Ach @Muisje458 ik sluit me aan bij de rest. Veel sterkte! Ik hoop dat je snel meer kunt genieten van kleine A. Misschien is ze een kleine meid die al teveel wil en zodra ze meer kan ook tevredener wordt. Ik hoop nog van je te horen hier en dat jullie gezin dan de draai heeft gevonden.
Hier meneer vanavond toch wel wat hangerig. De laatste fles duwde hij pertinent weg. Wilde echt niet. Voelde ook warm aan en wilde vooral veel slapen. Heb hem lekker in slaap geknuffeld (hij was zo weg, haha. Moederliefde is het allerbeste medicijn haha). Zetpil gegeven en hij slaapt als een blok.
Lieve @Muisje458 ik snap dat je liever niet meer op het forum komt met al onze verhalen. Ik hoop dat je toch blijft gewoon om af en toe je hart te kunnen luchten. Ik hoop wel door afstand te doen van hier dat je meer rust krijgt, hopelijk kunnen jullie goed met elkaar praten om een scheiding te voorkomen. Schakel desnoods hulp in (al is dat lastig in deze tijd). Hopelijk krijgen jullie ook de juiste hulp voor jullie kleine.
@Muisje458 ik hoop inderdaad dat je niet je account sluit zodat je eens, als je daar behoefte aan hebt, weer eens van je laat horen. Het leven met een baby is echt ontzettend heftig. En je weet dat hier de nachten dramatisch gaan. Het is echt niet alleen maar koek en ei bij iedereen. Je hebt er niks aan want jij leeft jouw leven met jouw man en jouw lieve babytje. Maar weet dat er meer zijn bij wie het eerste jaar loodzwaar is. Ik hoop dat het snel beter zal gaan. Richt je nu op jezelf en jouw gezin. Sterkte.
@Muisje458 Wat naar om te lezen! Hopelijk besluit je toch om je account niet te verwijderen maar hier je hart te luchten wanneer je hier behoefte aan hebt. Niet denken dat we we niet op zitten te wachten. Een beetje steun, ookal is het op dit forum, is altijd fijn toch? Wat boordevol al zegt. Het gaat echt niet bij iedereen van een leien dakje.. Moeder zijn is niet niks. En iedereen zijn situatie is weer anders. Hoop dat je snel weer de positiviteit terug vind!! Knufff
Ja en @Muisje458 realiseer je echt dat niet alles bij iedereen koek en ei is. Het is heel gemakkelijk om je van je beste kant te laten zien op een forum, maar mijn man en ik hebben meermaals(!!!) over scheidingen gesproken tijdens de trajecten voor baby en vlak erna. Zo heftig en kl*te. Toch besloten om kei hard eraan te werken omdat we hetzelfde willen: ons gezin en genieten van hetgeen we hebben en erna. Mijn boodschap: je leven verandert zo drastisch en het is gewoon heel heftig. Dat mag en is oke. Neem niet te overhaast besluiten. Jullie kleine bouwt op jullie. Tussen mijn man en mij gaat het eindelijk stukken beter. Maar vanzelf? Oh nee! Al is er nog maar 10% hoop, vecht voor je gezin en vooral voor die kleine! Heel veel liefs! ♡♡
Pff, onze oudste is de laatste tijd weer zo vroeg wakker altijd. Gisteravond kwam er iemand nog een klusje doen op de overloop. Daar werd ze wakker van en toen mocht ze even kijken tot het klusje klaar was. Ze lag er om 21u in en nog om 6u wakker Gisteren ook voor het eerst Sam het schaap geïntroduceerd, maar heeft nog geen effect dus, haha.
Hier kwam L ook een paar keer vannacht, vriend er één keer uit vannacht. Super lief, ik zwaar geïrriteerd, alsof hij gelijk de komende dag aan het door bespreken is met L. Menn wat duurde t lang, kind natuurlijk niet slapen. Na een speen en aai van mij sliep ze. Hij was de speen dus blijkbaar aan het zoeken... maar het gekke (enge) is, hij weet er nu niks meer van. Heeft hij heel vaak over de nachten. Soms hebben we hele gesprekken, ben ik er van overtuigd dat hij wakker is. Volgende ochtend is hij helemaal blanco, we lachen er maar om. En ik doe wel lekker L.. Gaat wat sneller.
Hier kwam baby O half 7, netjes voor een baby die zijn papfles van 19u weigerde. Ook nu weer hangerig en warm. Geef hem denk ik zo weer pcm en leg hem in bed. Hij is tussendoor best vrolijk maar duidelijk zichzelf niet.
Hier weer 2 keer op kv 1.30 en4.15 Welke luiers gebruiken jullie s nachts hij is s ochtends steeds door gelekt nu om 4.15 kletsnat door slaapzak heen zelfde bed was nat hij slaapt op zijn buik en dat houd de luier niet tips welkom
Hier Premium Protection. Gaat prima. Luier misschien omdraaien? Of een luierbroekje over de luier? Schijnt beide te kunnen helpen.
Brood hier vind hij juist heerlijk, maar als we m dat geven, spuugt hij om 17.00 nog ervan. Cracottes gaan wel goed, maar als hij ziet dat er brood te verkrijgen is... gisteren dus weer een stukje geprobeerd, en hele dag kwam t terug. Geen idee waarom, dus hier nog maar wachten.
Luier achterstevoren, grotere romper? Hier ook altijd doorlekken als ze een nachtvoeding krijgt. Behalve als ik haar dan in de nacht verschoon, maar dan wordt ze te wakker dus dat doe ik niet. Ik heb nu Pampers omdat ze in de aanbieding waren, maar ik ben echt geen fan. Ze stinken zo en lekken sneller door dan Kruidvat bij L. Gister om 19.00 gedoucht met L, dat was een tijd geleden, ze vond het heerlijk, steeds grijpen naar de stralen, schattig. Ze sliep om 20.00 uur, hoorde ik door de babyfoon. Daarna 21.15 uur 100 gedronken, om 23.30 weer. Geen idee wanneer ze wakker was, maar toen ik 08.15 om een hoekje keek lag ze te spelen. Het lampje lijkt te helpen Als ze zo slaapt ga ik eerst even boodschappen halen, boven poetsen en verder van het mooie weer genieten. Fijne dag!!
Voor de nachr gebruik ik pampers luierbroekjes maat 5. Hij lekt niet meer door. Overdag draagt hij maat 4+.
Ahh dank. Dan zal ik het eens aanschaffen. Ik heb maar van wanhoop liga koekjes voor babys van 6 maanden anageschaft. Kijken of hij daar ook van moet kokhalzen.
Hier gebruiken we de luierbroekjes van Pampers baby dry. Werken prima. Misschien kun je de + variant luiers pakken? Bijv. maat 4 heb je ook in 4+. Of een grotere romper wil ook nog wel eens helpen.