De eerste 100+ dagenclub gaat door - deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Poolvos, 13 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Het zijn trouwens de baby dry pants.
    Ik ben daar enorm fan van. Bij broer O waren die lange tijd te wijd rond de beentjes. Nou, voor deze meneer niet hoor haha! :roflmao:

2. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  3. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    sterkte! Echt een nare tijd voor zulk verlies.

4. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    Wat een knappe kindjes weer!
    @Siepie85 ik mis altijd jouw foto! :(

@Poolvos twee weken geleden, was ze in drie weken tijd 50 gram gegroeid. Maar ik heb haar net gewogen en ze is 155gram in twee weken tijd gegroeid, 1 cm gegroeid.
    Eerste foto is gewicht naar lengte, tweede is lengte naar leeftijd, derde is gewicht naar leeftijd.

Grappig hoe ze met haar gewicht naar leeftijd vér boven de middellijn zit. Maar als je naar gewicht naar lengte kijkt, zit ze op de middellijn. Ze is ook echt lang! 71 cm al!

Bijgevoegde bestanden:

Siepie85 vindt dit leuk.
  5. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik heb ‘m gemist :cry::cry:

Siepie85 vindt dit leuk.
  6. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.729
    2.229
    113
    @ alle fotos, wat ontzettend leuk om al die baby’s te zien, super lief!
    @Nina Sanders wat ontzettend naar, en zeker met de regels van nu erbij, heel veel sterkte.

Hier gaat alles zijn gangetje, al blijft t leven druk, met huiswerk van kids wat steeds meer lijkt te worden, echt elke dag extra filmpjes en dingen erbij, en boodschappen doen wat echt niet leuk meer is, moest vandaag 15 min wachten voor ik een ah xxl in kon, en vervolgens waren daar naar mijn idee veel te veel mensen, kon geen kant op, wat een gedoe, en vervolgens 3 winkels af gegaan om alle boodschappen voor Pasen bij elkaar te krijgen, en dan nog geen afbak stokbrood kunnen vinden.... dus ben zo ongeveer hele middag boodschappen wezen doen. Ik wil zo graag weer gewoon kunnen winkelen, ik vind er zo niks meer aan.

Met baby Z gaat t wel heel goed gelukkig, hij is al 8 maanden en heeft nog geen 1 tand, wel kwijlt hij enorm veel de laatste tijd. Spugen blijft enorm veel, zowel fruit, brood, cracker, koekjes, Diksap, water, pap, opvolg melk, het maakt niet uit, van alles komt er wel wat terug, verkleed hem soms 3x per dag...

Iedereen hele fijne paasdagen!!! Blijft iedereen thuis, of gaat er iemand nog iets doen?

Nina Sanders, Siepie85 en Poolvos vinden dit leuk.
  7. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders oh sterkte! Zo naar nu in deze tijd. Hopelijk kunnen jullie (alle nabestaanden) toch op een fijne manier een afsluiting krijgen, zonder een grote uitvaart.
    Heerlijk mannetje heb je! En die paasbrunch. Hmmm, jaloers. Hoewel wij ook allerlei lekkers hebben hoor :D

8. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.729
    2.229
    113
    Ik heb m ook gemist, vorige keer ook al!

Siepie85 en Poolvos vinden dit leuk.
  9. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Nou dat lijntje is helemaal geen probleem! Zeker niet als er nu ook weer 155 bij is in twee weken. Ik zou lekker loslaten en niet te moeilijk doen over de flessen. Gewoon zelf laten bepalen en over 2-3 weken weer wegen. Zolang ze goed plast en gewoon alert is, prima.

Wat was trouwens de reden dat je met de hapjes moest stoppen. Wilde ze niet? Of was het door het spugen?

wolkje1994 en Siepie85 vinden dit leuk.
  10. Muisje458

Muisje458 Niet meer actief

@Nina Sanders veel sterkte meid. Hopelijk kan je gepast afscheid nemen.
    Geniet lekker van je paasbrunch maar de chocolade eitjes zijn voor O.

11. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
  12. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Siepie85 vindt dit leuk.
  13. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @jvsd92 wat een lekkere beer.

@Nina Sanders heel veel sterkte. Houd trouwens rekening mee als je besteld bij de kruidvat dat het lang kan duren voordat het binnen is. Ik heb vorige week donderdag voeding besteld zou vandaag geleverd worden maar kreeg vandaag mail dat het een aantal werkdagen later komt. Veel plezier met de paasbrunch morgen

Hier gaat alles goed. L heeft het afgelopen week super gedaan op de opvang. Iedereen is al verliefd op hem. Van de week ook gebelt door school. E mag 6 mei starten als de scholen weer open gaan. De leraar heeft goeie hoop dat ze weer open gaan. Ik hoop het zo want dan is haal laatste week op de opvang normaal en kan ze nog even afscheid nemen van der vriendje. Vandaag heerlijk weer een dagje buiten geweest en ik ben alweer verbrand :oops: (note to myself zonnebrand kopen). Morgen even op de koffie bij mijn ouders en de rest van de Pasen doen wij lekker niks, ja gourmetten (Of met de bakplaat buiten eten)

*foto's word straks weer verwijderd*

14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja daaaaahaaaaggg de chocolade eitjes zijn zeker voor mama. Haha. Echt erg, wij hebben ze bewust niet gekocht maar we krijgen ze aan alle kanten toegestuurd. Mijn vader stuurde van de week al een overlevingspakket op (met toiletpapier, zeep, wasverzachter, een liniaal(?), vaseline(?), een eeltvijl(???:o:???), snickers en 3kg(!) paaseitjes). Ook mijn moeder hing vandaag een tasje met eitjes aan de deur en een paastaartje.
    En dan die brunch die we hebben besteld dan: oa carpaccio, zalm, quiche, rundvlees salade, kaasjes, pasteitjes, brownies, scones, macarons, soesjes..

Even serieus, als ik níet ben aangekomen na de quarantaine weet ik het echt niet meer. Hele dag thuis zijn is gewoon niet goed voor je snaaigedrag. Heb wel bewust de nutella pot braaf in de winkel gelaten :roflmao:. Maar die rottige paaseitjes jonge.. (ahh, ééntje nog.. - dit worden er altijd wel 4 ofzo)..

Poolvos, Mya, Siepie85 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Muisje458

Muisje458 Niet meer actief

Sorry maar nu denk ik raar door de pot vaseline

Siepie85 vindt dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    En dank allemaal.
    @Miekje86 klopt. Er staat nu als leverdatum 22 april. Gelukkig hebben we nog 2 pakken per maat hier dicht in de kast dus we kunnen nog wel even vooruit. Baby O gebruikt meer luiers. Ik denk zo'n 6 per dag? Broer O trouwens nu ook wel want soms poept hij wel 3x.

Siepie85 en Miekje86 vinden dit leuk.
  17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hahahahahaha!
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Nee goed bedoeld, super lief. Zat ook babyvoeding in. Maar van sommige dingen heb ik echt zoiets van 'wat móet ik ermee?!' :p

18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja gelukkig want ik hou echt van zn haar! :D

Siepie85 vindt dit leuk.
  19. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    @Siepie85 verdorie. Weer gemist. Kunnen we geen tijd afspreken :roflmao::roflmao::roflmao:

@Poolvos ze reageerde er heel slecht op. Zat er snel voel en kokhalzen. Kreeg van bepaalde dingen obstipatie en uitslag. Uiteindelijk mondde dat uit in gillen 1,5 uur lang en overgeven. 1 keer is ze even een paar seconden weg gevallen van het vele spugen. Echt dat gillen, ging door merg en been. Arts dacht dat haar darmen er echt nog niet klaar voor waren. Nu komende vrijdag de entingen en dan een week daarna weer proberen.

Siepie85, Poolvos en Nina Sanders vinden dit leuk.
  20. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Wat naar! Gecondoleerd. Heel rot in deze periode..

@Miekje86 Klopt van die lange levertijd! Ik zou donderdag een bestelling krijgen, kreeg toen ook een mail. Uiteindelijk is het vandaag geleverd. Dus ik vond het nog meevallen. Net op tijd, had vanmiddag de laatste luier. Dus ik dacht dat ik nog langs de winkel moest, belt mijn man dat net het pakket is geleverd op de zaak. Top!

Siepie85 en Nina Sanders vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina