Ik proost mee! Tis hier nog heerlijk buiten, dus wij zitten nog fijn in de tuin. Inmiddels al een nieuwe slaap poging geprobeerd?
Ja geniet jij ook! Ik zou dit glas serieus lekker achterover kunnen gooien maar doe ik niet. Lekker even genieten.. ♡
Ik dacht ik verkas even lekker naar ons kleine balkonnetje aan onze slaapkamer. Fijn rustig plekje. Man is net thuis van het klussen en heeft zijn broer meegenomen en zitten luidruchtig biertjes te doen en over dingen te praten wat mij totaaaaaaal niet interesseert. Maar deze mevrouw vond dat schijnbaar ook een goed plan, stiekem hierheen gegaan, wat eigenlijk niet mag. En dan persee ook daar willen blijven liggen hè. Kleine diva. Bekijk bijlage 652240
@Kirzy En @Katin87 , pff, het blijft lastig he die avonden. Zondagavond ging het hier voor het eerst weer goed, ze sliep vanaf 19.00 uur ofzo. Gister heeft mijn man weer 2 uur met haar rondgelopen. Ik was werken gelukkig En nu sliep ze vanaf 19.00 uur, net wakker, papfles er in en zo waar ligt ze nu weer stil in bed. Geen idee of ze slaapt (hebben geen camera) maar al 15 minuten stil zijn is een uitzondering. Sterkte allebei!! @Nina Sanders , het lijkt me echt rot om zo de controle te willen houden. Is hulp zoeken niet een plan? Dat klinkt altijd zo zwaar, maar een POH ofzo kan soms zo veel verschil maken en je helpen om er mee om te gaan. @hier, het gaat zijn gangetje. L wordt zo groot. Ze is echt een dondersteentje aan het worden. Zitten we aan tafel, krijgt ze te weinig aandacht naar haar zin, gaat ze echt schreeuwen, en als iedereen naar haar kijkt gaat ze giebelen en zucht dan echt van: zo, ik heb mijn zin weer. De box is ze klaar mee, met haar speelgoed ook. Pas was mijn zusje er met mijn nichtje van 6 weken ouder, mét ander speelgoed. Toen vermaakte ze zich prima. Dus binnenkort maar wat nieuws aanschaffen.
Jaaaaa! Echt super handig. Maakt niet uit als het nat wordt oid. Komt van plasticvloerkleden.nl maar volgens bij heb je ook genoeg buitenkleden bij de Wehkamp of Bol!
Superleuk, ik heb een plekje waar onze oude salontafel (pallettafel met grote wielen eronder) staat en 2 lekkere loungestoelen en de buitenkachel. Daar hóórt gewoon zo'n kleed bij
Zo was ik ook weer eens. Hier een druk leven, met volle dagen werken. Al is t deze week extra vermoeiend. Want werk in kdv, en kids mogen niet verkouden zijn, of hoesten, of koorts hebben. Gisteren al 3 kids naar huis moeten sturen, en heel veel waren er al afgemeld, omdat ze verkouden waren of hoesten. Uiteindelijk stonden we met ze drieën op 3 kinderen... en vandaag met 2 op 1 kind... nou uiteraard wel heel veel andere dingen tussendoor gedaan, maar geef mij maar volle groepen, is toch stuk leuker! Pittig dat zoveel baby’s slecht slapen snachts en of overdag. Hier slaapkop eerste klas, maar als hij t koud of warm heeft, dan slaapt hij ook slecht, moet echt goed op temperatuur letten en wat meneertje nodig heeft... en hij heeft vaak last van tandjes, dan huilt hij er niet om maar ligt rustig 2 uur te klieren in bed, geef ik m tandenspul, dan slaapt hij heel snel. Oja en zijn knuffels zijn ineens heilig, hij ging vandaag weer eens bij opa en oma, en had zijn knuffels niet mee, hij ging continue miepen in bed, en toen zei mijn zoon van 5 tegen oma, je moet m knuffels geven en dan gaat ie slapen, en oma gaf hem dus 2 knuffels en toen ging hij tevreden slapen, zo grappig. Hij slaapt hier gemiddeld van 10.00 tot 12.00 en van 15.00 tot 17.00. En dan rond 19.30 de nacht in, maak hem dan rond 23.00 wakker voor fles, want anders krijgt hij tekort melk. En dan slaapt hij tot uur of 8.30 als we m laten. Verder gaat t prima, alleen t spugen blijft veel en vaak. Inmiddels bijna 10 maanden, hoop zo dat t toch eens overgaat. Yoghurt, vla of kwark, zelfs soya moet hij altijd van spugen, en dan spuugt hij dus uren later nog. Nu dus compleet gestopt met alle zuivel, alleen nutrilon 2 krijgt hij. En daar spuugt hij regelmatig ook nog van.. En hij zit onder de blauwe plekken, wilt zo graag staan en lopen, en denkt regelmatig dat hij alles kan, gaat gewoon los staan, maar dat gaat dus nog niet zo goed...
Daar kun je dan mee praten maar dat is (bij ons iig) gewoon bij de huisartsenpost. Drempel vind ik minder hoog ofzo dan als je naar een psycholoog apart gaat. En ze verwijzen je dan evt. door indien nodig. @riean sorry ik antwoordde voor je
Ik ga een pakket van marktplaats halen . L vond van die sleutelbossen leuk van plastic. Ze wil op alles kunnen bijten. En van die plastic ringen in allerlei kleuren, rammelaar, dat soort spul
Dames wanneer gaan / gingen jullie over op drie flessen? L krijgt nu nog 4 flessen, de ochtend fruit (+- 150gram), lunch wat brood of pap, avond 150gram eten. Ze is flink gegroeid de laatste week. Ze laat ook vaak wat van haar flessen staan. Benieuwd wanneer jullie met acht maanden gingen minderen ?