De eerste 100+ dagenclub gaat door - deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Poolvos, 13 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Yes!

Nina Sanders vindt dit leuk.
  2. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @wolkje1994 oohw joh volgende keer dus langer wachten haha!
    Hopen op niet teveel napijn. Maar goed ook dat die andere 2 nog niet konden dan indd:)

wolkje1994 vindt dit leuk.
  3. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Haha heerlijk dit. Ik heb vanavond van 19.00 tot 22.30 gewerkt omdat het overdag voor geen meter lukt. A is gewoon te leuk, haha. En morgen dagje kantoor. Morgenavond hopelijk lekker even in bad/serie kijken, seizoen Chicago Med op dvd besteld en die komt morgen. Ook speelgoed voor A besteld, morgen komt iets en later deze week ook nog. Een speelkubus en doekje met friemeldingetjes van Little Dutch. Kon het niet laten. Trouwens ook Rocket Man op dvd besteld, die was maar 9 euro. Thuis zijn is niettt goed voor mijn/onze rekening.

A heeft vandaag weer een ‘normale’ poepluier gehad, yay. Zo fijn! Helemaal blij mee hahaha. Vanochtend 20 minuten geslapen in de wagen, vanmiddag (na in slaap wiegen na een uur bezig te zijn geweest..) 40 min in bed en later in de middag nog weer 40 minuten in de wagen. Zo gek, nu slaapt hij ineens bijna beter in de wagen dan in bed :p wel na eerst minstens een kwartier wandelen, niet zomaar ineens. Maar goed, onze hond vindt het helemaal best, die wordt inmiddels helemaal enthousiast als ze de wagen ziet haha.

Ooooh A ging vandaag voor het eerst echt schaterlachen, zoooo schattig. En het kwam omdat man met de hond ging spelen en dat vond ie zooo grappig. Ik begon spontaan te huilen omdat het zo lief was haha. Wat ben ik emo zeg. Altijd al hoor maar het is zeker wel erger geworden.

Nu nog even bij A kijken hoe ie ligt te slapen :):) en dan zelf hopelijk lekker slapen.
    Van mij mag A best tot 6.30/7.00 in 1x slapen hoor... geen problemen mee :roflmao:

wolkje1994, Kirzy, S2909 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @wolkje1994 Oh vreselijk, ik ben echt panisch voor de tandarts :eek: Hoop dat de napijn meevalt!

@Siepie85 Ik zou de basisschool ook even mailen hoor. N mag woensdag beginnen met wennen tot aan de zomer op ma en woe en die wordt in augustus 4.

N mocht vandaag trakteren en afscheid nemen van de psz. Man, wat was ze trots! Haar traktatie mee, super leuke dag gehad! Haar juffen hebben wel 50 foto's gemaakt en deze gestuurd via Whatsapp (Ik moest werken en ouders mogen niet naar binnen). Zo leuk om te zien! Vervolgens besloot ze na het eten dat ze nu ook wel zonder zijwieltjes kon fietsen. Dus man met haar naar buiten en wat denk je? Rijdt ze zo weg! :eek::thumup: Man moest even duwen en daar ging ze hoor. Ohhhh wat ben ik een trotse moeder! En wat zijn ze dan ineens groot :oops: Emo hier :cry::roflmao:

Mya, ButterflyPassion, Siepie85 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    @Magnolia29 Wat goed zeg! :) Snap heel goed dat je emo werd hoor.

@S2909 wat een super lieve foto. A gaat volgende week voor t eerst. Als ik er aan denk.. Pff. En ik ben die eerste week ook nog eens slecht bereikbaar op de dagen dat ie gaat. Maar dat zie ik ook wel als voordeel, drukke dagen dus afleiding haha.

S2909 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  6. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    ja ze hadden zelf al gebeld schreef ik later. Ze mag 3 dagen voor haar verjaardag gaan starten. Alleen nog niet in de definitieve klas maar dan weet ze in ieder geval wel wat het concept school is etc.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  7. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    Ik had hier een @Nina Sanders momentje;):roflmao:. Wij keken de serie white lines, bij het meerdere keren horen van de naam ‘akik’ even achterste voren lezen. Wisten wij ‘dit is de naam voor ons volgende kindje. Mocht dit lukken natuurlijk en toevallig een meisje zijn;)

ButterflyPassion en Nina Sanders vinden dit leuk.
  8. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    Hoe doen jullie het trouwens met boodschappen doen en de kinderen? Het wordt normaal bezorgd bij ons, maar dat is mis gegaan deze week. Dus ik moet nu de wekelijkse boodschappen zelf halen. Ik heb alleen niet zo 1 2 3 oppas. Ja iemand die het niet zo nauw neemt met de regels.

Nemen jullie je kindje mee naar de supermarkt ?

9. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    @wolkje1994 het is hier nog niet nodig geweest maar ik zou het wel doen. Evt maxicosi in de winkelwagen en de boodschappen eromheen :’)

10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ja, ik neem ze mee. Het is niet anders, wij moeten ook eten ;)

11. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @wolkje1994 wij nemen J ook mee. Mijn vriend gaat dan ook mee en halen we voor de hele week boodschappen. Ik kan die zware tassen nog niet sjouwen met mijn bekken dus het moet wel :)

12. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Wat een nacht zeg ben helemaal naar de poephap.
    J sliep om kwart voor 10 tot 12 en daarna alleen maar ellende. Om 5 uur viel hij eindelijk in slaap tot 9:15
    Dat word weer een dag op survival stand:confused:

Nina Sanders vindt dit leuk.
  13. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Pff, wat een ramp.. Succes vandaag! Lekker aan de koffie :thumup:

14. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Haha jaa echt zo!

Hoe gaat t nu bij jou?

15. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik ga altijd op vrijdag avond. Kinderen op bed. Man thuis. Ik naar de supermarkt. Meteen voor de hele week. En t is meestal wel rustig vrijdag avond. 1 groot nadeel. Het brood is altijd op. Maar dat haal ik dan door de week voor ik de kinderen van de opvang ga halen.

16. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    Dankjullie voor de reacties dames ! Ergens denk ik ook moet kunnen dat L mee gaat! Andere kant denk ik, jullie hebben ook een goede reden.

@Imona plannen voor vanavond zijn omgegooid (zouden samen de tuin doen, dit doe ik nu alleen). Vanavond ga ik naar de supermarkt en vriend past vanavond op L.

Echt ene heg snoeien is niet voor mij weggelegd. Ziet er niet uit.

@Kirzy succes vandaag! Soms ben ik ‘blij’ te lezen dat wij niet de enige zijn met beroerde nachten. Voel mij soms zo slecht overdag. Maargoed wij moeten even afkloppen nu, gaat al even goed. Zelf voel ik daar alleen nog niks van. Ik voel je dus wel :$

17. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @wolkje1994 snap je wel hoor ben ook blij dat ik niet de enige ben :roflmao: dat duurt wel even voordat je bijgetrokken bent van al die slechte nachten. Voel me nu iig alsof ik zwaar gezopen heb gister, was dat maar waar;):roflmao:

18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohhhh leuk!!!!!!

19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier white lines trouwens ook al uit. Nu met Modern Family en Dynasty bezig (en Selling Sunset).

Verder drukke dag. Het werk stroomt maar binnen. Had gehoopt na afgelopen weken even iets meer rust te kunnen pakken maar niets is minder waar.
    Vanochtend baby O om half 7 in bed de fles. Ik heb hem weer even in slaap laten vallen zodat ik even kon douchen. Man was intussen al beneden met O. Rond 8.30 waren ze bij de opvang en zijn man en ik even naar de AH gewandeld (we hadden zin in lekkere broodjes en wat lekkers bij de koffie). Sinds 9.30 aan het werk en nu even een pauze. Even lunchen en stukje Netflix kijken en daarna nog een blok van 2 uur verder.

Straks ga ik nasi maken voor vanavond en morgen en ik ben me ondertussen ook aan het verdiepen in shutters voor in de keuken. En verder ben ik benieuwd of mijn man de uitgestelde moederdag noet vergeet zondag @Poolvos :roflmao:

Kirzy en Poolvos vinden dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Trouwens baby O is nog steeds super tandloos o_O

Deel Deze Pagina