Lekker dat hij er in blijft slapen zolang ik rij of wandel blijft hij slapen maar zet ik hem zo op tafel is hij binnen paar min weer wakker
Deze maakt eht niet uit of we rijden of wandelen.. Hij doet ook in de auto en kinderwagen hazenslaapjes
Gezellig hier meiden. Overal volgens mij positieve berichten, wat fijn! Idd super dat iedereen zo behulpzaam is en we elkaar kunnen helpen. hier gekkige dag. Dochter tijdens kraamvisite onrustig en niet in slaap te krijgen om daarna in coma te zakken haha
Meiden, genieten jullie ook zo vd baby? Als hij gaapt, zich uitrekt, na smakt als hij de borst loslaat.. allemaal super fijne momenten waar ik intens van geniet. En er zijn er meer haha
Ik geniet van haar gekke bekjes. Als ze eens lacht zelf al zijn dat nog geen echte lachjes. En als ze rustig op mij slaapt
Maakt de dr brown inderdaad zoveel verschil bij jullie ten opzichte van de difrax? Hier ook difrax, en vandaag heeft meneer weer 4 uur gebruld vanwege de darmkrampjes. Zó zielig. Fles gaat op in 10 a 15 minuten, doet L. Er met de dr brown ook langer over? Als de ervaring inderdaad zo positief is ga ik ook maar eens de dr Brown proberen.
Super verschillend per baby. L dronk niet graag uit de Brown en was zo’n gedoe, denk dat ze er meer krampjes door kreeg. Toen over gegaan op MAM en topervaring. Nu recent een MAM geprobeerd bij R, maar hij drinkt m met de kleinste speen veeeeeel te snel leeg. Daarna jankie jankie, waarschijnlijk dus krampjes.
Spreken alle peuters trouwens af dat ze uitgebreid moeten poepen op de wc als je net je newborn zit te voeden? Of dat ze nèt ineens enormmmme dorst hebben en hun beker leeg is? Of dat ze willen verkleden en ze de jurk niet aan krijgen? Zucht...
Hallo wintertijd.... Wat was het fijn... De afgelopen weken dat mn dochter tot 8 uur sliep... En nu dus weer tot 7 uur. Wat was het fijn dat we normaal konden eten en nu om half 6 een oververmoeid kind aan tafel hebben omdat het volgens haar klok toch echt nog half 7 is... Nu dus maar om kwart voor 6 op bed gegooid.... Hallo fijne wintertijd...
@Magnolia29 wat ben ik blij dat ze hier geen peuters/kleuters meer zijn . Heel herkenbaar dus.. @Raggy81 daar had ik vroeger dus ook altijdddd last van, kids en wintertjjd. Nu ze ouder zijn weinig problemen.
Ja doen ze collectief hebben ook een vakbond die dit aanmoedigt Zo herkenbaar toen ik nr 2 kreeg...behalve die jurk dan
Haha ja hier altijd dringende verzoeken tijdens het voeden. Ook dat ik nog fulltime kolfde, vind het toch een gek gehoor als mn dochter van 4 vroeg: maahaaaam ben je nou al eens klaar met kolven wintertijd gaat hier super zomaar. Vorige week herfstvakantie gingen ze opeens mega uitslapen, nu dus nog steeds maar toch uurtje eerder. Moesten ze vanmorgen nog wakker maken ik geniet volop vd baby, vooral de mooie momentjes met de meiden samen en hoe blij ze al met haar zijn ❤️. Uiteraard is ze beeldschoon en de mooiste baby vd wereld
O zo herkenbaar idd ik wil drinken ik moet poepen. En dan heel hard roepen je moet me afvegen en papa was ook met iets bezig en ik was aan het voeden. Dan de opmerking ja mama leg je Tobias even weg en dan veeg jij mij af en dan mag hij weer eten hoor!! En er vandoor gaan met de kolfflesjes omdat zij ook voor pop moet kolven. Vervolgens naast mij gaat zitten met ook een spuugdoek in precies dezelfde houding als ik zelf. En zo nog meer hilarische momenten. ik geniet er vooral van als ik lekker rustig met hem kan knuffelen zonder krampjes. En als hij je nu echt al aankijkt en dan een lachje produceert.