hier juist of huilen of slapen vandaag en na de voeding van 1700 wakker en ook meteen de volle 3 uur. Hij had de grootste lol, gelukkig zijn onze babies geen robots! Zijn gewoon richtlijnen hè, onze dochter was ook altijd teveel wakker zogenaamd. Heeft net om 2000 voeding op en ligt te pitten hoop op 5 uurtjes.
Zou ee iets in de lucht hangen? Hier ook erg onrustig vandaag. Veel wakker. Heeft alleen 2 uur geslapen op papa’s borst en verder hazeslaapjes in de armen. Was niet weg te leggen waar hij dat normaal wel is.
Denk het hier ook al 16 uur huilen in draagzak gelukkig daar wel in slaap gevallen nu sinds 16.30 en sinds 19.30 weer huilen
Hij is gelukkig wel te troosten maar toch wel huilerig en onrustig voor zijn doen. Volgens mij staat er bijna een sprong aan te komen..
Nou mijn dochter dus ook vanaf vanmiddag 14 uur. Huilerig, hangerig, overstuur. Zodra ik haar neerleg. Meteen wakker en huilen. Zodra ik haar oppak. Meteen stil, maar wel onrustig. Slaapt alleen op mijn borst nu als ik haar weg wil leggen meteen wakker en huilen, terwijl het een goede slaper is. Wil veel aan de borst maar probeer haar nu op andere manier te troosten anders ben ik bang dat ze teveel krampjes krijg en dan is dat het dadelijk weet. Ze zit in de 5e week misschien een sprongetje. Weet iemand hoe lang dat duurt haha ?
Hier ook erg onrustige dag... net uurtje gelopen met een vriendin, kon mijn man ff uurtje krampjes opvangen en ik rust. Heerlijk! nu aan het voeden, snel douchen zo en slapen . ergobaby hier. Top ding!
Hallo iedereen, ik lees hier ook regelmatig even mee, heb een zoontje van bijna 3 maanden alweer. Blijkbaar is t vandaag een onrustige dag, want mijn mannetje was vandaag ook niet happy. Terwijl t echt een superbaby is hoor, slaapt snachts door, maar vandaag wou hij alleen bij me liggen en niks anders, nu nog steeds.... Ik lees dat veel baby’s last hebben van krampjes, dat had mijn zoontje al in de kraamweek, ben toen begonnen met orthiflor start, en met 2 dagen waren de krampjes totaal verdwenen. Hopelijk heeft iemand er wat aan, krampjes zijn zo zielig. Hopen op goede nachten voor iedereen!
Durf het bijna niet te zeggen maar L had echt een goeie dag. Ze heeft mega veel geslapen en is ontzettend rustig vandaag. Vervelend dat alle baby's zo onrustig waren vandaag.
Hier ook! V had bijna geen krampjes, 3 volle poep luiers en was voor de rest gewoon gezellig wakker. Kan niks goeds betekenen voor vannacht ben ik bang...
@Lotion, zo houden ze ons bezig haha. Fijn dat het bij jou wel goed ging. @Mya , welkom en bedankt voor de tip! @luiers verschonen.. dat doe ik hier heel snel/vaak. Zeker bij een poepluier. Gevoelige huid hier. Wil niet dat het weer helemaal kapot gaat.
Hier 2 supernachten na elkaar. A is om 10u gaan slapen en is nog niet wakker. Mijn borst staat wel op ontploffen . Ze begint ineens weer rustiger te worden. Vind het nog allemaal raar.als ik kijk naar wat er verschillend is met de andere dagen is het enige de poepluiers. Van enkel natte scheten naar 2-3grote poepluiers per dag. Zou het toch allemaal door de krampjes komen?
22.45 was het hier rustig en 4.30 wordt hij wakker 7.5 uur na voeding met mega poep luier denk dat het dat was
Kan best zo zijn!! Geniet er maar van Wat een doorslapertje!! Goed hoor! Hier nu een onrustig mannetje met krampen, maar tot nu een prima nacht gehad. 21 - 1 - 5(nu, krampjes) dus ik voel me gelukkig redelijk fit. M’n hele hoofd nog vol met snot, en t kleine mannetje ook. De rest vd familie is er wel overheen nu.
Gelukkig is de macht rustig verlopen. Maar denk wel dat ze in een sprongetje zit. Het klopt wel met het schemaatje van @Raggy81
Hier is ze net voor de 2de borst gekomen na 2u. Kan wel een vreugdedansje doen. Zo'n fijne nacht ga proberen haar weg te legen en nog een uurtje te slapen
Hoe is je nacht gegaan? Ik was er ook bang voor maar ze kwam pas om 2:15, 4 uur naar der laatste voeding en toen om 05:45 weer. Viel dus best mee
Haha allemaal onrustige dagen en best ok nachten. Wat fijn! hier sliepen we 2230, toen 245, 545 en ze ligt nog lekker te slapen. De andere meiden zijn alleen al wel wakker , maar dat moet ook anders zijn we te laat op school. vanmorgen lekker ff bakkie doen bij een vriendin en vanmiddag moeten we niks
G. Was ook gewoon prima te doen gister. Voeding 19- 0.30 en 4 uur. Nu ligt hij weer te slapen in de box onder het genot van Mozart
Hier ook een redelijke nacht, 20:00, 01:30, 04:30 en nu 07:30. Alleen je hoort hem dus echt krampjes hebben huilt zelfs in zn slaap. Maar ja slaapt en wij wakker haha. Poepen die van jullie ook niet snachts btw, heel opvallend dat ie dus pas net weer een poepluier krijgt tijdens het drinken. En dat is de afgelopen nachten elke keer zou er dan toch een soort van ritme zijn.