De eerste 100+ dagenclub gaat door - deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Poolvos, 13 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hier vervelende nacht 2...

    Gister 3x er uit. 2x voor in oudste en 1x voor de baby. En nu weer 3x.. om 00.30 maar goed. Geef geen late fles om 23.0p meer dus vooruit.
    Om 3.00 weer om een speen te geven en nu weer. Maar hij wil niet echt drinken maar gewoon bij mr liggen met ogen open... wtf kind.. ga slapen en laat mij met rust..
     
    Raggy81 vindt dit leuk.
  2. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    +1 :oops:
    En opruimen. Omg. Ik heb nog steeds nesteldrang.

    Nee, in Scandinavië is alles goedkoper :roflmao::roflmao::roflmao:
     
    Raggy81, Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  3. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Nou. Vanaf half 5 geen oog meer dicht gedaan. Heb hem maar bij me in bed genomen. Dat ik zelf nog kon liggen. Dus hij was wel stil. Op af en toe een geluidje na. Maar heb zelf niet meer geslapen. En als t kind dan geluid maakte begon mn man meteen te zeiken. Wtf man. Jij hoeft geen flinker te doen en kan lekker in je bedje blijven. Ik ben er snachts 3x uit geweest en waker vanaf half 5 en sta gewoon om 7 uur beneden met 2 kinderen. Dat zei ik tegen hem en toen werd hij boos. K zeg: lekker boos worden dan weet je zeker dat ik jou er t hele weekend uit trap snachts
     
    Raggy81 vindt dit leuk.
  4. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Even ego (sorry)
    Kan wel janken:cry:

    ik kom er pas net achter dat ik al 3 dagen de verkeerde neusspray bij L heb gebruikt.
    We hebben altijd onze neusspray ergens anders liggen dan de zoutoplossing en op de 1 of andere manier is onze neusspray in het mandje van L terecht gekomen en die heb ik gepakt zonder te kijken.
    Ik wil ‘m net inpakken voor het kdv en zie ineens dat het niet haar eigen neusspray is.
    @Poolvos weet jij of dit heel erg is?
    Het gaat ook nog eens om otrivin duo:(:cry:
    Ik heb het overigens geen 6x per dag gebruikt maar 3x ongeveer p.d.

    echt om te janken dit :cry:
     
    Boordevol vindt dit leuk.
  5. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    shit happens! Foutje, bedankt.
    Ze zal in ieder geval goed hebben kunnen ademen :roflmao::|
    Het is echt geen ramp; als ze geen overduidelijke bijwerkingen had (bijv bloedneusje) dan gaat dat nu ook niet meer komen. Dan dus helemaal niks om je zorgen over te maken. Nu snel weer over op de andere ;)
     
    Mya en Boordevol vinden dit leuk.
  6. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.859
    7.805
    113
    Amsterdam
    K ongelofelijk hier, gisteren heeft T flessen can 200cc meegekregen omdat ie met 150 het na 2 uur op het kdv al op een krijsen zette. Maar toen wilde hij vóór het slapen gaan maar 1.5 borst. En daarna echt blèren ben meer dan 40min met hem bezig geweest met m’n zieke kop gelukkig met hulp van vriend. En vervolgens slaapt die etter tot 700 en staan mijn tieten echt op ontploffen niet normaal. En dan drinkt hij ook nog eens 1 borst en een 1/4 ofzo. Hij werd wel af en toe hoestend wakker vannacht en sliep dan weer door. Dus hoop niet dat hij zo ook ziek gaat worden. Ik kom vandaag m’n bed niet uit behalve om te eten. Echt gewoon dikke griep hier met giga spierpijn.
     
    Boordevol vindt dit leuk.
  7. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.537
    7.040
    113
    Beterschap @Siepie85 !
    @Imona irritant zeg,zo'n wakker kind als je zelf lekker wilt slapen

    Gister had l om 19.30 de laatste fles op. Daarna kwam ze 03.30 uur. Super natuurlijk, maar na 3 nacht en doorslapen lijkt dat wel extra vermoeiend. Slaat nergens op, ik mag in mijn handjes knijpen met haar maar ze kan dan beter elke nacht komen ;)
    Ze was overigens niet aan het huilen maar groot feest aan het vieren, lachen, kletsen. Toch maar fles er in zodat ze weer ging slapen.
    En nu hoor ik haar weer al lachend en kletsend wakker worden, zo schattig
     
    Muisje458, Poolvos en Boordevol vinden dit leuk.
  8. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.340
    4.876
    113
    Vrouw
    Beterschap voor de zieke kindjes en mama’s!

    Het concert gister was heerlijk. En lekker gekletst met schoonzus. Mijn man had A om 21.00 op bed gedaan. Ik was 00.30 thuis en gingen meteen op bed, hopen dat we nog even konden slapen voor A kwam. Wordt ie pas 04.30 wakker :eek: en daarna meteen verder slapen tot 07.30. Heerlijk en kon t goed gebruiken ook, haha.

    Man en ik gaan vanavond dus lekker uit eten. Straks eerst kapper en vanmiddag vk. A is ondertussen weer in slaap gevallen na 1 borst:o:
     
    Kolibrie2, Poolvos en Boordevol vinden dit leuk.
  9. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Oh gelukkig dankjewel!
    Ik had al allemaal doemscenario in gedachte :o:
    Er zat wat bloed bij der snot dus het zal wel geïrriteerd hebben denk ik.
    Ik kan weer helder nadenken gelukkig :p
     
    wolkje1994, Siepie85 en Poolvos vinden dit leuk.
  10. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Beterschap @Siepie85

    Hier al echt veel beter nog wel verkouden en hoesten maar griep is over en hij drinkt ook weer goed gister avond 180 weg gedronken en vannacht 2.20 en 5 uur dat is ook heerlijk ipv elke 2 uur
    Hij heeft tot 7.15 in bed gelegen kwam mooi uit ff drinken voor we zus naar school moesten brengen slaapt nu in de wandelwagen
     
    Mya vindt dit leuk.
  11. Muisje458

    Muisje458 Niet meer actief

    Hier is A volledig haar uren aan het wisselen. Het wordt een vroege vogel :cry: al iedere dag van de week wordt ze een half uurtje vroeger wakker en zitten we nu om 6u30. Gisteren was dus het probleem dat ze om 18u45 aan haar nacht wou beginnen en dat ze door de tv wakker is geworden en haar nacht was gebroken. Is uiteindelijk om 22u in goeie slaap gevallen. Werd wel 3keer wakker en om 6u30 was ze een hele conversatie aan het voeren. Dan weet ik dat ze onmogelijk terug in slaap valt.
    Vandaag is het alles op orde zetten want de meubelen zijn allemaal gemonteerd.
     
    Mya vindt dit leuk.
  12. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Zal ik het doen? Zal ik het doen?
    Ooooohhhhhhhh dat zou echt een rib uit mijn lijf worden letterlijk. 2 nieuwe wishbone stoelen met een ronde marmeren eettafel.. maar ik ben het zó beu. We hebben een prachtige eethoek nu hoor, maar ik wil gewoon wat nieuws..
    Dan moet ik onze huidige eethoek zien te verkopen, een tv meubel (teak), een salontafeltje.. een scandinavisch vloerkleed... krijg ik nooit allemaal verkocht joh!

    Ohhhhhhhh dilemma's..
     
    Mya vindt dit leuk.
  13. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
  14. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    alleen voor de ronde tafel zou ik het al doen als je die niet hebt.
    Rond vind ik zoveel gezelliger.
    Wij hadden een ronde en die hebben we vervangen voor een rechthoekige.
    Zo een spijt van!
    we gaan binnenkort weer een ronde aanschaffen.
     
    Mya, Nina Sanders en Poolvos vinden dit leuk.
  15. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    +1. Ik wil ook heel graag een ronde. Maar eens in de zoveel tijd hebben we 10-12 mensen over de vloer die komen eten. Dus ik wil eigenlijk een tafel waar wel van die inlegbladen in kunnen. Dat ie van 4 of 6 pers naar dubbel zoveel kan. Daar heb ik nog geen mooie gevonden.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  16. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hier voor het eerst gedoe vannacht. Baby O werd om 13.30 wakker en weigerde te slapen. Ging ge2oon niet. Heeft de rest van de nacht op mijn man zijn buik gelegen die op de bank was geploft. :o: hopelijk iets eenmaligs want dit ken ik niet van hem.
    Als het vannacht weer gebeurt laat ik hem maar even brullen hoor. Want hier gaan we dus echt geen gewoonte van maken.
     
    Mya vindt dit leuk.
  17. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
  18. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
  19. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ja mooi! Vooral de stoelen. De tafel is niet helemaal mijn ding, maar wel handig met een poot en niet 4!
    Kun je geen fake wishbone kopen :| ik heb ze voor €150 gezien en kan persoonlijk t verschil niet zien. Wel bij een goede winkel dan, niet online uit azie
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  20. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik ben zo aan t twijfelen over de kleur voor onze buffetkast.
    wij hebben deze: maar dan zonder robot of tutu 962FCDBB-D1FE-4D0F-8146-1464EE4C550B.jpeg

    Maar de kleur is dus echt niet meer zo mooi wit. Anywho. Ik neig naar groen; maar kan niet zo goed kiezen welke tint.
     

Deel Deze Pagina