Ik koop ook alleen in de aanbieding, je hebt daar zelfs een app voor hehe. Maar als je juist de goedkopere luiers koopt in de aanbieding is dat dus nog leuker. Daarom ben ik beetje aan het kijken, je kan je geld maar 1 keer uitgeven. Bij dochter vind ik zelf hebben we al echt teveel geld uitgegeven ook aan dingen waarvan je later denkt waarom. Dus dacht hmmm waarom weer pampers.
Ik ben van kruidvat overgestapt naar pampers. Kruidvat lekte bij mij standaard door met pampers tot nu toe geen last van.
Zo net terug uit het ziekenhuis. Hier momenteel enkel gebruik van Pampers. Koop deze bij bol. Komt veel goedkoper dan in de winkel.
@ luiers kruitvat rules hier. Pampers vind ik helemaal niet fijn. Dit is de 3e in kruitvat en nog steeds tevreden. Zo 2 verse appeltaartaarten in de oven. Morgen mij man jarig en hij trakteert op het werk. Ze lopen alweer een maand te zeuren daar zodra zijn verjaardag op het digitale bord verschijnt begint het. Je vrouw bakt toch wel weer hè? Met slagroom a toe Vorig jaar was ik boos op ze en dus niet gedaan. Deze keer maar wel voor mijn man. Hij kan er ook niets aan doen dat sommige stom zijn daar... @ ziekhuis was hier goed. De echo van zijn heupjes was oké! Nu nog de uitslag van de meting die de fysiotherapeut van z'n hoofd heeft gemaakt. Dat het scheef is weten we maar hoe scheef horen we straks/morgen. Verder is G. op school geweest bij de middelste. De andere kindjes in de groep vonden de wagen en zijn baby broer reuze interessant.
@Imona aaah op de zij. Nu je het zegt: dat heb ik de eerste nacht in het ziekenhuis ook gedaan ivm spugen toen. Was dat alweer helemaal vergeten. Thnx! Ga dat eens proberen. Hier nu kv maat 0 luiers, deze zitten perfect om V zijn smalle lijfje. Voor dochter ook altijd KV gebruikt, en prima bevallen . Ik heb ook een probeerverpakking huggies liggen, maar is nu nog te groot (en ik denk ook niet goedkoper dan pampers?) Vandaag bij het ziekenhuis geweest met V om bloed te laten prikken, dit keer lekker terwijl hij in de draagdoek zat, ging goed. Donderdag uitslag of zn bloedplaatjes goed gestegen zijn, deze waren te laag. En hopelijk ook uitslag urine kweek of hij geen cmv bacterie in de zwangerschap opgelopen heeft, en daarom dus dysmatuur is.
Was voor mij deze keer. Wijzer niet echt maar toch wel allemaal effe schrikken. Midden december moet ik binnengaan voor biopsie van mijn nieren. Ook moet ik bij een oogarts gaan want men denkt aan het alport syndroom. Momenteel zijn het denkpistes dus we zullen zien.
@Muisje458 allemaal nav je zwangefschap? Hier gebruik ik pampers. Besteld via wehkamp. Billendoekjes ook van Pampers. Nooit anders gebruikt bij de andere kids.
We dachten tijdens mijn zwangerschap dat ik een p-e ging doen want sinds 29 weken had ik ineens enorm veel eiwitten in de urine. P-e heb ik niet gehad dus nu kijken ze waar het wel vandaan komt. Hoop wel dat het geen alport is want heb is gegoogled en als je ziet blind, doof nierfalen dan heb ik schrik. En dan zal het sowieso gedaan zijn van nog kinderen later te hebben.
Heb de ergobaby omni 360 en heel blij mee. Heb ook baby Björn is voor effe. A zit hier graag in maar voor de rug is deze niet ok
Hier de tula free to grow ook super blij mee! Heel makkelijk erin en uit etc en ik kan hem gebruiken met m’n 158 en maatje xs en m’n vriend van 187 ook.
Ik had een ergobaby maar vond die veel minder gebruiks vriendelijk en te grof Heb nu een tula explore. Wil niet anders meer. Erg makkelijk. Ergonomisch en super pasvorm.
Pfff... Je wordt er toch zo onzeker van. Meneer is vanaf 1600 al wakker. Een baby zou 3 kwartier wakker mogen zijn en dan weer slapen volgens de babycoaches... Hoe dan ! Vannacht en vanmiddag was hij super relaxed. Lekker geslapen en ook op zichzelf. En nu is het vanaf 1600 al weer vechten met m. Klaar wakker. Niet slapen. Huilen. Boos / gefrustreerd knorren. Niks helpt. Draagzak niet. Looen niet. Wiegen niet. Nikssss. Zucht ! Net nu we zouden gaan trainen voor het eerst weer. Ik zie het in t water vallen.
De mijne was ook wakker van 13.30 tot 19.30 hoor! Het zal wel Maar hier wel rustig en blij. Hij lag gewoon lekker zelf te pruttelen. Daarna flesje en in slaap. Nu hopelijk heeeeel veeeeel uren slapen Hopelijk gaat t bij jou nu ook beter? Goede nacht gewenst!
Hij is nu op de bank "gedropt" wn ligt onder zijn dekentjes idd te pruttelen..das nog wel leuk..maar voorgaande uren was hij alleen maar gefrustreerd. Fysiek en mentaal erg moe. Dus hoop dat t komende dagen en weken gewoon iets makkelijker wordt.