De eerste 100+ dagenclub gaat door - deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Poolvos, 13 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Gefeliciteerd met je vaste contract!

@Muisje458 Dikke knuffel... er is al veel gezegd, denk niet dat ik er zoveel meer aan toe kan voegen. Geef aan je man aan dat je meer hulp nodig hebt, want dit klinkt echt niet goed meis.. Denk om jezelf!

@wolkje1994 Had L nog koorts vanochtend of gaat het weet wat beter? Merk je nog iets van de prikjes?

@Siepie85 Klinkt echt heerlijk! Kom graag aanschuiven ;):roflmao:

@Miekje86 Ik zou ook niet eerder beginnen met hapjes. Kun je de flessen groter maken? 210 met 7? En dan eerst 1 fles op een dag, kijken wat dat doet?

We genieten hier van het heerlijke weer ❤. Man is aan het klussen, wij zitten in de tuin. V zit in de buggy, N zorgt voor entertainment ;)

Nina Sanders, Poolvos, Miekje86 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    Ze blijft hangen op de 38,2 graden. Ze slaapt veel en anders ligt ze lekker tegen mij aan. Geniet ik ook wel van, normaal is ze zo beweeglijk. Rustig bij je zitten, dat zit er normaal niet op. Heb alleen geen klap in huis gedaan en dat is te zien :roflmao:

Heerlijk joh zulk weer! Bij ons als heel de dag vies weer, geef mij de zon maar :$

Siepie85 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  3. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @riean hij is zelf naar de 5 uur gegaan. Eerder wilde hij niet eten. Hij gaf zelf ook aan dat de flessen die hij hier voor had te weinig was en stopte niet met krijsen totdat hij meer had gekregen.

@Siepie85 wij zitten met de flesvoeding al op het maximale, op de verpakking staat zelfs voor zijn gewicht dat er 1 fles af moet maar dit raad het cb zeker niet aan. Hij krijgt per fles al 10cc extra water dus op een dag 50cc extra. Ik twijfel ook niet voor niks omdat ik weet dat met 4 maanden beginnen beter is.

@Magnolia29 die dosering staat helemaal niet op de verpakking, daar heeft het cb ook helemaal niet over gehad. Ik kan het eens proberen.

Siepie85 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  4. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Hallo dames kreeg sinds donderdag geen meldingen meer dus 152 berichten achter ga ik dus niet terug lezen

Heb op moment last van mij rechter tepel tijdens ge drinken kan wel door de grond zakken en na drinken is hij ook wit heb dit alleen rechts iemand een idee wat dit is en wat ik er aan kan doen

5. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.729
    2.229
    113
    Zoveel respect voor jou! Het zou kunnen dat hij toe is aan 2 slaapjes, hier nu soort van ritme, wakker rond 7.45, slapen rond 10.15 tot 12.00 en dan van ong 15.00 tot 16.30-17.00. Hij is vandaag lastiger met slapen, na zijn fles van 15.00 lekker bij mij in slaap gevallen, vond die knuffel tijd heerlijk zelf, en dacht om 15.30 breng ik je naar bed, werd hij wakker.... paar keer bij m geweest, maar hij is nog zo moe, maar slapen doet ie niet, huilen ook niet hoor, maar vind t lastig. Ga zo maar weer kijken, en dan maar kijken wat hij wilt.

6. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.178
    4.325
    113
    Dank je wel. Ja daar dacht ik ook aan. Dat hij over wil naar twee slaapjes maar dat trekr hij et want het zijn drie slaapjes per dag van 45 minuten. Dus het is al niet veel. En dan gebroken nachten.. maar ik kijk het gewoon aan. Die minuut is in elk geval voldoende om het tot 19.00 uur vol te houden.

net een kwart boterham met pindakaas opgegeten! Jeej. En hij is gek op drinken. Dat wel. Als ik het glas vasthoudt drinkt hij zoooo graag. Water en sinaasappelsap (paar kleine slokjes). Verder niks anders maar hij wordt helemaal blij als hij een beker/glas ziet met drinken.

Mya vindt dit leuk.
  7. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.178
    4.325
    113
    Dank je wel. Ik kan er prima tegen maar heb natuurlijk liever dat ie gewoon slaapt. Heb een wat korter lontje maar verder doe ik gewoon mn ding.

Mya en Siepie85 vinden dit leuk.
  8. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    Hier lekker een keer extra douchen voor L. Ze drinkt al heel de dag om de twee uur ongeveer 100 cc, straks dus lekker een papfles (met vanillesmaak:|) en lekker om zeven uur haar bed in, ik zie het morgen ochtend of vannacht wel. Maar haar nog een uur op moeten houden is gewoon zielig.

En stiekem vind ik een lange avond na een dag zoals vandaag ook helemaal niet erg :p

Mya en Siepie85 vinden dit leuk.
  9. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    En anders ook niet :roflmao::|

wolkje1994 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  10. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Naar de supermarkt geweest en we hebben VEGAN MAGNUM! wel jaloers op vriend zijn double chocolate maar kan nu toch ook ijsje eten. Nu hopen dat het ook goed smaakt.

Poolvos en Nina Sanders vinden dit leuk.
  11. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ah joh die van mij krijgt als laatste fles pyjama papje met aardbeien smaak :p

Lekker genieten van je avond :D

wolkje1994 vindt dit leuk.
  12. Neilia

Neilia Niet meer actief

In de tuin? Hier heeft het bijna alleen maar geregend :eek:

wij zijn vandaag naar de stort geweest.
    Was mega druk en we hebben ruim een half uur moeten wachten voordat we het terrein op konden.
    We hadden een aanhanger vol zooi uit de tuin :oops:
    Volgende week de tegels eruit, week erop zand er in en dan word er opnieuw bestraat :D
    kan niet wachten!

Magnolia29 vindt dit leuk.
  13. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Het lukt mij momenteel helemaal niet om dit te volgen :roflmao:. Ben druk met alle ballen hoog houden :|

Mya, Miekje86, jvsd92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.178
    4.325
    113
    ik vond hem wel lekker. De gewone wel lekkerder maar beter het aanbod dat er eerst was. Heb ze denk k bijna een jaar geleden al ontdekt en haal ze voor mn zoontje

15. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    @Poolvos hahaha dat is waar! Maar na zo’n dag als vandaag geniet ik er extra van:rolleyes:

@Lotion hahaha ja af en toe moet we de kleintjes aaien hè, en daardoor ons zelf:p Heerlijk de tuin zo opgeruimd! Foto als t af is? :)

16. Muisje458

Muisje458 Niet meer actief

Ben deze middag naar bed gestuurd door mijn man. Heb 1,5u gedut. Toen ik beneden kwam was hij A haar patatjes aan het geven. De grond, de meubels, hijzelf en A waren oranje. Bedankt voor jullie lieve reacties meiden. Jullie zijn allen top.

Poolvos, Mya, Magnolia29 en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    Wat goed dat je man je naar bed heeft gestuurd! Hopelijk heeft de 1,5 uur je even goed gedaan

Muisje458 vindt dit leuk.
  18. Neilia

Neilia Niet meer actief

inderdaad! Lekker van genieten :D
    Fotootje komt er zeker als het af is!

jvsd92 vindt dit leuk.
  19. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    @Muisje458 Wat fijn dat je even hebt geslapen.

@S2909 @Boordevol Ik ben heel benieuwd ook naar de Vegan Magnum. Toch eens proberen binnenkort. Bedenk me net dat we nog vegan Ben en Jerry’s in de vriezer hebben. Morgen maar eens nemen :D lactose intolerantie terwijl ik van toetjes houd is echt irritant soms haha.

A heeft vanochtend een kort dutje gedaan maar was nog wel moe, de voeding erna viel hij bij mij in slaap tot anderhalf uur later haha. Eigenlijk was ie de hele ochtend moe. 6.30 aankleden enzo is te vroeg voor hem denk ik:p Smiddags heeft ie niet geslapen. Gelukkig was hij niet té oververmoeid, hoefde maar 1x terug na het op bed brengen. Hopelijk slaapt ie lekker vannacht. Heb een knuffeldoekje bij hem gelegd die bij man en mij in bed heeft gelegen. Benieuwd of ie er wat mee doet, denk het eerlijk gezegd nog niet.

Ik heb Disney+ genomen een paar dagen terug en heb nu al The Parent Trap (all time favoriet), The Lizzie McGuire Movie (15! jaar geleden in de bios gezien:eek: oké en daarna nog wel eens ) High School Musical 1 gekeken:roflmao:

Muisje458 en Mya vinden dit leuk.
  20. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Vond het heerlijk. Blij dat ik toch iets kan eten van ijsje (ja raketijs kan ook, maar is toch hetzelfde niet), ik denk dat Lidl en ALDI af en toe ook vegan ijs verkopen. Hopelijk kan ik die deze zomer uitproberen.

Muisje458 en Mya vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina