Och de pop! Beterschap Goeiemorgen, Als ik die nachtvoedingen zo zie ben ik echt blij met mijn schone slaapster! Vannacht was ze voor de verandering toch hongerig om half 5 maar wel lekker vrolijk, veel lachjes gekregen. Nu ben ik een beetje stuk, terwijl ik tot kwart over 7 nog heb kunnen liggen, had wel langer gewild, maar de oudste moet gewoon naar school. Nu eerst meer koffie
@Frun ó die lachjes daar doen we het allemaal voor! Hier ook bak 2 net ingeschonken Om 11.25 even na laten kijken bij de ha.
Hier nu pas weer voor de volgende dus na 4,5 uur. Dit mag ie overdag niet doen dan maak ik hem na 3 uur wakker. M’n tsr is ook behoorlijk heftig net gaf ie daarom ook even tussendoor op. Maar ik ga niet kolven van tevoren want heb al neiging tot overproductie. @Boordevol wat vervelend dat ie niet wakker te krijgen is zeg. Ik weet nu ook even geen trucjes meer.
Dit zou ik zeker doen @Boordevol - ze zijn er tot super groot. 300cc zelfs wel eens gezien. Je hoeft dan ook niet de hele dag met dat spuitje te klungelen, maar gewoon de eerste voeding dat hij te slaperig is om aan de borst verder te drinken. Hop volproppen en hopelijk een goede 3-4u slapen! Dit ga je noooit volhouden.
De mijne heeft net een flesje met afgekolfde melk weggekloekt. Na de nacht met steeds 4u ertussen moet ie wel echt een beetje inhalen - dat merk ik. Super prima natuurlijk! Nu drinkt hij elke 2u en vanmiddag wordt dat automatisch weer elke 3u. Nu is mijn man rondjes aan t lopen met een overvolle baby met boertjes en krampjes.
@paula1984 , wat zielig. Hier is de middelste ziek en merk dat ik het eng vind met een baby in huis. Hopelijk is er niks ergs aan de hand. @Poolvos, ik ga dan denk ik liever een flesje proberen. Dus 1 borst geven en dan 1 borst kolven erna en hem dan dat flesje geven. En dan kijken hoeveel hij er tussen laat. Op zich trek ik dit wel want de andere twee waren erger. Dus ben echt heel weinig slaap gewend. Maar ik heb juist het idee dat het hier niet nodig is en dat ie met een tweede borst veel langer zou slapen.
Goedemorgen dames, ik ben al een paar weken een stille meelezer bij het topic 100 dagen tot de bevalling en nu volg ik ook dit topic weer. Omdat ik het fijn vind om met moeders te praten die ook net een kleine hebben, post ik toch maar eens een berichtje Ons kleinste meisje is 6 dagen geleden geboren. Een flinke dame die het keurig doet! Ze krijgt flesvoeding en zit al op 90ml. Onze grote meid wordt vrijdag 2 jaar. Zij vindt het allemaal reuze interessant, maar is ook wel een beetje van het padje. Jammer genoeg begint zij nu ‘s nachts ook weer te spoken.. Hoe gaat het met jullie en de broers en zussen? Zijn zij al gewend?
Hier peuter die slecht eet s nachts horen we haar niet maar treuzelkont met eten kan half uur doen over kleine portie moeten steeds zeggen dat ze moet eten Verder is ze erg gek op haar kleine broertje wil met alles helpen soms wat te veel moeten we haar ff afremmen
Succes @paula1984 straks, zo een kleintje koorts is waardeloos. Hier zo een zoet meisje... ze slaapt nog zoveel... ik geniet er nog maar even van haha. Enige wat dus niet loopt is borstvoeding maar dat is in verhouding zo niet belangrijk natuurlijk. Zussen zijn hier super blij maar ook vd rel en grenzen verkennen/ nieuwe plek vinden.
Welkom hier! Jullie kindjes zijn nagenoeg even oud als onze! L wordt volgende week zaterdag 2 en R is nu 12 daagjes. L is super lief met haar broertje en wil graag overal mee helpen. Maar sinds broer er is heeft ze ook 2x zoveel aandacht nodig en dubbel zo vaak peuterterrormomentjes. Ook ‘s nachts is ze onrustig - maar ze heeft momenteel veel last van kiezen die doorkomen. Met een zetpil voor t slapen gaan, maakt ze eigenlijk prima nachten. Al met al het gevoel dat ze nu redelijk gewend is aan de nieuwe situatie. Over een paar weekjes is het vast alsof t nooit anders was.
Gefeliciteerd! Welkom Ik vind dit ook een reuze leuk topic. Mijn bevallingslijst is helaas nagenoeg stil. Hier zijn beide broers vlot gewend. Oudste is hier ook niet weg te slaan. Heel zorgzaam en zegt steeds ik hoop dat dit broertje wel gezond is hoor en niet gehandicapt. Ach kinder logica ik snap hem wel. De middelste moest erg wennen, alles overkomt hem qua niveau nog steeds. Na 2 weken ging ook dat goed. Maakt het gebaar van baby en broer en als hij huilt gaat hij bij de box staan ❤
Over peuterterror-momenten gesproken. Gisteren zaten we saampjes op bed en L had een bidon met water. Kreeg ze niet open. Smeet ‘m woedend van zich af. TOK! Zo op broer zijn hoofd broer huilen, L huilen (en mama huilen) top hoor zo’n gezinnetje.
Hier is de oudste 12, en een reuze trotse puberzus! Pakt haar op om even te knuffelen of troosten, zo lief