Ik kan zeggen dat ik een door slaper heb echter moet hij nog leren hier 22 uur mee te beginnen ipv 17.30 18.30
Wat fijn dat je jn de nacht wel kunt bijtanken . Ik heb weer even verder gegoogled. Vlekjes staat ook als een vd symptomen bij hand-, mond- en voetziekte. Dan blijf ik erbij dat dat het is. Ik dacht dat dat een ziekte was waarbij geen vlekjes horen.
Hier 10 uur laatste voeding en nu weer gisteravond hele huis nog geboend (we zijn aan het schuren op zolder dus hele huis is stoffig) want de directeur van mn werk komt morgen op kraamvisite. Compleet zinloos van de schilder komt ook morgen dus weer stof, maar toch voelt het niet goed de boel de boel te laten. Hoe werk het vrouwenbrein ook alweer soms haha??
@Boordevol beterschap meid. @Angelmom1 hopelijk kan je op tijd in bed liggen dat je toch genoeg rust. @USAbaby mooi 5u tussen. Hier 00.30 2u45 en 4u15. Iedere keer drinkt ze beide borsten.
Na een nacht met een keer 4,5 uur en 4 uur er tussen nu een onrustige nacht. 19.45: 2 borsten gedronken 22.15: 2 borsten gedronken 00.30: 2 borsten gedronken 02.30: 2 min gedronken en daarna liet ze los en wilde ze niet meer. Erg onrustig qua grdrag dus op haar buikje neergelegd te slapen. 04.45 uur: ben nu borst 1 aan het geven Onze meid slaapt echt veel beter op de buik. Dus inmiddels durf ik het 's nachts ook wel aan als ze zo onrustig is.
Dank allemaal voor de beterschapswensen. Weet neit of het met het verzetten vd klok te maken heeft maar ik voel me gewoon klaarwakker na elke voeding. Ik lag er wel ook vroeg in. Rond 21u, dus eigenlijk 20u. @Imona hoe gaat het nu met alleen fv geven? @active82 , ik heb ook vaak twee uur ertussen gehad.
Ik leg haar ook inderdaad wel op de buik. Dan slaapt ze wel! Ze is nu 13 dagen, dus officieel geen regeldag/nacht, maar ja het zou wel zomaar kunnen. Mijn borsten voelen ook slap en leeg!
Als ik het nu terug kijk heeft ze gisteren overdag wel steeds 4 uur er tussen gehad, dus vandaag overdag maar wel iets eerder wekken als ze nog slaapt, zodat er niet meer dan 4 uur tussen komt. Het liefst 3-3,5.