De eerste 100+ dagenclub gaat door - deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Poolvos, 13 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisje458

Muisje458 Niet meer actief

Hier er toch ook 6 jaar over gedaan met 2jaar traject. Dit gaan we dus niet meer doen. We proberen max 6 maand spontaan en nadien weer ivf. We hebben nog 2 cryos en nog recht op 4 maal stimulatie. Ga wel alvorens te herbeginnen kijken of we niet kunnen afwijken van de voorwaarden en er 2 per keer terugplaatsen. Heb het er wel moeilijk mee dat het nadien gedaan zal zijn want hoopte altijd op een grote familie.

2. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Mij broertje ook dik 2 jaar bezig met eerste en na 4 maand alweer zwanger van 2 en nu zelfs de 3de zonder iets

3. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Kan het zijn dat de 4 mnd slaap’regressie’ eerder komt? Ik was 20 dec uitgerekend. Dan zou het alsnog aan de vroege kant zijn. Maar jeetje, ineens weer hazenslaapjes. Wel pas sinds gister, maar het was dus niet eenmalig, vanochtend welgeteld 20 minuten geslapen en toen alleen maar huilen, en helemaal happy als we kwamen troosten. Na de volgende voeding maar even weer proberen. Hij is wel minder chagrijnig dan gisteren lijkt het, haha. Vannacht kwam ie (nadat het even duurde voordat ie sliep gisteravond) alleen om 02.15, daarna 06.15. Dus dat viel best mee!

Wij hebben besloten dat we vanavond eten gaan bestellen. Alleen nog even bedenken wat precies. Verder vanavond weer even lekker in de tuin zitten denk ik. Vanmiddag even met de hond wandelen, misschien wel even alleen. En beetje tijdschrift lezen. Beetje in huis rommelen. En met A in de weer om hem even goed te laten slapen, haha.

Ik geniet nog even van mijn verlof, want bij mijn werk komen dingen langzaamaan weer op gang en waarschijnlijk wordt er wel verwacht dat ik binnenkort in ieder geval thuis weer wat ga doen. Helemaal prima, ben benieuwd hoe t gaat als we allebei moeten werken. Meestal kan A zich redelijk zelf vermaken als ie wakker is, zolang hij om zich heen kan kijken en ons kan zien. Hij ligt nu ook onder zijn speelboog, naar de knuffeltjes te staren en op zn hand te sabbelen, haha. Hij vindt het wel erg leuk als we gekke bekken trekken. En zingen, dan krijgen we ook big smiles :)

4. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    waarom zou je er 2 terug willen plaatsen? Stel het wordt een tweeling, dat is echt een groot risico zwangerschap hè. En ze komen daar ook steeds meer van terug om dat überhaupt te doen, zijn nu theorieën dat het zelfs tegen kan werken.

5. Muisje458

Ik weet dat het risico groter is en dat moest ik nog het geluk hebben van zwanger te worden mijn zwangerschap zelf met 1tje sowieso al hoogrisico is. Het is gewoon voor dat we sneller het traject kunnen afsluiten.

6. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    Dan zou ik juist zuiniger zijn en per 1 terug plaatsen.

7. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik zou nog wel een vierde willen hoor :D
    Mijn vriend echter niet (zegt ie)

De kids zijn vandaag naar de opvang en raad eens...
    Ik werd zojuist door de opvang gebeld.
    L heeft verhoging :confused: en als der temperatuur op loopt moet ik der komen halen..
    Ik zag vanochtend al dat ze knal rode wangen had dus ik hoop stiekem op tandjes.
    Beter word ze niet weer ziek hoor o_O

8. BlauwBeertje

BlauwBeertje Niet meer actief

Dus B kunnen wij de laatste dagen niet meer fatsoenlijk wegleggen om 18:30/19:00. Overdag langer wakker houden is geen optie want meneer word er super chagarijnig van.

iemand nog tips? Heb hem net in badje gedaan maar helaas wederom geen succes.

9. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    Hier is bedtijd altijd rond 1930/1945. En idd wakker houden met deze leeftijd overdag is niet handig.
    Hoe laat gaat hij nu slapen, als dit rond dezelfde tijd is als wat die van ons doen is dat normaal voor een kleintje hoor.

10. BlauwBeertje

BlauwBeertje Niet meer actief

Hij word rond 18:00 al behoorlijk chagarijnig. Ik noem het gewoon zijn huiluurtje. Alle keren hebben we hem gewoon om 19:00 weg kunnen leggen. Redelijk goed ook maar sinds een paar dagen is het geen succes meer terwijl hij na de fles van 18:30 al vrijwel direct weer begint te huilen..

Zijn vorige dut was om 17:00, eerder lukte het me niet om hem in slaap te krijgen. Hem wakker houden was een no go aangezien hij daarvoor al om 14:30 wakker werd

11. Neilia

Neilia Niet meer actief

L eet nu voor het eerst brood en ze blijft maar gillen om nog een stukje :roflmao:

Siepie85, wolkje1994 en S2909 vinden dit leuk.
  12. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Haha schattig! Brood is hier ook een groot succes :D Heerlijk dat die ukkies steeds meer gaan eten!

13. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Allemaal een fijn pasen gewenst dames!
    Anders dan anders; maar maak er het beste van.

Voor R kan het al niet meer stuk. Het fotomomentje “met het paasei” escaleerde in dit:

Bekijk bijlage 647550

Haha oeps. Bel de kinderbescherming!
    Kind is nu al verpest.

Wel super leuke foto’s

Mya, Kirzy, Magnolia29 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Muisje458

Zalig. Maar schatteke jij moet wel het goede voorbeeld geven. Nu zegt mijn man dat het geen kwaad kan dat ze een beetje la vache qui rit krijgt

15. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Denk dat er in smeerkaas redelijk veel zout zit. Nu zal je er wellicht niet evenveel op smeren als voor jezelf natuurlijk.

Muisje458 vindt dit leuk.
  16. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao:
    ik ben normaal best streng hoor! Ze krijgen hier niet zomaar suiker. (Wel smoothies met ladingen fruitsuiker - maar chocola, nope). Maar af en toe mag er een uitzondering gemaakt worden :)
    Maar la vache qui rit zou ik bij wijze van uitzondering ook wel geven :| zo’n lief lachende koe kan toch niemand weerstaan?

wolkje1994, Magnolia29 en Muisje458 vinden dit leuk.
  17. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Oh my, wat is dit megaaaaaa cute. Wat een heerlijke koppies. Fijn Pasen!!

Poolvos vindt dit leuk.
  18. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Iedereen fijn Pasen gewenst!! Hier zit meneer in sprong 4. Het zijn maar gekke dagen nu. Maar, alles is een fase toch? :o: Ook groeit hij echt als kool, wat is er met mijn kleine baby gebeurd?! :eek:

Bekijk bijlage 647562

Miekje86, Mya, Kirzy en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. Muisje458

Ze krijgt gewoon een klein puntje nadien geef ik al mijn man onder zijn voeten :)

20. Muisje458

Wat een reusje.

jvsd92 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina