@Boordevol klopt inderdaad dat er verschillende virussen bestaan die tot die symptomen kunnen leiden. Gelukkig is t geen erge ziekte Wat betreft angst voor ziekte nu in de eerste drie maanden, nja. Ik ben blij dat ze niet nog 2 maanden later zijn geboren want dan kom je echt met pasgeboren babytjes in de RS-virus tijd. Dat en waterpokken krijg ik liever niet in de eerste 8 weken
Wij zijn weer thuis! Ik heb een grote bagel en grote latte weggewerkt en ook nog sushi gekocht voor lunch. R heeft twee borsten en een fles op Verder heb ik nu lekker een hele lading nieuwe handdoeken gekocht. Weg met die pluisgevallen. Ik ga ze zo meteen in de wasdroger stoppen R slaapt intussen alweer vanaf 10.30
Heerlijk @Poolvos Hier een minder tevreden mannetje. Maar de middelste is ook thuis en heeft ook zorg nodig dus helaas ff brullen dan maar soms. Ben ook de keuken aan het soppen, wassen en bed verschonen. Vanmiddag weer zwemles Nu is hij wel tevreden want hij krijgt z'n fles
Ja moet nu ook wel want ik heb straks fysio. Dus ff n half uur kind en babyloos. Zo lekkerr. (Uhmmm zei ik dat..)
Ja soms wel. Word wel weer makkelijker als G. groter wordt. Middelste heeft gewoon echt zorg nodig. Vind het ook niet erg, wist ik van tevoren
Nou daar was ik me dus allemaal niet bewust van bij de eerste.. en nu dus wel heel erg. Waterpokken hebben ze gelukkig hier allemaal gehad als kleuter.
Hier goed gegroeid vooral in lengte 56 cm en 4550 850 gram en 6 cm in 4 week moeten 150 per week groeien zei ze dus 250 gram extra
@Boordevol helemaal geen probleem haha, ook super leuk dat die van ons van dezelfde geboorte datum zijn! Altijd fijn om te vergelijken. @Poolvos nu heb ik ook zin in een bagel. Hier slaapt ie gelukkig ook overal in wat een vervoermiddel is. @paula1984 klinkt lekker druk, kan eigenlijk niet wachten todat T de leeftijd heeft van die van jou. Wordt het namelijk net weer wat makkelijker. @Angelmom1 mooi dat ie lekker gegroeid is!! @Raggy81 lekker even genieten dan zonder baby! hier ligt ie lekker te slapen in de newborn set en m’n zus met haar zoontje is er gezellig. Ga zo vanmiddag even naar het weegspreekuur van cb om te kijken hoe z’n gewicht is.
Ja mijn oudste was ook 8 pond en ook best lui. Dus dat klopt wel denk ik. Net weer fles gedaan. Maar heb hem op zijn rug op de bank, met zijn hoofd maar de zijkant en dan fles er in en continue handjes en voetjes masseren. Een paar grote boeren en wat melk terug, maar verder is hij tot nu toe rustig. Dus wie weet is dat de truc.
Hier ook luie drinker voeding duurd zo 45 min totaal begint heel krachtig maar zakt dan af een als ik afkoppel boos en wil dan meer
Zo @Siepie85 die groeit goed. Ik ga morgen weer naar het consultatiebureau om te wegen, ik denk wel dat ze gegroeid is, ben benieuwd.
geen idee haha, alleen wegen met het inloopspreekuur. 11 dagen geleden was ie 54,5 cm. Volgende week mag ie weer voor een normale afspraak dan gaan we ook meten. Hoe zwaar is die van jullie?
Hier een baby dat haar nachtslaapje doet. Sinds 11u30 aan het slapen. 1keer 20 min wakker gewest om te drinken en direct doorgeslagen. Het enige is dat ze op mij ligt.
dat laatste is dan weer jammer en weg leggen lukt niet? Want dan zou jezelf ook even kunnen ontspannen. Deze loedermoeder heeft hem nu lekker in de maxicosi laten liggen want hij was inslaap gevallen. Eruit halen betekend wakker dus dan lekker daarin slapen!