Hier ook geen oordruppels wel antibiotica. Tot nu toe nog geen allergische reactie. Moet het 7 dagen geven. Heb bij de apotheek ook druppels gekocht voor als hij meer last van tandjes krijgt. Want steekt ook wel vaak zijn tong uit, soort van wrijven over zijn tandvlees met zijn tong.
Hier wou ik afspraak nemen bij de pediater. Doe je melding van 3 dagen koorts mag je je melden op de triage in het ziekenhuis. Dus dik tegen mijn goesting afspraak om 16u in het ziekenhuis.
Wij mochten vanwege de koorts ook niet naar de huisarts en moesten dan naar de nood hap in het ziekenhuis. Die is speciaal gecreeerd voor als je symptomen heb die op Corona kunnen duiden.
@Muisje458 @S2909 Beterschap voor jullie kleintjes! Hier na 1x troosten van 12.00 tot 14.30 geslapen We wilden m net wakker gaan maken en liepen al op de trap toen we hem hoorden pruttelen haha. Ledikant geslaagd dus! Zelf lekker buiten zitten lezen en was opgehangen. Straks nog een was ophangen en verder lekker relaxen.
Hier ook nog steeds koorts 38.7 duidelijk niet fit normaal heel actief blijft nu liggen waar hij ligt wel vrolijk gelukkig
Hier blijft hij ook actief gelukkig. Daarnet even buiten gezeten. Deed deugd voor ons beiden. En deze middag voor het eerst een borstvoedingsijsje. Dacht dat dat eventueel wel kan helpen bij tandjes. Nou, hij gilde het uit. Kwaad dat hij was, was duidelijk niet gewend aan het koude. En toch kon hij niet stoppen met het in zijn mond te steken. En het is echt een vuilbakje. Hier met die antibiotica. Lekker zeg.
Wel hier raad eens: een oorontsteking en een witte angina. Als niet beter is dit weekend moet ze antibiotica nemen.
@Angelmom1 Jij beterschap ook, zo sneu. Vandaag alle slaapjes in ledikant, zonet alleen maar beetje jammeren met neerleggen maar dat was echt nog geen twee minuten. Trots! Hopen op een goede nacht. Wij gaan lekker soep met stokbrood eten zo, en lekker filmpje kijken.
Voor alle zieke kindjes heel veel beterschap!!! wij hebben lekker gewandeld net, E met poppenwagen, T in de draagzak! Genieten gewoon dit prachtige weer.
Hoe liggen jullie baby’s in hun ledikant trouwens? A slaapt in een slaapzak (omdat ie zo lekker trappelt enzo, in de cosleeper ook al) en hebben er wel een lakentje omheen maar dat kunnen we zo strak doen als we willen, hij wurmt zich daar onderuit. Kan dat kwaad?
als die dat blijft doen kan je het dekentje er beter uit halen. L slaapt in een slaapzak onder een deken maar die ligt stil dus dat gaat prima.
Dankje, ja ik haal het er maar uit denk ik. Toen ik hem net ging troosten lag hij een beetje dwars haha. Ik vind het toch wel spannend hoor nu hij meer beweegt. Maar ik ging net even bij hem kijken (Toen hij in slaap gevallen was) en toen lag hij wel gewoon recht.