@Nina Sanders leuke droom! Ik schrijf de laatste tijd m’n dromen zoveel mogelijk op, soms ook midden in de nacht want ben ze anders sochtends vaak vergeten. Vind het echt leuk om terug te lezen haha. @Magnolia29 geen tips nog maar het lijkt me zoo leuk om te kunnen fietsen met A. Terwijl ik zelf helemaal niet zo van fietsen houd haha. Moet wel een andere fiets tegen die tijd, heb nu alleen een tweedehands barrel staan haha.
Goed idee @Siepie85, maar E is natuurlijk net wat ouder dan O. Kun je een foto maken van de boards, schema en beloningssysteem? Ik ga eens kijken of ik ook zoiets zal maken als we weer thuis zijn. O heeft echt een té grote mond. Vaker wel dan niet. En ik mag dus momenteel weer helemaal niks van hem he. Word ik zo moe van, die intolerantie. Herkent iemand dit? Zo annoying. Dus dan staat hij regelmatig even af te koelen of de hele boel bij elkaar te schreeuwen. Nu kan ik dat wat minder corrigeren omdat dit senioren appartementen zijn. Straks klaagt er een x iemand over geluidsoverlast ofzo. Zal blij zijn straks weer thuis te zijn (vrijstaand dus O kan blèren wat hij wil haha)
@Nina Sanders ja kan zijn dat O net nog wat te klein is hoor. We hebben zogenaamde duimpjes, bij 3 krijg ze zo’n klein berensnoepje bij 5 mag ze kiezen 30min een spelletje op de iPad of switch. Bekijk bijlage 650139 Bekijk bijlage 650140 en dat bord met dagschema daar komen ook de duimpjes op. Ik heb dit gejat van internet en uitgeprint en gelamineerd.
En dan de duimpjes erop? Ik zal ook eens gaan zoeken en dan printen en lamineren. Denk dat ik hiermee begin op zijn 3e verjaardag. Wat zijn jullie plannen verder vandaag? Zijn de winkels open eigenlijk? Ik moet nog even wat versiering kopen. Mijn man is zondag jarig. Ik ga een chococake maken en dan kaarsjes met 'happy birthday' erop. Ik blaas ballonnen op en heb ook 2 foliebalonnen in de cijfers van zn leeftijd. Ennnnnn morgen of donderdag komt zijn kado binnen. Vrees alleen dat ik dit niet geheim kan houden door het formaat: een boretti bbq. ♡♡♡
ja idd dan de duimpjes met magneten erop plakken. o hier komt zo’n Boretti er niet in haha. Wij hebben een big bastard. En de laatste jaren heb ik daar ook veel vóór gekocht voor z’n verjaardag hehe. Maar super leuk kado en vooral je hebt er zelf ook wat aan hehe!! Lekker van eten!!! Zondag ook Moederdag hè dames! Op mijn eerste Moederdag was ik ook jarig dat was ook zo gaaf. Over paar jaar dus weer!
Oh ja die lastige fase, pff, ben blij dat die hier nu nog even duurt We zitten hier met een puber in huis die zich verveelt, liefst de hele dag achter een schermpje zit, wat niet mag van ons, en zijn broertje en zusje flink dwars zit. Terwijl hij soms heerlijk met zijn lego kan spelen, boeken leest, trampoline springt, maar op sommige momenten is dat allemaal stom. Zucht. Vannacht was L om 3 uur wakker voor een fles. Daarna pas 9 uur weer. Dus ik sliep ook tot 9 uur, heerlijk na een drukke avonddienst Ze vindt trouwens een fles pap veel lekkerder dan een gewone fles. Dus ze krijgt nu in de ochtend en avond wat pap er in, anders drinkt ze maar 100 cc per keer, en dat dan ongeveer 5 keer. Ik wil weer terug naar 4 grotere flessen eigenlijk, en geen fles in de nacht. Hopelijk werkt dat op deze manier wel weer. Gister en vandaag heeft ze lactulose gekregen, benieuwd of het helpt. Vandaag weinig plannen verder, ik wil er sowieso nog op uit met de kinderen, wandelen of fietsen. Ik merk dat ze dan allemaal veel beter slapen in de avond. Misschien na het avondeten, een eind fietsen, dan kan man mooi thuis blijven met L.
@Siepie85 hahaha anti boretti? . Idd bij een heerlijk terras hoort een grote bbq. Hopelijk kunnen we er straks lang van genieten. Het is meer een soort kleine buitenkeuken.
Voor buiten niet, maar voor binnen daar ga ik het niet eens over hebben. En wat een takke service, binnen inmiddels het grootste gedeelte vervangen met bosch. nee meer gas is geen echte bbq, dat is het verhaal haha. Je moet op kolen met vuur etc.
Wij binnen ook niet hoor. Hebben een Bora kookplaatje. Prima ding met afzuiging in het midden. Die voert niks af maar wij staan geen uren in de keuken rn koken nooit heel vet. Heb overigens een houtskool bbq besteld hoor. Dat is wel mijn voorwaarde. Die smaak is zo heerlijk! Wacht ik zoek een plaatje
ahh gaaf!! Wij hebben deze https://bastard.nl/product/the-bastard-large/ net ff anders idee maar dat betekend wel pulled porc en dat soort ongein!
Ooo heerlijk die bbq’s. Wij hebben een standaard van IKEA maar tegenwoordig doen we alles op onze vuurkorf. We hebben deze: en ook met vanalles erbij, zoals deze: *kwijl*
Meteen zin in bbq’n! Wij hebben ook absoluut geen gas bbq! Voor mijn gevoel kan je het dan net zo goed in de grillpan op onze inductie bakken Ik ben kapot! Vannacht een rot nacht, dus vanochtend nog met L geslapen van 8.30 tot 11uur. Daarna heel fanatiek gaan wandelen met L, 5 km. Na 4 zette ze het op een brullen. Laatste 500 m haar getild, echt geen succes met bosbloemen en wandelwagen. Zorgde wel voor veel lachende gezichten onderweg
Ik heb een nieuw dingetje waar ik mijn zinnen op heb gezet. Maar moet even wat calculeren.... Samsung the Frame ♡♡ In love met die tv. Maar wil eerst weten wat er uit mijn inkomsten belasting komt hahaha!
Jaaaaaaa doen! Er staat er hier eentje klaar voor in ons nieuwe huis. Wou hem eigenlijk al in ons huidige huis ophangen. Maar mijn man wil niet nog meer hier boren en doen. Plus in het nieuwe huis is er direct rekening mee gehouden kwa aansluitingen enz.
Ja, besloten. Als onze aangifte inkomstenbelasting klopt, dan ga ik hem aanschaffen. + wat kunst eromheen + nieuw laag dressoirtje eronder. Mijn man zei 'koop hem gewoon joh'. Ehhh schat, onze rekening is eindig hoor. 'Je bent ook 30 geworden en misschien moet je ook realistisch zijn qua weekend weg voor je verjaardag. Wie weet hoelang alle horeca nog plat ligt.' Goed punt. Oké, ik ga vast kunst zoeken.
Ohh wat een mooie bbq's Hier hebben we ook een grote bbq. Op houtskool natuurlijk, met een Portugees in huis komt er nooit een op gas . Wij bbq'en heel vaak, ook in de winter. En dan gewoon binnen eten. Ohhh nu krijg ik zin in spareribs, misschien iets voor dit weekend . Ik heb nog even kunnen werken in de slaaptijd van V. Vanochtend 1.5 uur, vanmiddag een uurtje. Prima, ben in elk geval flink opgeschoten. We hebben ook nog een dik uur gewandeld langs alle speeltuinen hier in de buurt en we spelen nu al een hele tijd in de tuin. V in de wipstoel, N is zijn entertainment. Zo leuk om te zien