weet wel wat je bedoelt hoor, mega hard borsten en dat je niet weet hoe je moet liggen. Twee dagen terug was de kleine hier aan het clusteren, s nachts had ik het niet meer maar toch gewacht en dan drinkt ze ook tot de laatste slok een kantje leeg. Vaak drinkt ze hier ook 1 kant maar dat is blijkbaar zat dan. Succes!!
Hier s nachts ook voedingsbh aan anders kletsnatte pyjama door lekkage Heb wipstoel van koelstra 2de hands gekocht van collega en veel gebruikt bij dochter heb hem er nog niet in gehad @Siepie85 hier de bank en ikzelf er gister onder spuugd steeds vaker na voeding Hoop niet dat hij zijn oudere nichtje achterna gaat die had vernauwde maag uitgang is ze aan geopereerd