Veel dingen die ik lees waar je bang voor bent... Vallen straks vanzelf op hun plek. Het inbakeren omdat ze zichzelf wakker meppen is gewoon nog heel ha dig. Straks is er meer controle en hebben ze het minder nodig. Geen ritme is ook best heel logisch. Hier is ook totaal geen ritme. Ik werk wel weer. 4 dagen. 3 dagen isber opvang buiten de deur waarcan 2 bij opa en oma en 1 bij de gastouder. Allemaal volgen ze het ritme vd baby. Het vind zijn weg echt wel. De korte hazenslaapjes overdag zijn best irritant als je ze lastig in slaap krijgt. Als inbakeren helpt zou ik dat zeker doen. Kan je vriend haar niet naar bed brengen met een flesje gekolfde melk van jou ?
@Siepie85 @Muisje458 @Raggy81 dankjulliewel! Hij heeft er bijna drie kwartier in geslapen net. Ach zolang het niet urenlang is iedere dag zal t wel meevallen
ja helaas is hij tegenwoordig niet meer gratis. Toen mijn dochter werd geboren kon je ‘m nog kosteloos downloaden. wel de moeite waard hoor!
Welkom @RobinBird ! Heftig lijkt het me voor je. Qua slapen, ik laat mijn dochter soms dus wel even huilen, max 2 minuten ofzo. Ik hoor direct of het gewoon even jammeren is of echt huilen Dan pak ik haar meteen op. Maar dat gebeurt bijna nooit meer. Maar zoals vanmiddag, ze zat al een half uur in de wipstoel en was bijna 1,5 uur wakker. Dan is ze sowieso moe aan het worden. Toen kwamen mijn ouders binnen en zeker als ze moe is is ze erg eenkennig. Dus brullen. Ik heb haar toen huilend in bed gelegd, na 1 minuut sliep ze. Als ik haar bij mij had gehouden vind ik juist dat ik haar te kort doe. Omdat ze altijd na 1,5 uur weer moe is en in bed wil. Dat zou ik haar dan dus ontzeggen omdat ze huilt van moeheid. Maar goed, dan laat ik haar dus wel heel even huilen. Hoe het op het kdv gaat merk ik maandag, dan mag ze wennen. Ik vermoed dat zo lang ze daar lekker op haar buik kan slapen het best gaat, het eenkennige zal lastiger zijn... Ze zit in een groeispurt ofzo vermoed ik. Ze heeft al 2 flessen van 210 cc op en 1 van 150. Er komen er nog zeker 2 bij van 210 vermoed ik. Niks voor haar, zo veel drinken. Ze zal het wel nodig hebben
Over haar gesproken. Vraag aan de dames met jongens, wanneer zijn jullie gaan knippen. T heeft namelijk inmiddels zelfs een soort matje zolang is het al vreselijk lelijk hehe. Maar daarvoor ga ik echt nog niet met een 5mnd oude baby naar de kapper.... tips hoe of wat het zelf te doen? E is tot afgelopen kerst nog nooit naar de kapper geweest, maar ja dat is een meisje.
@Siepie85 ik knip L ook altijd zelf! Maar of ik dat bij een jongen zou durven.. ziet er al gauw duidelijk zelfgedaan uit denk ik
Gewoon proberen wel ff goede schaar kopen bij vriend op schoot zodat hij kan afleiden Mocht het niet mooi lukken kan je altijd nog naar de kapper Mijn moeder kan beetje knippen ooit cursus gedaan geen model knippen maar wel punten Kids vind ze wel lastig dochter nu 4 en 3 keer geweest eerste keer was met 2 jaar