@Katin87 , wat rot voor je joh De slechte avonden zijn herkenbaar. Sowieso komt jongste zoon minimaal 5 keer uit bed. Hij slaapt niet voor 21.30 uur. Gister lag hij er pas 22.30 in en toen sliep hij direct. Maar ik weiger hem altijd zo laat er in te leggen, ik wil mijn avonden voor mezelf (al is dat nu natuurlijk ook niet zo, maar hopelijk in de toekomst weer). Ik moest hem ook wakker maken om 9 uur omdat hij een dagje met opa op stap zou gaan. Beetje omgedraaid ritme vermoed ik, maar ook als hij om 7 uur op staat als hij naar school moet, dan slaapt hij die avond niet voor 21.30 uur. En dan L die een uurtje slaapt in de avond, en dan weer een uur of 2 a 3 feest viert beneden. Maar hier gaan de nachten prima. Als ze eenmaal allemaal slapen, zijn ze niet voor 8 uur wakker op vrije dagen, dus dat is heerlijk. Als de nachten ook nog eens slecht gaan, dan kon je me opvegen Sterkte!! @jvsd92 , ziet er idd uit als warmte bultjes. Wat bij L hielp toen ze enorm rode billen had was goed droog houden met talkpoeder. Dat zal vast ook daarbij helpen. L is vandaag even enig kind. Zo apart. Jongste zoon is met opa op stap, en de andere 2 zijn zwemmen bij een neef. Vanmorgen zijn we samen op zoek gegaan naar hor lamellen, want de vliegen en muggen binnen zijn niet te tellen. Een hordeur ofzo wil ik niet, dat gaat niet werken met onze kinderen. Nu blijken ze alleen grijs te zijn, en eigenlijk moesten ze zwart zijn, maar die lijken onvindbaar in de maat die we nodig hebben. Dan maar grijs hoor, ik wil gewoon die dingen hebben hangen. Nu slaapt L en heb ik gewoon een uur minimaal voor mezelf, midden op de dag, das ff geleden
@Poolvos en @jvsd92 eerlijk idd ook wel wat warmte uitslag maar toch ook smetplekken. Helaas zelf te vaak gezien en behandeld bij ouderen dames onder hun borsten en dan ziet het grote gedeelte bij hem zonder de losse bultjes er precies zo uit. Ik zou dus zorgen dat het goed droog blijft en eventueel goed invetten of elke keer even een droog doekje er tussen dat het niet kan gaan smetten.
Maak anders ff een foto en mail die naar de assistente? Zeker droog houden, een schimmel heb je zo te pakken!
Hier iets heel saais aan het doen. Lange termijn spaardoelen aan het stellen. Over 5 jaar wil ik een aanbouw van hout met heel veel glas! Dan ben ik al 35..
Jaaaa mijn moeder zei dat dus ook. (Verpleegkundige geweest en werkt nu met ouderen) Het zit ook echt op de plekken waar zijn huid tegen elkaar aan komt. Denk dat met het warme weer het ineens heel hard is gegaan. Als hij nu wakker is krijgt hij direct zo’n slijm sjaaltje om, zodat zijn romper en shirt droog blijven. (Elk slaapje, dus meerdere schone sjaaltjes per dag). En ik het dus allemaal wat beter droog kan houden. Mijn moeder zei zelf dat iets met zink erin, Sudocreme oid ook kan helpen. Las dat in die crème die poolvos aanraden ook iets van zink zat. Jij nog suggesties? Gelukkig heeft hij er geen last van.
Ja ik hou het in de gaten. Aankomende woensdag gaan we ook naar het cb dus die zullen er ongetwijfeld wat van zeggen. Hij heeft echt 3 kunnen haha, dus je ziet het niet als hij ligt of speelt, alleen als hij dus zijn hele nek uitrekt als hij iets achter zich wil zien. Dus ook niet zo gek dat dat gaat smetten oid met al dat kwijl in combi met warmte.
ja sudo helpt ook goed er tegen. T heeft het ook heel even gehad toen ze op kdv niet oplette en heb toen idd veel sjaaltjes en kleding gewisseld en vet gehouden met wat sudo.
Even iets heel anders. Het valt mij op dat ik met de Kyleena wel af en toe dagen heb dat ik wat bruine afscheiding heb (sorry). Het blijft meestal bij max 4 dagen en is voldoende voor een inlegkruisje. Heb niet bijgehouden wanneer dit precies optreedt maar dat ga ik eens doen. Vind dit wel frappant want na de bevalling van de oudste is mijn cyclus ook nooit meer op gang gekomen (daarvoor ook niet), ook niet af en toe wat spotting. Is dit dan puur een reactie op spiraal of is dit wel een actie van mijn lichaam zelf zeg maar?
Dat haar! Geweldig!! En over 35 zijn, haha, wij hebben ons huis 6,5 jaar geleden gekocht, het zou een 10 jarenlang zijn, dus ik ben 37 als het af is, dat lijken we te gaan halen, en dan hebben we nog 63 jaar om er van te genieten als we 100 worden das toch een prima tijd dus met 35 klaar is nog zooooo jong
Het grappige is dat baby O de donkerste ogen heeft van ons allemaal, maar tegelijkertijd de allerbleekste is. Broer O heeft juist de meest lichte ogen maar is behoorlijk gebronsd nu. Hij is ook wel echt een buitenkind en wordt erg snel bruin (dat heeft ie dan weer van mij)..
Bedankt voor je berichtje! Het is nu idd echt even pittig. Vooral ook omdat ik niet weet waarom de oudste zo’n drama maakt. Denk dat ze gewoon wil proberen om papa of mama bij haar in bed te krijgen voor de gezelligheid. Ben net weer bij haar geweest, ze ligt nu met twee boekjes in bed en het is stil hopen dat het zo blijft. En dan gaat zo ook de jongste naar bed. Maar wil even wachten tot de oudste echt slaapt, anders hoort ze ons weer...
Zo jullie hebben het druk gehad vandaag hier ik ook maar dan op het werk . Durf het bijna niet te zeggen maar L slaapt nu van 19.00 tot 7.00uur met om 23uur nog een papfles . Overdag gaat hij nu naar 2 slaapjes van 2 a 2,5uur. Hapjes vind hij heerlijk en gisteren heeft.ie gewoon een hele banaan (kleintje) weg zitten werken en dan nog boos zijn als het op is . Wortels/pompoen/zoete aardappel/pastinaak/broccoli vind hij helemaal geweldig. Er begint wel langzaam een fles af te vallen daardoor, maar hij drinkt zijn fles omdat het moet hebben wij (en het dagverblijf) het idee. E is vandaag een hele dag naar de bso geweest en had het helemaal naar der zin. Ze hebben een uitstapje gemaakt naar een super leuke natuur speeltuin en ze praatte honderduit, ze vond het alleen niet leuk dat ze niet met zand mocht gooien (hadden we ons 2 jaar geleden niet voor kunnen stellen toen was ze doodsbang voor zand) Vandaag eindelijk de uitslag gehad van de echo en deze was helemaal goed . L hoeft gelukkig niet in een spreibroek of iets. Laat hem nu maar gaan rollen maar daar heeft die luilak nog niet erg veel zin in
Ok jij je zin @jvsd92 ben je bereid om door troep heen te kijken? Ramen moet nog, plankje boven wc maandag.. vanavond 22u stond iemand hier te kitten omdat ik per se transparante kit wilde rondom wasbak en donkergrijs rond toilet
Ik voel me dus behoorlijk knullig maar ja, is het zo erg dat ik mijn badkamer gewoon perfect wil hebben? Nu trouwens lekker slapen..