De eerste 100+ dagenclub gaat door - deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Poolvos, 13 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  2. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders goed bezig :roflmao:
    Ik ga vanavond ook effe. Rune moet echt meer zomerkleding

Nina Sanders vindt dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Heb me net omgekleed. Andere, mooie blouse. Zegt O:
    Hé mama. Ik vind dit wel mooi zeg.
    O dankje liefie.
    Is dat een shirt of een blouse? o_O

S2909, Boordevol, Kirzy en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    helaas pindakaas haha. Hier ook hypermobiel qua veel te lenig niet in de zin van syndroom want ik heb er geen last van en m’n dochter zo te zien ook als ik af en toe al zie hoe die alles kan overstrekken en die was super snel!!
    Ik zelf vind het wel handig want toen ik nog voetbalde en bijv m’n enkel dubbel klapte aka ik stond dan echt gewoon met m’n voet overdwars kon ik altijd gewoon doorgaan want ja die banden waren al voldoende uitgerekt.

S2909, Nina Sanders en Boordevol vinden dit leuk.
  5. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Even lekker ego, ik haal ‘m straks weer weg. Maar wat een leven heb ik (miljoen hartjes ♥️).

6. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Die van mij gaat nu eindelijk een klein beetje rollen. Van rug naar buik vind hij makkelijker dan andersom. Momenteel ben ik blij met 1x per dag echt rollen. Maar hij doet door de dag heen wel veel pogingen.

S2909 en Poolvos vinden dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Pff.. man maakt grootse plannen voor aanbouw. Is goed schat. Wel over 5 jaar... ;)
    Wel 2 verdiepingen graag... wil boven 2 extra kamers sowieso.. we hebben ruimte zat..

8. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    Heerlijk toch!!

Volgende week gaat de overkapping hier komen en wat verandering qua terrassen etc! Zo’n zin in!!!
    En gordijnen zullen ergens deze zomer komen. Ga lekker lui doen, alles laten doen! Dus rails etc lekker op laten hangen.

Magnolia29, Nina Sanders en Poolvos vinden dit leuk.
  9. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Onze dochter is deze week voor het eerst naar de kapper gegaan. Ze vond het reuze interessant en zat lekker met de kapster te beppen :thumup:
    Vandaag waren vrienden bij ons. Gaf de oudste aan dat ze moest plassen. Snel potje pakken. Heeft ze een grote drol gedaan, haha! Zo trots, we hebben nog niet zo heel lang geleden het potje geïntroduceerd.
    @Poolvos Wat wonen jullie prachtig! Denk dat wij volgend jaar maar een keer naar Scandinavië op vakantie gaan :)

Magnolia29, wolkje1994, S2909 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @jvsd92 wij hebben de luvion supreme connect. Prima ding. Bewust voor 1 gekozen die niet over de wifi gaat.

Nina Sanders en jvsd92 vinden dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Heerlijk. Rails ophangen kan en wil mijn man prima, maar voor de rest hebben we ook alles laten doen.. kan je vertellen dat het nu na de badkamer even mooi is geweest met alle kosten. Er is simpelweg nu niks meer te verfraaien. Wat wil ik? Ik heb gewoon zó'n fijn huis. Alles naar mijn smaak nu. Ja de tuin is hard op weg en zijn we nog mee bezig. Tuurlijk nog kleine dingen zoals raamdecoratie of een meubelstuk. Maar verder, dit is mijn droomhuis ♡
    Aanbouwen vind ik prima maar dan wil ik eerst een heel erg comfortabel bedrag op mijn spaar hebben. Ik hoop dat op 31 dec 2025 te hebben en dan vind ik het prima! ;)

Bbq was HEERLIJK. Broer O maakte nog even duidelijk dat hij nog een broertje wilde. Geen zusje, maar nóg een broertje. Hij is zó trots. Even 2 kiekjes van vandaag.

Magnolia29, Kirzy, Poolvos en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Baby O probeert dit af en toe maar vindt het wel best hoor..

13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zucht, mens..
    Dat gastenverblijf..
    ..had ik al lang volgeboekt.
    Pfff.
    Zeker nu ik weet dat er een gin-tonic als welkomstdrankje wordt aangeboden...

Kirzy, Poolvos en Siepie85 vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zo grappig. Ben mijn mailbox aan het opruimen en stuit op een radiofragment van nov 2018 (Q-music). Wat gaaf om terug te horen (ga ik hier niet plaatsen want vermelding van naam etc).

Kirzy en Poolvos vinden dit leuk.
  15. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Nina Sanders en Kirzy vinden dit leuk.
  16. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Nou ik ben alweer verwend :D
    Met moederdag een paar weken terug, had ik al een cadeau gekregen. Vandaag heb ik bloemen, chocolaatjes, tekeningen en ontbijt op luchtbed. Hahaha!
    Ik was met L aan het “proefkamperen” in de tuin. We hadden een nieuwe tent online gekocht en moesten m opzetten om te weten of alles compleet was, voordat je twee-weken-terugstuur garantie om zijn. :)
    L vond het een fantastisch avontuur. En ze heeft ZO goed geslapen. Ik leg ‘r vanaf nu altijd buiten :roflmao::o:

Magnolia29, RoseMurphy, Siepie85 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wat heerlijk! Hier ook! De kinderen vinden het ook allemaal heel leuk!
    Al hebben wij niet gekampeerd natuurlijk ;) Zitten wel al heerlijk buiten met een kop koffie gemaakt door O! :roflmao:

RoseMurphy, Siepie85 en Poolvos vinden dit leuk.
  18. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Aaa zo lief!!
    Geniet er maar lekker van ^^

Siepie85 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  19. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.811
    7.411
    113
    Fijne moederdag @Poolvos en @Nina Sanders !
    Wat een haar hebben jouw jongens @Nina Sanders , prachtig

Hier weinig nieuws, L heeft weer heerlijk geslapen tot 08.30, en lag er om 09.15 weer in. Komt mooi uit, want ik wil zo even naar mijn schoonouders wandelen, da's drie kwartier lopen ongeveer. Maar dan moet ze wel wakker zijn, want slapen buiten een bed weigert ze. Zal wel komen doordat ze op haar buik slaapt denk ik en dat werkt niet in de kinderwagen of maxi cosi.

Wij hebben onze zomervakantie geannuleerd. Ik vind er niks aan als alles dicht is in de omgeving (belgie) Dus besloten dat er een nieuwe grotere trampoline komt (4.27 meter, en nu hij op de definitieve plek staat kan hij mooi ingegraven worden en dan met met), en we gaan af en toe een dag weg. Kunnen we ook mooi wat extra geld in hun kamers stoppen.
    We hebben wel een tent en alle kampeerspullen dus wie weet besluiten we dag om nog een paar dagen weg te gaan. We zien wel.

Magnolia29, Siepie85, S2909 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    @Poolvos heerlijk het buitenleven! Ook ik zou niet anders willen! Al ben ik natuurlijk wel jaloers de het meer achter jullie huis! Wij kunnen hier ook varen op de plassen, maar wonen net aan de verkeerde kant van de weg :roflmao:

Hier kwam L twee keer vannacht, opzich goed te doen en ze heeft geslapen tot 6.45 uur! Heerlijk! Ondertussen glimlach ik nu, een jaar geleden lagen wij gerust tot 11 uur in bed. Samen al een rondje beestjes gedaan, biggetjes, kalfjes, geitjes, pony. L vind het heerlijk! En alles lekker buiten, dus ook nog heerlijk gezond!

Straks een bakkie koffie bij een oom en tante. Eigenlijk bonus opa en oma voor mij. Tante appte laatst dat ze hoopt L snel te zien, ze hebben haar zo weinig gezien. Ook voor Corona al. Voel me daar wel een schuldig over. Maar wij hebben totaal 11 opa’s en oma’s voor L. Heel bijzonder, maar ‘moeilijk’ om bij te houden. We vinden het op zondag ook heerlijk om met ons drieën te zijn :$

S2909 en Siepie85 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina