Mijlpaal! Eerste nacht met man van huis overleefd Geslapen van 23.30 u tot 2 V van 2 tot 5 wakker (drinken, krampen, drinken, klaarrrrwakker) N 6.30 wakker N is in de kleren, we hebben al een meltdown gehad (wij allebei, mijn geduld is nog niet helemaal terug zo na de bevalling ) maarrrr hey; ze is helemaal klaar voor een ochtend peuterspeelzaal. Had zelfs nog tijd om te kolven (het lekte door m'n pads heen) en V dit in de fles te geven. Gelukkig komt m'n zusje N straks ophalen om haar te brengen, want ik zie er uit als Ma Flodder . Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Hij bleef lief de hele avond... Tot.. We naar bed gingen en ik dus de hele nacht met hem bezig ben geweest....
Ik zie het helemaal voor me... Maar hey... You didit Hier weinig plannen. Geen energie. Straks naar opa en oma . paar extra handen en daar eten... Goed idee.
Morning ladies!! @Magnolia29 goed bezig joh!! Hier nog middenin het ochtendritueel. L heeft gegeten en is aangekleed. R heeft wat gedronken maar moet zo nog een beetje. Hij heeft wel weer een goede nacht gehad, super vast ritme 19-00-04. Om 9u L naar psz en daarna door naar de stad met R. Gaan we even lekker samen lantefanteren. Lekkere koffie drinken bij espresso house en ik wil nieuwe handdoeken kopen. De huidige zijn 5jr oud, zien er prima uit maar beginnen opeens als een idioot te pluizen in de was. En de machine daarna zit dan ook nog onder. Ik ben er klaar mee! @Boordevol klinkt absoluut als hand voet mondziekte hoor! Beterschap!!
@Raggy81 Opa's en oma's zijn echt fantastisch, zéker als je kunt blijven eten . Kun je eventueel je dochter ook wat eerder brengen en dat jij nog even thuis blijft? Doe ik regelmatig met N. @Poolvos Oh heerlijk zulke plannen! Is R wel een relaxte baby op pad? Valt hij in slaap in de auto/buggy enz? En ik ben jaloers op het vaste ritme van R
Hier nu weer aan het voeden. De andere twee kinderen zijn de deur uit. De oudste naar school en de middelste naar opa en oma. Opa&oma hebben beide opgehaald en gezorgd dat de oudste op school werd gebracht. Helemaal fijn! De schoonmaakster is nu in huis bezig, dus ook fijn. Vandaag fijn een relaxt dagje!
@Boordevol eens met @Poolvos iets anders kan ik ook niet bedenken. hier ook weer aan het voeden. Was 21:45, 02:30, 5:30 en nu 8:30. En stomme is elke keer zijn het toch de krampjes die ons de nek om doen denk dat hij anders langer kan slapen. Aangezien we de zogenaamde piek gehad hebben hoop ik dat het langzaam minder gaat worden. De scheten die af en toe uit het bed komen.
7 uur in de draagdoek gedaan hem er net uit gehaald al sliep hij nog moeten 10 uur weg en gezien hij niet snel drinkt toch maar ff wakker voor drinken al is het nog geen succes
Haha hier ook zoiets. Ze moet in een bepaald schema vandaag want vind borstvoeden voor de neus van mijn baas ook niet helemaal fijn haha
Dat van krampjes en een piek die hoorde ik tot ruim 11 weken Maar goed nu idd met 3.5 maand is het eindelijk beter.
Bedankt dames. Weten jullie of het een kinderziekte is die gevaarlijk is voor hele jonge babytjes? De stuwing is helenaal voorbij en hij begint vaker twee borsten te oakken en daarmee is het melk teruggeven ook weer begonnen ..
Tot nu toe echt niks te klagen! Hij slaapt in de auto, in de kinderwagen, overal. Ik gebruik nu met name de autostoel en klik die op de wagen, dus hij wordt niet eens wakker als ik ‘m uit de auto haal. Voetenzak dichtritsen en klaarrr. Intussen eet ik een lekkere bagel met creamcheese en drinkt een veel te grote koffie *hartjesogen*
We hebben toch eerst alleen de fles veranderd nu op dr.brown ipv difrax. Lijkt iets beter te gaan. Alleen hij valt nog steeds wel snel in slaap. In 1x een fles leegdrinken lukt niet zonder in slaap te vallen. Heb dan wel moeite met hem wakker te krijgen maar hij drinkt wel een stuk rustiger. Gillen en krampen er na lijken wel een stuk minder. Gisteren heeft hij steeds maar halve flessen op. Op een gegeven moment hebben we hem maar gewoon laten slapen. Heeft van jalf 2 tot half 8 geslapen. Toen heb ik hem wakker gemaakt. En dronk hij een stuk beter. Was gisteren gewoon heel erg moe. Dus maar eens kijken hoe het vandaag gaat met die dr. Brown. Net voor de 3e keer die 4e keer die dr. Brown gebruikt. Mocht dat niet helpen kunnen we altijd kijken naar de combinatie voeding. Maar als we alles tegelijk gaan doen dan weten we nog niet wat het probleem is.
De ziekte zelf is niet gevaarlijk, maar als baby t krijgt vooral opletten of drinken lukt. Die blaasjes zijn pijnlijk en daardoor willen ze soms niet. We zien soms uitgedroogde babytjes daardoor
@Poolvos have fun meid. Geniet ten volle van je uitje. @Imona hopelijk lukt het met de flessen. @Raggy81 jij ook geniet van oma en opa.
Oei, waarschijnlijk is er geen ontkomen aan he? We zijn er nu al drie weken zoet mee. De eerste week had de ene het. De tweede week kreeg ik alleen de keelontsteking en koorts. Vorige week de derde week heeft de andere het. En die is er het zwaarst aan toe en nu jn week 4 nog niet beter.
@Imona, slim indd om stap voor stap veranderingen door te voeren. Mij werd gezegd dat grote babys vaak luie drinkers zijn. Omdat ze zo gewend waren in de buik goed te eten en er weinig moeite voor te doen. En nu moeten ze er hard voor werken. Ik weet niet of dit een fabeltje is maar hier klopte het wel. Hele luie drinker in het begin. zweet stond hem ook echt op zijn voorhoofd na een paar slokken. Hopelijk helpt het. Hoe vindt grote broer het?
Hmwoah. Je geeft bv en met een beetje mazzel geeft dat net genoeg bescherming. En anders is het zo, dan heeft ie dat alvast gehad De meeste babytjes hebben er niet teveel last van hoor. Komt vast goed ❤️
Dank je wel voor de geruststelling. Volgens mij is dit wel zo een ziekte die je honderd keer kunt krijgen toch? Heb het idee dat beide kids dit vaker hebben gehad. Vooral die velletjes die los gingen zitten op hun handen kan ik me herinneren. Ik vind de babytijd onder meer hierom zo ‘eng’. Als ze ziek worden zijn ze nog zo kwetsbaar. Helemaal onder de drie maanden. @alle dames, zo fijn dat we hier onze zorgen kunnen uiten maar ook de leuke dingen natuurlijk. Speciale dank aan @Poolvos en @Siepie85 . Anders had ik echt al een paar dingen niet overleefd haha maar ben steeds goed gerustgesteld.