De eerste 100+ dagenclub gaat door - deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Poolvos, 13 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Na vrijdag op zaterdag redelijke nacht te hebben gehad was afgelopen nacht 1 groot drama ben er wel 6 keer uit geweest 4 keer drinken 2 keer rond gelopen en zo weer in slaap gekregen
    Nu ook al sinds 19 onrustig moe maar wil niet slapen al 2 keer boven geweest eerst speen knuffel op de grond toen nog maar slokje is nu eindelijk stil slaapt nog niet zie nog bewegen maar al lang blij dat hij stil is

Boordevol vindt dit leuk.
  2. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    @Miekje86 gefeliciteerd! Fijn dat het toch een geslaagde dag was!

Miekje86 vindt dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Miekje86 Van harte! Fijn dat de dag zo geslaagd was. Foto gemist. Nog een keertje?
    Ahhhhhhhhh @Lotion dat koppie. Om op te eten zeg! Heerlijk.

Hier creatief geweest en zelf een workout thuis gedaan van 40-45 minuten. Dit deed ik na de eerste ook een tijdje en was echt prima te doen.

Eerst gedurende een top 40 liedje springtouwen.
    15x squats met 12 kg
    15x lunges (zonder gewicht)
    15x Russian twist (buik, met 5 kg)
    15x lateral leg raises
    15x leg swings
    15x leg swings across

En dan bovenstaande 4x herhalen. :D:D Was heerlijk!

wolkje1994, Boordevol, S2909 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Dank jullie wel. Ik heb ook heerlijk genoten van deze dag, vooral van het feit dat er zo weinig bezoek is. Geen druk en stress om alles goed te laten lopen en of iedereen nog steeds voorzien is (oké en heerlijk genoten dat mijn schoonmoeder er niet was).

Morgen nog 1 verrassing voor E. Mijn zusje komt toch even gezellig langs met een cadeautje, tot nu toe weet E dat niet. Ik hoop dat ik mij morgenochtend niet ga verspreken

Magnolia29 en Boordevol vinden dit leuk.
  5. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Nog eventjes dan ;). Ben stiekem ook wel een beetje verliefd op deze spontane foto en dat zeg ik niet snel van een foto van mijzelf :roflmao: Bekijk bijlage 650052

Nina Sanders, Boordevol, Mya en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. Neilia

Neilia Niet meer actief

@Magnolia29 heerlijk zo een rustig dagje!
    Dat huwelijk staat hè, kunnen ze niet meer onderuit :roflmao:

Ik heb gisteren voor C en mij een hotel geboekt.
    Het is nog even afwachten of het door gaat natuurlijk met dat Corona gebeuren.
    Maar die deal kon ik niet laten liggen.
    In dit hotel betaal je meestal voor een nacht 125 euro en nu maar 67 + ontbijt :D
    Gratis annuleren dus dat is extra fijn.
    Ze gilt al maanden dat ze naar Duitsland wilt dus we gaan dan lekker samen naar Oberhausen.
    Sea life en daarna lekker samen shoppen.
    Kan niet wachten :) (nou maar hopen dat het door gaat :p)

Boordevol, Miekje86, Mya en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Q viel om 20.00 in slaap. Geen idee wat dit is. Misschien toch nog last van die sprong.. Nu ik even nadenk ontwikkeld hij zich wel echt als een malle deze week.

Kan nu goed omrollen, beide kanten. Gooit steeds zijn benen de lucht in en grijpt naar zijn voetjes. Wanneer hij op zijn buik ligt maakt hij al een begin kwa tijgerende bewegingen. Komt met heel veel moeite dan waar hij zijn wilt.

Ik denk dat dat het misschien gewoon is. Even een verwerk uurtje ofzo..? :o:

Boordevol en S2909 vinden dit leuk.
  8. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @Miekje86
    Fijn dat het een geslaagde dag was! En nog gefeliciteerd natuurlijk.

@Lotion wat een knap kind ❤

Boordevol en Miekje86 vinden dit leuk.
  9. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Fijn dat hij toch in slaap is gevallen. Ik merk aan L dat als hij veel te verwerken heeft dat hij ook moeite heeft met in slaap vallen.

Hier doet L nog niet rollen. Al neigt hij soms wel richting zijn zij, denk dat niet lang meer gaat duren. Vandaag lag hij ook op zijn buik en kon maar net bij een paar knisper dingen (die vast zitten aan het kleed), ik liep even weg om wat te pakken voor hem kom ik terug kan hij er een stuk beter bij :eek:.

jvsd92 vindt dit leuk.
  10. Neilia

Neilia Niet meer actief

L kan ook pas sinds kort rollen. En die is bijna 7 maanden.
    Ze rolde sinds deze week ook van rug naar buik en ik denk dat het niet lang duurt voor ze gaat tijgeren.

klinkt bij jou alsof het niet lang gaat duren!

Boordevol, Miekje86 en Siepie85 vinden dit leuk.
  11. Muisje458

Muisje458 Niet meer actief

Miekje86 vindt dit leuk.
  12. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    @Miekje86 een late gelukkige verjaardag aan E.

Miekje86 vindt dit leuk.
  13. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Dank je w3l. Ze is vandaag echt jarig. We hebben het gisteren gevierd omdat mijn man de hele dag moet werken vandaag en opa en oma wilde ook graag langs komen.

Pff vanmorgen ruim 2 uur lang een strijd gehad met beide kinderen. Beide erg moe maar weigerde te gaan slapen (waren vanaf half 6 wakker). L ligt sinds een klein half uurtje weer te slapen en E ligt bij mij op bed tv te kijken. Even lekker niks doen, heb tenslotte ook gewoon lekker 2 weken vrij :D

Kirzy, S2909, Muisje458 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Miekje86 Hangt er wat in de lucht ofzo? Hier waren ze beiden om 6.15 u wakker o_O. V ligt inmiddels weer in bed, N gaat er vanavond ook vroeg in :roflmao:. En nu echt gefeliciteerd met E haar verjaardag! :D

Ik was vanochtend weer 300 gr afgevallen. Helemaal blij. Gaat niet snel, maar hoeft ook niet. Begin het nu ook te merken aan m'n kleding dus dat is fijn ;).

Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
    Moet vanmiddag met V naar de kinderfysio. Vorige keer is afgezegd vanwege corona, maar ze pakken nu alles weer op gelukkig. V kon eerst alleen maar over rechts rollen (rug naar buik), toen zijn we begonnen met links extra uitdagen. Dat ging zo goed, dat hij nu alleen maar over links rolt :roflmao:. Dus ben benieuwd wat ze er van zegt ;).

Mya, Poolvos, Miekje86 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ken je dat?

Je denkt; ik doe lekker vroeg de wasmachine aan. Kan het vanmiddag drogen.

En dat je je baby dan naar bed brengt, net een kwartiertje slaapt en de wasmachine vervolgens begint te centrifugeren... :rolleyes:

Zucht...

Mya, S2909 en Kirzy vinden dit leuk.
  16. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Ik was gister verbaast toen ik op de weegschaal stond 3 kilo eraf en dat in corona tijd

Magnolia29 en Kirzy vinden dit leuk.
  17. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @Miekje86 @Magnolia29
    Ik denk het dat er iets in de lucht hangt? J was om 05:00 wakker. Druk aan het gymnastieken op zijn handen en knieën en daarna met zijn knuffels te spelen :D

Miekje86, Magnolia29 en S2909 vinden dit leuk.
  18. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.812
    7.414
    113
    Hier is de lucht wel goed blijkbaar :roflmao: L was om 20.00 wakker, 100 cc pap gedronken, 21.30 weer wakker, 100 cc pap en daarna tot half 9 geslapen! Echt zo fijn.

Ik ga straks op de fiets naar het Kruidvat, mijn kilo's gas er langzaamaan ook af, elke beweging die ik krijg is mooi meegenomen :thumup:
    Vanmiddag en vanavond werken. Best lekker, de kinderen zijn elkaar na 7 weken op elkaars lip zitten echt een beetje zat en ik hen dus soms ook :oops: al dat uitdagen, ruzie maken enzo. Ze missen nu ook wel hun eigen kamers, ze hebben nergens een plekje waar ze even alleen kunnen spelen.
    Zelfs de badkamer wordt nu gebruikt als lego kamer :eek: verder kan het nu even nergens. En ondertussen weten we nog steeds niet wanneer de aannemer komt, grr. Dus het zal wel even duren nog.

Mya, wolkje1994, Kirzy en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Nog even een foto spam :D

Mya, Poolvos, jvsd92 en 8 anderen vinden dit leuk.
  20. Muisje458

Muisje458 Niet meer actief

Hoe lief met die mini tandjes

Deel Deze Pagina