Hier ook al maanden kwijlen bijten maar blijft bij 1 puntje Zus was11 maand 3 weken en 2 dagen voor eerste door was
Box is hier al zeker 2/3 Maanden de deur uit, wilde hij egt niet meer. Bedje met 5,5 maand verlaagd. Moest ook echt wel.
Hebben jullie dat ook wel eens dat je terug denkt aan de bevalling? Lag gister in bed en bleef maar de hele dag afspelen in mijn hoofd. Lichtelijk irritant als je wilt slapen
Hij zit nog niet maar komt wel omhoog als hij op zijn buik ligt Morgen moet vriend bedje maar ff op middelste stand doen box kan ik zelf wel
En we hebben er een tijger bij. Nu ja een aangespoelde tijgervis, maar de pogingen zijn er al. Zo meteen wat buiten gaan zitten onder de luifel. Even genieten van het mooie weer.
Wat een mooierd @Angelmom1 ! Het bedje van L kan alleen laag. Als ze echt gaat klimmen moet ze in een groter bedje, omdat hij niet zo groot is. Maar ze is totaal niet zo beweeglijk als haar broers waren. Wel tijger ze wat achteruit, maar geen klimmer. De box gaat nog prima zo. Al zit ze er momenteel niet zo veel in. Ze wil vooral zitten a lks ze wakker is dus zit vooral in haar wipstoel, kinderstoel of op schoot. Dat laatste vindt ze het leukste Gelukkig slaapt ze nog veel, anders waren het lange dagen denk ik, ik doe niks als zij wakker is. We wandelen wel lekker veel, dat vindt ze heerlijk. En goed voir mijn Weight watchers punten
Oh en dat zal pas ná het weekend worden ivm plafond en accessoires. Het kost gewoon tijd om alles te finetunen haha!
Hier ook druk met de kindjes. Vandaag super trots op E, voor de 4de keer naar school en ze zwaaide me vrolijk uit toen ik weg ging. Verder lekker heel de dag in de tuin geweest. L lijkt over te gaan op 2 slaapjes op een dag en een fles minder. Eet nu zeer goed zijn fruit en groente, volgens mij vind hij dit veel lekkerder dan zijn fles. Vandaag ook voor het eerst een mega poepbroek tot halverwege zijn rug en een lol dat hij had met schoonmaken. Vandaag ook gebelt voor de uitslag van echo. Is die nog niet binnen (zou gisteren al binnen moeten zijn) onze huisarts vond dit ook raar, hij gaat er achteraan en laat vrijdag hoe dan ook iets weten. Wel helemaal top onze huisarts is net over genomen, de oude zou gezegd hebben bel volgende week nog maar een keer. Maar ben wel erg benieuwd naar de uitslag
Ik heb afgelopen nacht gedroom dat ik een tweeling kreeg. 2 meisjes. En ik wist geen naam. Mijn man wel (in mn droom dan he) en het is perfect! 1 combi zoals we die al hadden op het lijstje en de andere erbij is perfect. Vertelde het mijn man en die zei: WAUW niks meer aan doen. Maar ik ga hier denk ik enkel negatieve reacties op krijgen (al vonden mensen baby O zijn naam nog verrassend leuk). Jullie moeten echt té moe van mij worden met badkamers en namen haha...
Btw nog tips? Baby O spuugt momenteel behoorlijk. Alle bijvoeding lijkt eruit te komen. Hij groeit wel goed en is gewoon vrolijk. Toch zou ik het liefst naar de huisarts gaan even. Wat denken jullie? Het is puur zuur en gewoon echt transparant. Hij heeft daar op dat moment echt last van, maar daarna ook weer snel over als hij het kwijt is...