En drinkt ze dan 2 borsten per keer of 1 per keer? Hier was het in het begin 2 borsten per keer, 1e borst ca. 10 min en dan de 2e borst na het luier verschonen en dan ca. 5 min. Nu is het wisselend, 1 of 2 borsten per keer. Heerlijke nacht gehad: 01.00-05.00-08.45, maar nu overdag heel onrustig: 11.15-13.15. En tussendoor veel wakker en huilen. En dat ken ik tot op heden niet van haar. Normaal gesproken slaapt ze overdag alleen maar . Maar nu dus een klungeldag
B Bedankt voor het delen. Ik blijf eerst maar even bij de kokosolie. Alles tegelijk gaan proberen, heeft ook geen zin want dan weet je niet wat helpt
Wisselend maar meestal 1 borst per keer. Soms als ze nog wakker is of ze heeft gepoept dan drinkt ze nog een borst. Ah wat vervelend! Zo een dag hebben wij hier vorige week gehad. Was een eenmalig iets dus dat hoop ik voor jou ook Hier slaapt ze ook voornamelijk en zijn de wakker momentjes zeldzaam
Ja dames! Had mij twee dagen terug al gemeld, maar nu poging twee! Ik merk dat ik weer toe ben aan anoniem schrijven en van mij af praten @Poolvos het gaat redelijk met mij! In het andere topoi aangegeven dat ik veel complicaties over heb gehouden aan de zwangerschap en die zijn er nog steeds helaas. Maar met vallen en op staan gaat het iedere keer wat beter. in de zwangerschap heb ik de laatste weken niet meer geslapen, geen diepe slaap iig. De bevalling duurde vervolgens 3 dagen en dat was de druppel voor mijn lichaam denk. Daarna veel problemen en intens moe en op. Recht lopen lukte voor dagen niet meer. Artsen kwamen erachter dat mijn lichaam het slapen letterlijk verleert was. Nu aan pittige slaapmedicatie en langzaam aan merk ik dat ik een langere periode achter elkaar kan slapen. Maar de intense moeheid zorgde ook voor veel diepe en nare emoties. Iedereen was erover uit dat ik geen depressie had, maar die echt door de oververmoeidheid kwam. Ben ik zelf nu ook wel achter. Afgelopen vrijdag voor het eerst weer wat meer gedaan. Vervolgens een nacht slecht slapen en werd meteen terug gefloten. Het sloeg meteen op mijn evenwichtsorgaan en recht lopen lukt niet meer, overgeven en koorts. Zo confronterend... ik kon net afgelopen week voor het eerst alleen met de kleine zijn (coördinatie was zo slecht dat ik niet alleen met de kleine meid kon lopen). Nu voor mijn gevoel even terug bij af en moet mijn moeder vanavond letterlijk komen oppassen, mijn vriend moet echt even weg en dat gun ik hem ook. Gelukkig is onze kleine meid wat minder aan het huilen. Ze heeft week twee drie en deels vier echt alleen maar gehuild. Zoveel buikpijn en zo weinig poepen. Soms 4 dagen niet. Nu met de omneo voeding gaat het langzaam aan beter. Alleen nog veel en lange krampen na de voeding, iemand tips ? Wat vervelend dat er dames veel last van spruw hebben zeg! Hopelijk helpt er snel wat, ook genoeg homeopatische dingen zijn ervoor! Afgelopen nacht heeft de kleine meid geslapen van 10.30 tot 04.00 uur! Heeft mijn vriend ook veel goeds gedaan, hij moet de nachtvoedingen doen... sorry hele lap tekst! Maar heerlijk om even zo van mij af te praten. Tegen mensen die ik goed ken, doe ik mij altijd wat beter voor dan ik ben.
Jeetje @wolkje1994 wat heftig zeg! Het is al lastig om hulp te vragen vind ik maar in jouw situatie absolute must. Heel veel sterkte!! Hopelijk krabbel je snel weer op
Tjonge @wolkje1994 wat heftig joh. Zo stel je het je v aan tevoren niet voor. Extreme vermoeidheid is echt zo naar! Sterkte! Spruw, lijkt me rot. Ik heb er gelukkig geen ervaring mee. Hopen dat ik het ook deze keer oversla. Vandaag is de vk voor het laatst geweest. Het gaat zo snel weer. Blijft toch bijzonder dat ik een week geleden nog met enorme buik rondliep (al kan ik nog steeds niet zeggen dat dat ding verdwenen is ) en dat ons meisje nu gewoon deel uitmaakt van ons gezin. Ze is zo'n mooie aanvulling. Het is prachtig om te zien hoe de andere kinderen ermee omgaan, vooral de jongens zijn zo lief voor haar. En dochter verschoont haar luier met plezier Ik ben wel blij als alles weer normaal is na dinsdag. Vanaf dinsdag of woensdag ga ik zelf weer naar school rijden, kinderen staan te springen om hun zusje daar te laten zien.
Leuk @riean! Ik was ook al snel weer naar school de oudste halen, die vond het te gek. Succes en geniet ervan! hier door drukte en het alleen zijn denk ik minder melk. Kleine huilt al even dus nu maar fles kv gemaakt. Hopelijk paar goede uren slaap nu
Vandaag eerste flwsje gehad ging prima 10p ml opgedronken en nog ff aan de borst morgen ga ik 120 ml geven toch even testen hoeveel hij drinkt man en kids liggen al on bed ik nog ff kolven en dan ook in bed welterusten dames en hoop goede nacht voor iedereen
Heerlijk hier kwam hij ook weer 6 uur later zo fijn! Hopelijk zo een ruk van 4 ongeveer. En dan ga ik met de 2 kids een dagje naar m’n ouders.
Oh nee @wolkje1994 wat ontzettend heftig! Het zit je ook echt niet mee.. Hoop dat je je snel weer beter voelt en er zelf voor jullie kleine meid kan zijn! Qua krampjes weinig tips. Hier gebruiken we infacol bij iedere voeding en Aero Om (uit Portugal, werkte ook geweldig bij onze dochter). Verder kan een warme kruik ook helpen en af en toe op haar buik neerleggen. Bij V komt alle lucht er dan uit haha.
Goedemorgen dames hier super nacht ik werdt 5 uur wakker met 2 borsten op knappen half 6 wekker man en oudste mee beneden ontbijten en 6 uur meld jongste zich ook 9 uur na vorige voeding heerlijk
Wat fijn die fijne nachten van iedereen! Hier ook een goede nacht: 21.30-02.00-05.45 uur. En dan zo uit bed, want ga vandaag zelf de oudste weer op school brengen en de middelste bij opa&oma. @wolkje1994, het zit jou echt niet mee. Hopelijk gaat het snel weer de goede kant op en voel je je weer meer jezelf!
Qua krampjes, ik hoor ook goede verhalen over Sab Simplex. Dat moet ook goed helpen, maar zelf geen ervaring mee.
Fijne nachten! Hier ook. Sinds donderdag elke keer tussen 03.45 en 5 uur pas. Elke avond erin tussen 19-19.30
Pff goedemorgen... Hier een zwaar onrustige nacht gehad. De uk was veel wakker en veel onrustig zonder echt honger te hebben. Slaap je net wordt er door een onbekend 06 nummer gebeld.... En dan ga je toch liggen zoeken wie of wat dat kan zijn maar het enige waar ik op uit kwam is dat t een vodafone nummer is. Vanmorgen spuugde hij nog even alles onder en nu slaapt hij... Na een bad. Straks CB. Heb hem vast gewogen en hij weegt 5270 gram op zijn 8weken/3 dagen en hij is 57 cm. Nu maar ontbijten. Blij dat andere uk bij opa en oma sliep vannacht... Zzzzzzz
Bedankt dames voor de lieve reacties ! Mijn vriend sliep afgelopen nacht even ergens anders met de kleine, zodat ik kon slapen. Maar ook hij heeft weer een goede nacht gehad! Om 22uur de laatste fles en ze kwam pas weer om 04.00 uur! Fijn dat veel een goede nacht hebben gehad! @Raggy81 jammer dat dit voor jou even anders was, komende nacht maar een goede nacht hopelijk! Hier kan ik zo genieten van de nieuwe geluidjes die L steeds meer gaat maken. Uhh ahh ihh, soms denk ik echt huh nu al! Gisteren lag ze al op haar zij! Is dat normaal met nog geen vijf weken en redelijk vroeg geboren worden?
fijn dat jullie allemaal goed geslapen hebben. Ja kan dat draaien dat gebeurt vaak per ongeluk als ze overstrekken. Pas als over een paar weken zal dat gericht gebeuren. hier ook happy tweede keer pas om 0700 dus netjes weer 4 uur ertussen. Helaas niet naar m’n ouders vandaag dus ben alleen met 2 kids. M’n moeder heeft buikgriep door m’n neefje dus daar blijf ik even ver vandaan.