haha ik ben volgende week donderdag jarig en heb spareribs besteld! Gaat ie vers halen en helemaal zelf marineren etc. Zo lekker!!!
Veel jarige! Ik ben morgen jarig. We gaan heerlijk met zijn tweeën klussen haha. In de avond tapas bestellen.
Quarantaine is niet goed voor mijn shop- en snaaigedrag haha. Pff.. Onze spaarrekening mag straks na de badkamer echt wel weer even op slot. Gelukkig sparen we wel een vast bedrag erbij dus weten we zeker dat deze wel weer aangevuld wordt maar man man man. Als ik kijk wat ik de afgelopen maanden heb uitgegeven (ook tijdens mijn verlof).. Niet te doen gewoon.. Ja, en die tv gaat er dus wel komen hoor. Als het eenmaal in mijn hoofd zit.. maargoed. We gaan ook niet op vakantie dit jaar dus mooie bestemming van het vakantiegeld..
Wij gaan eigenlijk altijd voor we zelf gaan slapen nog even bij A kijken. Lopen we net zijn kamer in; kijkt ie ons aan met z’n benen in de lucht ik fluisterde: lekker slapen schat en we zijn weer weggelopen ik ben heel benieuwd of ie nu straks gaat protesteren omdat we weer weg zijn gegaan haha
Nou inderdaad! ik ben volgende week maandag jarig vorig jaar heb ik niks gehad van mijn vriend. Sindsdien heb ik hem ook laten merken dat ik het daar niet mee eens was dus ben benieuwd waar die mee aan komt
Vorig jaar bewust niet gevierd want we gingen toen verhuizen en was net zwanger dus geen zin in gedoe. Dit jaar weer niet gevierd want corona maatregelen. Vind het nu op zich wel jammer. Maar we hebben als gezin wel aandacht voor de verjaardagen. Ik vijd het belangrijk om dat speciale gevoel te creëren. Zo verheugt O zich nu al op samen chocolade cake maken voor de verjaardag van papa zondag. Het gaat me niet om cadeaus, die koop ik zelf wel HAHA, maar ik wil de kinderen zoveel mogelijk fijne familiemomenten mee geven
Oh en de combi moederdag en verjaardag zondag vieren wij natuurlijk met een heerlijk ontbijt met ei, vleeswaren, avocado, vers fruit en koffie en bakken we samen cake. Ik hoop een heerlijk glas champagne te drinken als de kindjes op bed liggen met een goed gesprek of heerlijke serie. Daarna buiten een goede wandeling met het gezin en daarna lekker eten bestellen (bij onze favo Mexicaan. Het wordt spareribs maar ik wil zeker ook de amazing carpaccio special vooraf). Wordt een fijne dag! ♡
Nou na een kwartier werd er goed geprotesteerd haha. Leek honger dus even voeden nu. Hij lijkt ook weer in slaap te vallen. Tot nu toe als A om bijv deze tijd of snachts wakker wordt, voed ik hem gewoon. Hij drinkt ook altijd wel, helemaal als ie pas om 4.30 voor t eerst komt. Stopte het bij jullie vanzelf of zijn jullie echt gestopt met nachtvoeding geven? Wat deden/doen jullie dan bij wakker worden? A heeft geen speen, wil ie niet.
Onze kinderen sliepen na een week of 2 wel door van 24 tot 6. Met een groot verschil. Broer O weigerde nachtvoedingen. Baby O dronk ze als droomfles. Dus geregeld baby O wel nog een droomfles gegeven en na 4 weken eigen ritme laten bepalen. Waarom zou ik een kind in de nacht wakker maken om te voeden als hij zelf door slaapt en goed groeit?
Kleine aanvulling. Ons schema was toen 23u en 3u en 6u en dat werd al snel 23u en 4u en 7u en later 24u en 6u. Een baby laat zich wel horen als hij echt trek heeft. In het begin nu droom nachtvoedingen gegeven, later tijden aangepast
Hier gister 180 fles kv gedaan kijken of hij daar op door slaapt nacht 1, 2 keer wakker van 00.50-1.40 en van 3.50 -4.10 Ga dit ff 3 dagen proberen als ook niet werkt weer terug op bv
Het wisselt, V komt gemiddeld nog 1 x voor voeding tussen 4 en 5. Hij heeft dan echt honger en drinkt effectief, dus dat vind ik dan prima. Als hij rond 1 a 2 uur wakker wordt is het geen honger, dan probeer ik hem vaak te sussen. Hij heeft wel een speen, dus dat scheelt. Maar eerlijk, er zijn ook wel eens nachten geweest dat hij ieder half uur kwam. Dan gaf ik gewoon een slokje, anders is het niet te doen. En ik heb m'n slaap nodig
Toen T ene keer om 4 uur kwam en andere na 7. Heb ik besloten dus jij kan met 7 en heb ik die andere niet meer gevoed maar getroost of vriendlief. Dit duurde wel even een tijd maar uiteindelijk sliep hij wel door!