De eerste 100+ dagenclub gaat door - deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Poolvos, 13 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Kind en gezin? Of familie?

Hier krijgt hij een fopspeen: slaapt ook niet door.
    Hier krijgt hij flesjes afgekolfde melk: slaapt ook niet door
    Laten wenen: heeft enkel geholpen om hem op een defitg uur in zijn bed te krijgen, maar voor de rest wordt hij toch ook nog elke nacht weer wakker.

Mensen hebben altijd commentaar als het op kinderen aankomt, maar uiteindelijk is elk kind anders en elke ouder anders.

2. Muisje458

Muisje458 Niet meer actief

Familie. Hebben geen idee dat ik echt alles geprobeerd heb.

3. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.729
    2.229
    113
    Wat sneu dat ze steeds zoveel moet hoesten. Een tip is daro Tijm siroop, dat verricht hier wonderen, is vanaf 6 maanden, dat is ze nog net niet. Maar in gebruiksaanwijzing staat dat je dan kan overleggen met dokter of je t mag geven.

4. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.811
    7.411
    113
    Bedankt! Die 6 maanden schiet wel op nu, als ze dan nog zo hoest zal ik het eens halen :thumup:

Mya vindt dit leuk.
  5. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Poeh hee, dagje thuis werken zonder vriend en met 2 kids.. Ik heb het weer overleefd o_O Oudste heeft vanavond meerdere keren op de gang gestaan. Ze was echt heel vervelend en luisterde voor geen meter.. Morgen ben ik vrij, dan kan ik haar gelukkig meer aandacht geven. Vanaf 11 mei kan ze lekker weer 2 dagen in de week naar de opvang, zijn we beide aan toe ;)

Mya en Siepie85 vinden dit leuk.
  6. Muisje458

Wat is de kostprijs van een slaapcoach bij jullie? Als ik kijk hier is het rond de 400eur. Vind het enorm veel geld en weet niet of het gaat werken.

7. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.177
    4.324
    113
    @Nina Sanders heb jij je pampers bestelling binnen van Kruidvat? Hier moest ik 10 dagen wachten. Zou het vorige week zaterdag krijgen. Maar elke dag wordt de datum in de post nl app een dag verschoven en nu staat het zelfs op onbekend.

8. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.177
    4.324
    113
    100 euro voor een telefonisch consult van 1 uur

9. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    100 euro voor telefonisch consult en je kunt haar daarna altijd appen of mailen voor extra advies, mochten de aanbevelingen niet werken.

10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Goedemorgen dames! Hoe was jullie nacht? En wat zijn de plannen voor vandaag?

V heeft goed geslapen, kwam om 5.30 voor een voeding en is nu sinds 7.30 wakker. Prima! Ik ga zo naar m'n werk. Wordt een lange dag nu we weten dat de basisscholen 11 mei weer open gaan. Vandaag bepalen we hoe dat er voor onze school uit gaat zien, heb vooral veel praktische vragen ;)

Nina Sanders en Poolvos vinden dit leuk.
  11. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    @Magnolia29 succes vandaag! Zal inderdaad vast veel brainstormen worden !

Hier ook een goede nacht. Ze kwam om 03uur een keer en om 05uur. Dikke prima :thumup:.

@BlauwBeertje hoe is het bij jullie? Had je wat aan onze reacties ?

Magnolia29 vindt dit leuk.
  12. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Hier vaak wakker 00.15 1.30 3.00 4.30en 5.15 klaar wakker
    Goede en slechte nacht wisselen elkaar af

Magnolia29 vindt dit leuk.
  13. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Goedemorgen allemaal, Hier een 'slechte' nacht gehad. L kwam om 5 uur weer voor een voeding, afgelopen 2 nachten heeft hij door geslapen tot half 7, een je heel snel aan. Zo dadelijk moeten wij om 11.45uur bij de dierenarts(mijn werk) zijn voor onze kat. Plots opeens een dikke wang. Het het is precies bij de gene die mij niet laat kijken, het kan dus een instectensteek , rotte kies of vechtend zijn :rolleyes:. Ik vrees voor de rotte kies :(

@Magnolia29 succes vandaag, ik ben wel blij dat ze weer naar school mogen. 6 mei mag E officieel starten, helaas gaat de opvang niet eerder open. Nu kan ze geen afscheid nemen van der vriendjes (die zijn ouders hebben geen vitaalberoep)

Ik ga weer rennen over een uur moet ik een kat gaan vangen :roflmao: en ik moet nog ontbijten en E toonbaar maken :oops: (ja we zijn een beetje lui vandaag)

Kirzy, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  14. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    dat hebben we in de kraamweek gehad met onze kat. Komen niet buiten maar tanden waren goed. Na een week ellende had ik opgeven moment zoiets van snij het maar open maar eindelijk met ab etc is het open geknapt vanbinnen kwam het er via het oog uit. En daarna zagen we toch een wondje we denken dat ze te wild heeft gespeeld met een van de andere katten. Succes en sterkte!

Miekje86 vindt dit leuk.
  15. Muisje458

Hier ligt er 1tje nog in dromenland. Was gisteren ook weer middernacht voor ze sliep. Is wel al 4 maal komen eten maar blijft doorslapen nadien.

Kirzy en S2909 vinden dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Bij mij stond ie gepland voor 22 april en heb hem gisteren binnen gekregen. Heeeeeerlijk voorraadje luierbroekjes voor de boys. 5 pakken à 27 stuks maat 3 en 5 pakken à 22 stuks maat 5 voor in totaal 50€! :D:D

17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wat hier bij de oudste erg hielp was na de fles een paar slokjes water drinken. Melkproducten stimuleren slijmproductie en de hoest nl.

18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Heerlijk weer vandaag trouwens.
    Zojuist 2 emmertjes water gemaakt en het terras en vensterbanken/ kozijnen beetje schoon gemaakt. Normaal zou ik de hogedrukspuit erop zetten maar morgen wordt de appelboom gekapt en maandag starten ze met verbouwen. Terras echt goed schoonmaken en auto wassen enzo doe ik dus mooi ná alle werkzaamheden. Maar wel lekker gevoel.. zo kussens neerleggen, even een werkcall en dan lekker buiten lunchen. Rond enen hoop ik dan dat beide boys weer op bed liggen tegelijkertijd maar dat gaat eigenlijk altijd wel goed (behalve dat baby O dan vaak wel even tegen sputtert).

Dit is zijn schema:
    7u papfles
    9u naar bed
    11u fles
    13u naar bed (beide boys)
    15u fles
    17u is altijd even lastig. Wordt hij vaak ook moe maar dan doe ik hem niet meer naar bed. Soms valt hij even in slaap in de box.
    19u papfles en bed

19. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.811
    7.411
    113
    L komt steeds eerder helaas. Gister 04.30 uur, vannacht 01.30. Ze weigerde de late avondfles dus dat helpt niet.
    Om 06.30 was ze weer wakker, maar ik moest werken dus kon mijn man haar de fles geven.
    Nu ligt ze lekker in bed, ik heb ontdekt dat ze met slaapzak en zonder deken wel van rug naar buik draait, dus deken eruit, en ze gaat heel haar bed door, eerst richting knuffel, en als ze die te pakken heeft legt ze haar hoofd neer :D
    Hoef ik niet constant terug om haar op haar buik te draaien :thumup:

Mya, Poolvos en S2909 vinden dit leuk.
  20. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Helleuu meiden!

Is het bij jullie ook zulk heerlijk weer? Het is hier fantastisch mooi en 20 graden :cool:
    Gistermiddag had ik vrij en ben ik lekker alléén gaan lunchen bij m’n favoriete bakkerij. Ze liggen aan zo’n gezellig binnenpleintje met terras: bestellingen kunnen binnen of via het raam! Ideaal! Dat dus gedaan.

Vandaag ook vrij! Vanochtend was een vriendinnetje hier met haar kids. Kids hebben lekker gespeeld in de tuin en wij volwassenen hebben braaf 2 meter afstand gehouden (wat hier in Zweden dus niet hoeft, maar ik wel doe).
    Nu lig ik even op bed terwijl de kindjes ook rusten. Heerlijk lui. :D

Vanavond ga ik met een andere vriendin/collega op stap. Haha! We gaan met eigen meegenomen eten in het stadspark relaxen (wederom met voldoende afstand, alhoewel we dus ook samen werken).

S2909, Nina Sanders, Kirzy en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina