Niet iets specifieks hoor, meer omdat we naar een ander subforum waren verplaatst en zodat je ons evt kon vinden Wat rot van de nachten!
Ik ga nog even een uurtje poging doen tot slapen. Om 04.15 uur kwam L en dacht volgens mij dat het al ochtend was en tijd voor de box. Dat was dus niet het geval, L bedacht dus dat haar bedje dan wel als box kan dienen. Zonder speelgoed, dat wel. Ik heb rot 05uur iedere vijf minuten haar speen gegeven en haar goed gelegen. Op zulke momenten denk ik, je bent knettergek. Vriend heeft haar om 5uur de fles gegeven. Raakt ze opeens een partij overstuur, gebeurt wel vaker tijdens de fles. Als er iets zeer doet ? Net een poos naast haar bedje gestaan en over haar hoofdje geaaid, je ziet haar ontspannen dan. Geeft zo’n fijn gevoel. Maar heeft ook een heel fijn gevoel dat ze weer slaapt en ik nog even de binnenkant van mijn ogen ga bekijken . Hoop op een goede nacht voor de andere dames !
Hier heeft V weer boven op mij geslapen... Huilen, mopperen, buikpijn. Zo zielig! Ik ga straks de huisarts bellen voor eventueel lactulose.. Hij heeft er zo'n last van En nu beide kindjes klaarmaken voor de opvang, ik ga werken. Met mega wallen Fijne dag meiden!
Goedemorgen! Hier prima nacht gehad. Geen bijzonderheden. Vandaag om en om werken en wil even nog inventariseren wat we nog moeten doen en kopen voordat ze maandag starten met de badkamer. Wil sowieso van die plastic deuren boven ook en ga ook wel wat zeil leggen boven op de slaapkamers en beneden in de gang, begin woonkamer enzo. Wat we kunnen verplaatsen zetten we dan ook in een hoek. Zoveel mogelijk bij elkaar en hopelijk blijft de zooi dan een béétje beperkt. Maargoed. Het eindresultaat wordt prachtig in elk geval, eindelijk onze zelf ontworpen badkamer. Daar moet ik me maar aan vast houden. Althans proberen..
Even uit nieuwsgierigheid. O wordt in aug 3. Is dus ruím 2,5. Wat eten jullie peuters op een dag? O eet ong dit? O: flink bord havermout pap of 2 boterhammen. + beker warme melk. T: als hij laat ontbeten heeft enkel wat drinken, anders vaak een dadel-fruitreepje of ander tussendoortje. + beker appelsap (⅓ sap ⅔ water). Of soms wat yoghurt oid als hij geen pap op heeft. L: 2 boterhammen + water T: een stuk fruit en drinken. Meestal weer wat sap (O mag van mij 2 bekers appelsap op een dag, maar wel in bovenstaande verhoudingen). Hij went soms ook aan thee. D: wat de pot schaft of anders niks. Tenzij hij het écht niet lust, dan iets anders. Qua drinken na eten enkel nog water. Met af en toe wat lekkers tussendoor nog uitgezonderd.
@Nina Sanders Wow, maandag al beginnen met de badkamer! Dat is snel gegaan! Zal inderdaad even aanpassen zijn, hoe lang denken ze bezig te zijn? Dit is het schema van N, is nu ruim 3,5. O; 1 boterham of beschuit met beker melk T; fruit, vaak appel of banaan met water L; 2 boterhammen en beker melk T; koekje of monkey platter met kaas/worst/snackkomkommer/cashew noten enz. Beker ranja D; wat er wordt gekookt . Plus water. En een toetje, yoghurt/klein danoontje enz.
N eet: O: 2 boterhammen T: 2 stuks fruit L: 2-4 boterhammen T: snoepje/chips/koekje A: avondeten + toetje drinken is wisselend
Onze dochter eet heel wisselend, wordt in juni 4. ontbijt yoghurt met 5 scheppen muesli, plus water Tussendoor verschild tussen banaan, peer of een soort van energy reep van paw patrol en in het weekend mag ze echt iets verkeerd lekkers uitzoeken. Lunch ene dag maar 1 boterham andere 2, 1 beker karnemelk ( ja een peuter die dit drinkt haha ze vindt het heerlijk) Tussendoor iets van maiswafel soepstengel, plus water Avond, wat de pot schaft, niet eten is ook savonds niks anders, beker karnemelk verder staat er altijd water tot haar beschikking. Andere dranken alleen met Lunch of avondeten dit was een tijd appelsap en nu dus karnemelk.
@wolkje1994 waarom ga je naar hem toe als hij ligt te spelen in bed? Ik laat T dan gewoon het is nacht ik ga geen contact maken. Hier lag ie dus om 0500 te spelen om 0600 lag z’n handen af te knabbelen en jammeren dus honger toen ben ik er pas naartoe gegaan en heb hem gevoed toen is hij meteen weer tot 0800 gaan slapen. Is dat voor jou een optie gewoon laten in bed en er niet naar toe zolang ze niet miept?
Doe ik ook altijd hoor, nu werd het na vijf minuten mopperen en lag ze klem. Mijn vriend werk 70 uur per week. Ik gun hem wel slaap tot 05uur sws. 05.30 gaat zijn wekker normaal. Dus ik loop met alle liefde heen en weer
lactulose kan gistvorming veroorzaken waardoor ze lrampjes krijgen. Ik zie dat hij 6 maanden is. Ik zou om forlax vragen. Is een poeder. Kun je bv door zijn fruithapje roeren en dan kan ie het zo binnen krijgen. Let wel, je moet de eerste keer de middelen altijd zelf betalen. Pas als je het een tweede keer en vaker gaat gebruiken wordt het vergoed.
Hier dacht ik dat met naast mij slapen het ging beter tot 2e gisteren om 4u30 ook klaarwakker was en deze nacht pas om 2u gaan slapen is. Heeft maar 4 dutjes vna telkens 45min gedaan overdag. Is echt een toekomstig feestbeest mijn dochter.
Oh men wat een zware nachten lees ik hier. Ik prijs mezelf gelukkig met een zeer goede slaper. 19:00 tot 07:15 En ze ligt nu alweer 1,5 uur op bed
@Magnolia29 ong 3 weken. Dit komt omdat er betoncire op de muren komt (in de kleur sahara dust van pure and original ♡♡♡) en die 3 lagen moeten tussentijds goed drogen. Alles strippen, verleggen, metselen (er komt een T-vormige muur met de wastafel op de T, links ervan een grote inloopdouche en rechts ervan toilet) stucen en monteren is denk ik met een week wel gedaan! Al wordt ook het gehele plafond vernieuwd dus ik weet niet welke volgorde ze hanteren. Als alles af is ga ik schandalig mooie foto's posten om het te laten zien. Erg hè, heb zelfs al bijpassend marmer zeeppompje gekocht, want enkel onze douche wordt betegeld en op de douchewanden komen marmer tegels in visgraat motief. Heb die dus al maanden in huis maar mag hem nog niet gebruiken van mezelf..
Hier af en toe betere nachten vanacht 23.55 ff 5 min gedronken en toen om 4.00 weer laatst ook al 3.30 pas en dan 5.30
Klinkt prachtig! Ik vond dat het fijnste van ons hele huis, die nieuwe badkamer. En nu na een half jaar ben ik nog steeds blij als ik in bad lig en om me heen kijk L heeft vannacht om half 5 al een fles op gelukkig sliep ze daarna verder. Savonds is ze ook steeds aan het huilen, bij ons op schoot vindt ze wel goed. Ze hoest nog steeds verschrikkelijk, dus zal zich vast niet zo lekker voelen. Ik moet ook wat met haar ritme denk ik. Vaak ligt ze nu ba wat rekken om 18.00 al in bed, maar ze wordt dan dus snel weer wakker. Ze kan beter naar 3 dutjes denk ik, in de ochtend lang, in de middag 1 langere en dan van 5 tot 6 nog een uurtje, zodat ze pas half 8 voor de nacht er in gaat. Vandaag maar eens proberen.
Hier wisselen de goede en slechte nachten zich ook af. Altijd goede hoop voor de volgende de nacht en dan is het toch weer minder.
Do wordt de mooiste dag van de week. Vrees alleen dat wij dan niet buiten kunnen zitten. De appelboom gaat er dan uit!
6maand en half en nog krijg ik dezelfde adviezen. Geef een fopspeen, stop bv en geef de fles, laat haar maar een ganse nacht huilen. Echt waar dan zijn ze verbaasd waarom ik niet vaak langsga.