De eerste 100+ dagenclub gaat door - deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Poolvos, 13 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Wat een heerlijke dag. O vermaakt zich prima met het badje (thanks pampers splashers @jvsd92) en baby O regelt zeld weer een 3 flessen dag. Helemaal prima. Op de opvang geef ik gewoon genoeg mee voor in totaal 4 voedingen. Deze jongen geeft erg duidelijk aan wat hij wil. Het is wel best zo!

    Ohhhhhhh mijn mama gaat zo inchecken en ze weten van niks! Whoeeeee
     
    wolkje1994, S2909, Kirzy en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik zit dus super chill al sinds 10u buiten ofzo. @Poolvos we hebben nog zat vis over en lekker kipsate dat we de bbq gewoon nog een keer aan doen straks :roflmao: ik heb zojuist een lekker cavaatje ontkurkt (zuipschuit dat ik ben :roflmao:). Achjaaa.. zolang we het doordeweeks laten en uitzonderingen daargelaten vind ik dat borrelen in het weekend gewoon mag!

    Trouwens. Hoe lang kan je eigenlijk rauw vlees en vis invriezen?
     
    Poolvos en jvsd92 vinden dit leuk.
  3. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Wij zitten hier ook al heeeerlijk aan de wijn buiten! Q slaapt net, was helemaal kapot. Hebben een lekker stukje langs het water gelopen.

    Ook zijn we even langs het huis gelopen, ik wist dat de tegelzetter vandaag aan de slag ging. Hij werkt ook gewoon lekker op zondag. En ik ben nu al zooooo blij. (De hexagon tegels zijn gewoon zwart, lijken door de witte bende nu donkergrijs).

    @Nina Sanders Die Splashers zijn echt top! Blijven zo mooi dun, niet van die dikke hang-luier-billen.

    Bekijk bijlage 652732
     
    wolkje1994, Nina Sanders en Kirzy vinden dit leuk.
  4. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.341
    4.876
    113
    Vrouw
    Dikke drama met slapen weer. Hopen op wat routine door het kdv ofzo maar ik word echt helemaal gek van het niet slapen overdag. Vandaag ook weer vanaf +- 8.00 een kwartier geslapen pff.

    Ik zit nu buiten met een oververmoeide A in de wagen en ben m aan t wiegen maar hij is de wagen van binnen aan het bevoelen :o:
     
    wolkje1994 en S2909 vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ohhh de reactie van mijn moeder: ♡ Echt niet te geloven dat wij hier zijn!! Jullie hebben het veel te gek gemaakt!!!! ♡♡♡
     
    RoseMurphy, Imona, Siepie85 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    En dan heeft ze enkel nog een bubbelbad en een flesje wijn zien staan op de kamer! Ohja, en een Kir Royal (haar favoriet) heb ik hen bij aankomst laten aanbieden..
    Ik ben zo benieuwd naar haar reactie als ze merkt dat er ook een 4 gangen diner bij zit en live cooking ontbijt.. (heb vanochtend even gebeld om te checken hahahaha)
     
    RoseMurphy, Boordevol, S2909 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    @RoseMurphy wat balen van het slapen overdag zeg! Hoe gaat het eigenlijk bij jullie met het slapen in de nachten @Boordevol

    Hier komt L nu ongeveer drie tot twee keer op een nacht en vaak om half zes wakker. Maaaar... steeds vaker tussen 06en07uur! Natuurlijk ben ik nog aardig brak van die drie of twee keer, maar al een heel vooruitgang!

    Vandaag heerlijk genoten van het weer in de tuin bij oom en tante. Oom en tante genoten ook:) Nog even langs mijn ouders geweest, wonen er twee minuten vandaan :). Vanavond samen het stokbrood met smeersels van gisteren op eten:p. En morgen begint het harde werken weer!
     
    RoseMurphy vindt dit leuk.
  8. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    ooo wat leukk!! ♡
    Super goed gedaan!!
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  9. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.072
    4.181
    113
    The same as usual.. Helaas. Nog geen enkele goede avond/nacht. Ook niet met minder slaapjes of kortere slaapjes overdag. We moeten eht ermee doen :rolleyes::roflmao:
     
  10. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hier heeft de kleine goed geslapen. In slaap krijgen gisteravond was even drama. Wilde niet op zijn buik liggen en weet dat hij op zijn rug echt niet slaapt. Naja. Na aantal pogingen toch maar op zijn rug gekegd, heeft hij nog even liggen spelen. Toen hij ging zeuren weer op zijn buik gedraaid en al wrijvend over zijn rug sliep hij snel. Ik mocht niet weg. Eer hij sliep was het 22.00. Maar goed. Wel tot 7.40 dus vooruit maar.

    Wij zijn vandaag hele dag de hort op geweest. Vanmorgen nog thuis. Kinderen lekker gedouched. Man met de Oudste, ik met de jongste. Zet zijn badring op de grond in de douche. Zo kan hij zelf op de grond zitten en kan ik me wassen. Dan eerst mezelf afdrogen (wel in de badkamer zodat ik hem kan zien) en dan hem afdrogen. Dikke prima.

    Daarna naar schoonouders geweest en vanaf daar naar vrienden. Zij hebben een dochter van 4.5 en een baby van 2 weken. Kinderen hebben heerlijk gespeeld in het zwembad. Oudste was doodversleten. Was in de auto in slaap gevallen. Werd pas wakker toen ik hen uit zijn stoel tilde. Beide kinderen lagen om 19.15 slapend op bed. Dat is echt uitzonderlijk zo vroeg. Meestal is t 8 uur weer ze beiden liggen.

    Ik nu de was nog even wegwerken en man is alvast aan t voorbereiden voor morgen. We hebben een extra airco gekocht voor beneden die wordt morgen opgehangen. Hebben r al 1 op onze slaapkamer hangen. Maar we kregen zo niet het hele huis goed koud. Alleen als de kinderkamers dicht waren maar dan hebben zij zo'n benauwde kamer. Dus maar besloten om nog een airco te kopen voor aan de muur beneden. Kan die beneden gewoon draaien n die boven 2 uurtjes voor de kinderen naar bed gaan. Hebben zij ook een lekkere koele kamer. 800 euro lichter, maar vooruit, gaan toch niet op vakantie dit jaar en we gaan hier nog jaren plezier van hebben.
     
  11. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Jeetje mina. Wij zitten schandalig hier te bbq-en samen (kids op bed), stuk vis erop, broodjes in de oven, nieuwe olijfboom water geven, lekkere wijn erbij.. wát een luxe!
    Én ondertussen krijg ik allemaal shots van mijn mama die mega onder de indruk is van het hele arrangement. Die voelen zich prins en prinses hoor! Ge-wel-dig!
     
    Kirzy, RoseMurphy, S2909 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    De was weg werken. En dat zeg jij! Haha! :roflmao:
     
  13. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao: Ik ben nu ook steeds een soort van teleurgesteld als ik alleen in ‘t washok sta.
     
    Kirzy, RoseMurphy, jvsd92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Wahahah wegwerken ej. Niet opvouwen :roflmao::roflmao:
     
    Poolvos, RoseMurphy en Nina Sanders vinden dit leuk.
  15. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik zit aan de zalm met dille saus, meergranen breekbrood met knoflook, kipsate met Turks brood én heb nog wat soja-kokos pudding toe. Als ik nu vandaag niet 3kg aan kom dan weet ik het ook niet meer...
     
    Siepie85 vindt dit leuk.
  16. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ja ja. Mijn woorden he ;)
     
  17. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.341
    4.876
    113
    Vrouw
    @Imona Welk merk airco hebben jullie? Dat wordt ook onze investering namelijk. Man kan echt niet goed slapen met warmte dus willen t eigenlijk voor de echte zomer regelen.

    Ja ik baal echt van t slapen overdag maarja, de avonden en nachten gaan ZO supergoed. Ik zit nu lekker buiten in t ondergaande zonnetje met de Vogue :)

    Vandaag even in de tuin bij vrienden geweest, heel gezellig. Morgen vrij maar moet nog wel even wat voorbereiden voor werk. Heb het di/woe/do erg druk. Beetje een stress week met A voor t eerst naar de opvang. Hoop dat ie daar net zo vrolijk is als thuis. Benieuwd of ie daar gaat slapen, haha.

    @Nina Sanders wat fijn dat je moeder het zo leuk vindt! Kan ook niet anders. Krijg er echt zin van om zelf even weg te gaan.

    Oh ja! Man en ik zijn morgen 2 jaar getrouwd:) Dat is echt onwijs snel gegaan. Wat we met eten gaan doen weet ik nog niet, maar we gaan in ieder geval savonds Joker kijken. Ik heb de film nog niet gezien, man wel maar die is helemaal lyrisch erover en ik ben erg benieuwd.
     
    S2909 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  18. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    We hebben die film ook id maar volgens mij is het best een droevig verhaal..
     
  19. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Wow, super toevallig, wij dinsdag drie jaar! En kan me herinneren dat onze relaties beide op de middelbare school zijn begonnen toch?
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  20. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Yes yes yes! Team Jayme heeft de 1,9€ miljoen voor het medicijn! Dat verhaal raakte mij echt en wij hebben ook gedoneerd! Hoop dat het hem gaat helpen!
     
    Kirzy, Poolvos en RoseMurphy vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina