Hier wordt T echt steeds makkelijker. Hij kan nu echt teigeren en hij lijkt daar helemaal gelukkig mee te zijn! Hij kan zich echt heerlijk vermaken en ik kan daar zo van genieten!!
Zooooo druk hier met werk.. en de oudste is momenteel echt onhandelbaar joh. Hij luistert niet slecht. Hij luistert gewoon NIET. Meer werk dan de jongste, maargoed. Het is hoop ik een fase.... @Poolvos ik heb vannacht gedroomd dat ik een dochter kreeg! Mijn man en ik waren het eens over de namen die we op ons lijstje hadden maar niet over de roepnaam . Verder zijn mijn man en ik vandaag 15 jaar samen! Mijn halve leven.. ik ben 30!
Gefeliciteerd ! Vanaf nu heb je je handen vol, spreek uit ervaring. Hier nu inmiddels ver gevorderde kruiper, en echt alles is interessant, behalve zijn speelgoed, wilt overal aan optrekken en staan, echt druk hoor. Zijn broer en zus vinden t geweldig dat hij zo snel kan kruipen en spelen nu echt met m, zo leuk. Nadeel is dat hij moeier als ooit is, en vind dat hij aan 3 kwartier in ochtend en half uurtje in middag slaap genoeg heeft...
@Miekje86 , nog van harte gefeliciteerd met je meisje! Mag ze nu wel op school beginnen? @Nina Sanders, wauw wat zijn jullie allang samen, gefeliciteerd. Hier in sep 14 jaar samen. Hoe is t verder met iedereen? Ik mag vanaf maandag weer 3 hele dagen werken in de week, en heb er echt zin in!
@Mya ahaha en bedankt he Zei gister nog tegen mijn vriend dat het opzich nog wel chill was dat hij niet kroop..Nu zijn de rustige tijden voorbij inderdaad Al gaat het nog niet zo rap, daarna lag hij weer te spartelen als n visje. Aawh ja wel leuk voor je andere kids inderaad.. Beetje jammer dat hij zo weinig slaapt. Scheelt dat ik dat wel gewend ben. Ik hoop er maar op dat hij ineens zoveel slaap nodig heeft van al die beweging *fingerscrossed*
Vergeten om te zeggen he. Baby O doet het erg slecht op bijvoeding. Mega zuur spugen en wil er niks van weten. Weet je wat amazing ging vandaag (ws morgen dan weer niet)? BROOD. Ik duwde gewoon een muizenhapje in zn wang van de binnenkant. Wat was meneer happy (zo lief, hij lachte zo lief. Ik ben écht zo onwijs verliefd op mijn baby). Hij 'kauwde' een beetje. Moest het wel een paar x terug stoppen maar hij vond het zeer interessant en hield het binnen!
Thanks. Ben gewoon zo dankbaar voor onze beide boys! Ze doen het fantastisch, níet in hun eigen huis. Maar brood. Wat mijlpaal. Voor het eerst in 2 maanden iets wat binnen blijft. Maaaarrrrr maandag mogen ze weer naar de opvang. De oudste heeft er echt zin in.
@Nina Sanders Wat een knapperd. Heerlijke bos haar ook. A had ook veel haar maar het valt uit/wordt dunner omdat z’n hoofd zo groot is geworden ofzo. Er komt gelukkig weer nieuw haar nu, maar nu heeft ie dus ook een paar lange plukken die alle kanten op staan love it. Hier al een paar dagen geen echt lange middagslaap meer gehad. Vanochtend wilde A niet slapen. Gelukkig in de middag wel ruim een uur en eind vd middag nog even in de wagen. Hij valt nu steeds in slaap als we bijna weer thuis zijn van de wandeling maar dan nog wel even buiten in de tuin gister en vandaag. Hij is volop aan het brabbelen, zo gezellig! Man bracht hem naar bed vanavond en toen had ie blijkbaar helemaal naar m gelachen, dus man dacht: dit wordt nog wat met in slaap vallen. Maar we hebben m niet meer gehoord Heb in een paar dagen Chicago Fire seizoen 7 gekeken. Nu PD seizoen 6 besteld, heerlijk komend weekend aan beginnen. Vrijdag waarschijnlijk even op kantoor werken. Maar; man is beetje hoesterig en A ook dus even kijken of t wel kan/mag. Zo sneu als A hoest maar geen verhoging en lijkt er geen last van te hebben verder gelukkig Welterusten dames !!
Ooo hou op! Die fase is zo rot. L is intussen weer aardig onder controle. Maar ik heb wel “straf” geïntroduceerd. Ze worden groot. Verder heeft ze streken joh. Tekenen op de muur (dus haar zelfstandig tekenprivileges zijn ook ingetrokken). Dat soort grappen. Gelukkig is ze vaak ook wel lief. Afgelopen week vroeg ze voor het eerst 23x achter elkaar “waarom?” Ook zo schattig Gefeliciteerd met jullie jubileum! Heb je nog wat leuks gedaan (hoewel dus thuis ) Wij zijn volgens mij over een paar maandjes 12,5jr samen. Goede droom! Hoe leuk zou dat zijn, nog een meisje erbij. Al is het maar omdat je dan meer kunt shoppen dan met nog een jongen
@Nina Sanders Wat een dropje ❤ Fijn dat brood goed ging! Ik zat nog te denken; vanaf 6 maanden mogen ze ook fijne granen pap. Misschien kun je gepureerd fruit hier mee mixen? Om het voor hem wat dikker te maken? Weet niet of dat invloed zal hebben op het spugen hoor. @Poolvos Welkom in de waarom fase die niet meer over gaat Het is soms heel schattig en grappig, maar op heel veel momenten ook doodvermoeiend . Ik vroeg me nog af; wanneer durven jullie het aan om te fietsen met de kleintjes? Weet dat je officieel moet wachten tot ze zelf tot zit kunnen komen, maar kan me zo herinneren dat N rond de 7 a 8 maanden was toen ze dit kon.
@Magnolia29 dat zou ik idd ook kunnen proberen, granen door fruit mixen. @Poolvos nope, gewoon thuis gebleven, serie gekeken en gewerkt
@Poolvos en @Nina Sanders welkom idd in deze tijd. Wat @Magnolia29 al zegt de streken en wat ze bedenken worden steeds groter hehe. E heeft zelfs af en toe al een grote mond waar je u tegen zegt. Ik heb zelf met pictogrammen nu 2 kleine whiteboards gemaakt met regels erop en eentje met dagschema en een beloningssysteem. Ik hoorde mezelf namelijk alleen maar nog neeeeeee zeggen. Nu vooral als je dit goed doet dan en als ze echt stout is gaat er wat af. Ze heeft dus echt een keuze nu in haar gedrag en dat helpt echt heel goed. @Magnolia29 ik ben hier voorzichtig in dus aan mij heb je niet zoveel. Zeker ook omdat we in Amsterdam wonen. Ik wil gewoon dat het nekje echt sterk genoeg is. E zat met 11mnd daardoor op de fiets.
A kwam pas om 4.30, heerlijk. Daarna 7.15. Die voeding doe ik meestal nog in bed en dan met de deur open enzo, lekker licht en dan blijft ie wakker. Nou nu niet, hij viel in slaap en slaapt nu nog Straks worden veel boodschappen bezorgd. Verder niet zoveel plannen, beetje opruimen denk ik. Eind van de middag weer even lekker wandelen