Hier er toch ook 6 jaar over gedaan met 2jaar traject. Dit gaan we dus niet meer doen. We proberen max 6 maand spontaan en nadien weer ivf. We hebben nog 2 cryos en nog recht op 4 maal stimulatie. Ga wel alvorens te herbeginnen kijken of we niet kunnen afwijken van de voorwaarden en er 2 per keer terugplaatsen. Heb het er wel moeilijk mee dat het nadien gedaan zal zijn want hoopte altijd op een grote familie.
Mij broertje ook dik 2 jaar bezig met eerste en na 4 maand alweer zwanger van 2 en nu zelfs de 3de zonder iets
Kan het zijn dat de 4 mnd slaap’regressie’ eerder komt? Ik was 20 dec uitgerekend. Dan zou het alsnog aan de vroege kant zijn. Maar jeetje, ineens weer hazenslaapjes. Wel pas sinds gister, maar het was dus niet eenmalig, vanochtend welgeteld 20 minuten geslapen en toen alleen maar huilen, en helemaal happy als we kwamen troosten. Na de volgende voeding maar even weer proberen. Hij is wel minder chagrijnig dan gisteren lijkt het, haha. Vannacht kwam ie (nadat het even duurde voordat ie sliep gisteravond) alleen om 02.15, daarna 06.15. Dus dat viel best mee! Wij hebben besloten dat we vanavond eten gaan bestellen. Alleen nog even bedenken wat precies. Verder vanavond weer even lekker in de tuin zitten denk ik. Vanmiddag even met de hond wandelen, misschien wel even alleen. En beetje tijdschrift lezen. Beetje in huis rommelen. En met A in de weer om hem even goed te laten slapen, haha. Ik geniet nog even van mijn verlof, want bij mijn werk komen dingen langzaamaan weer op gang en waarschijnlijk wordt er wel verwacht dat ik binnenkort in ieder geval thuis weer wat ga doen. Helemaal prima, ben benieuwd hoe t gaat als we allebei moeten werken. Meestal kan A zich redelijk zelf vermaken als ie wakker is, zolang hij om zich heen kan kijken en ons kan zien. Hij ligt nu ook onder zijn speelboog, naar de knuffeltjes te staren en op zn hand te sabbelen, haha. Hij vindt het wel erg leuk als we gekke bekken trekken. En zingen, dan krijgen we ook big smiles
waarom zou je er 2 terug willen plaatsen? Stel het wordt een tweeling, dat is echt een groot risico zwangerschap hè. En ze komen daar ook steeds meer van terug om dat überhaupt te doen, zijn nu theorieën dat het zelfs tegen kan werken.
Ik weet dat het risico groter is en dat moest ik nog het geluk hebben van zwanger te worden mijn zwangerschap zelf met 1tje sowieso al hoogrisico is. Het is gewoon voor dat we sneller het traject kunnen afsluiten.
Ik zou nog wel een vierde willen hoor Mijn vriend echter niet (zegt ie) De kids zijn vandaag naar de opvang en raad eens... Ik werd zojuist door de opvang gebeld. L heeft verhoging en als der temperatuur op loopt moet ik der komen halen.. Ik zag vanochtend al dat ze knal rode wangen had dus ik hoop stiekem op tandjes. Beter word ze niet weer ziek hoor
Dus B kunnen wij de laatste dagen niet meer fatsoenlijk wegleggen om 18:30/19:00. Overdag langer wakker houden is geen optie want meneer word er super chagarijnig van. iemand nog tips? Heb hem net in badje gedaan maar helaas wederom geen succes.
Hier is bedtijd altijd rond 1930/1945. En idd wakker houden met deze leeftijd overdag is niet handig. Hoe laat gaat hij nu slapen, als dit rond dezelfde tijd is als wat die van ons doen is dat normaal voor een kleintje hoor.
Hij word rond 18:00 al behoorlijk chagarijnig. Ik noem het gewoon zijn huiluurtje. Alle keren hebben we hem gewoon om 19:00 weg kunnen leggen. Redelijk goed ook maar sinds een paar dagen is het geen succes meer terwijl hij na de fles van 18:30 al vrijwel direct weer begint te huilen.. Zijn vorige dut was om 17:00, eerder lukte het me niet om hem in slaap te krijgen. Hem wakker houden was een no go aangezien hij daarvoor al om 14:30 wakker werd
Allemaal een fijn pasen gewenst dames! Anders dan anders; maar maak er het beste van. Voor R kan het al niet meer stuk. Het fotomomentje “met het paasei” escaleerde in dit: Bekijk bijlage 647550 Haha oeps. Bel de kinderbescherming! Kind is nu al verpest. Wel super leuke foto’s
Zalig. Maar schatteke jij moet wel het goede voorbeeld geven. Nu zegt mijn man dat het geen kwaad kan dat ze een beetje la vache qui rit krijgt
Denk dat er in smeerkaas redelijk veel zout zit. Nu zal je er wellicht niet evenveel op smeren als voor jezelf natuurlijk.
ik ben normaal best streng hoor! Ze krijgen hier niet zomaar suiker. (Wel smoothies met ladingen fruitsuiker - maar chocola, nope). Maar af en toe mag er een uitzondering gemaakt worden Maar la vache qui rit zou ik bij wijze van uitzondering ook wel geven zo’n lief lachende koe kan toch niemand weerstaan?
Iedereen fijn Pasen gewenst!! Hier zit meneer in sprong 4. Het zijn maar gekke dagen nu. Maar, alles is een fase toch? Ook groeit hij echt als kool, wat is er met mijn kleine baby gebeurd?! Bekijk bijlage 647562