Baby E kan bijna van rug naar buik omrollen. Ze zit het constant te oefenen. Vandaag lukt het bijna. Ben zo verliefd op haar.
Hier wordt nog steeds geen poging gedaan tot rollen.. hij is 5 maanden.. als ik hem op zijn zij leg doet hij het soms wel. Maar vaak ook niet..
Geniet van de rust haha. Snel daarna zal het gedaan zijn met de rust en wordt het weer oppassen geblazen (voor alle gevaarlijke dingen in huis waar ze ineens bij kunnen).
Ik heb het vandaag nog eens nagevraagd bij het CB. Met negen maanden MOET een baby kunnen rollen. Dus ze hebben nog even
Hier ook nog geen gerol. Een aantal weken geleden rolde hij op zijn zij en een aantal keer per ongeluk van buik naar rug. Maar sindsdien niets meer. Als hij op zijn buik ligt probeert hij wel maar zijn arm zit in de weg. Goh ja, genoeg kansen geven door hem op de speelmat te leggen en uiteindelijk zal het wel komen.
hier ook niet hoor. Ze lag van de week ineens op der rug terwijl ik der op der buik gelegd had maar denk dat dat puur toeval was. Ze probeert wel van der rug naar der buik te draaien.
Kleine B pakt nu steeds vaker zijn duim. Hopen dat hij deze zo snel mogelijk gebruikt om zichzelf te kunnen troosten aangezien hij geen speen meer accepteert B heeft echt een hele slechte dag gehad qua slapen. Het begon al in de nacht ik ben benieuwd wat hij deze nacht gaat doen. Ik hoop dat hij weer eens tot half 8 door slaapt.. ineens is hij ermee opgehouden. Ik hoop in ieder geval dat hij niet weer om 2 uur zich meld voor zijn fles
Ik snap gewoon niet waarom B nu ineens niet meer doorslaapt.. vanaf 19 Januari sliep die prima het klokje rond en nu sinds een week word die telkens weer s’nachts wakker. Heeft dit soms met een soort van fase te maken? Herkent iemand dit? B slaapt overdag nog steeds niet echt fantastisch dus ik was al blij dat hij in de nachten zijn slaap kon inhalen maar dit werkt ook niet echt meer mee we zitten dus ook weer op 6 flesjes ipv 5 terwijl we vorige week ook nog eens verhoogd hebben qua voeding.. Meh..
@S2909 dit had baby E ook. vraagje. Ik heb nu een paar nachten dat ik zo erg zweet dat mijn bed en nachtkleding zeiknat worden. Kan dit van ontzwangeren zijn?
@BlauwBeertje L sliep vanaf acht weken oud helemaal door. Op den duur werd dat een nacht van 20uur tot 07.00uur. Sinds vijf weken is het van 20.00 uur tot 05.30uur en de eerste weken kon er acht keer op een nacht uit voor L. Ik merk nu dat het steeds beter gaat. Ze kwam nu alleen om 04.45uur. Maar je bent naar zes flesjes gegaan weer, is dat omdat je een nachtvoeding weer bent gaan geven? Want dat heb ik echt niet hij L gedaan, daar wennen ze zo aan... Ik moest er wel vaak uit, maar gaf alleen de speen. @Chrissie1990 jup! Heb ik ook veel last van! Wordt wel wat minder, maar soms echt vies !
Hier weer 1keer moeten opstaan. Om 1u30. Nadien doorgeslapen tot 6u en sindsdien ligt ze op mijn arm te slapen. Heb deze nacht het lampje helemaal uitgedaan. Denk dat ze niet goed slaapt met een klein lampje. Gaan we deze avond weer proberen.
Ja klopt. Maar B accepteert geen enkele speen meer dus ik heb geen ander troostmiddel op het moment... hem troosten in bed is hij ook echt not amused mee.
Dan zou het wel eens dat kunnen zijn. Of misschien reageert hij nog niet zo goed op grotere, maar minder flesjes. Als hij slechts 1 flesje s nachts nodig heeft dan zou ik dat gewoon blijven geven.
hij zit ook middenin de 4 maandensprong. Sommige gaan dan ineens volledig uit hun ritme en vragen weer om een nachtvoeding (of 2 - 3) Heb je de oei ik groei app toevallig? Dan kan je precies zien wanneer er een sprong in gaat en hoe lang deze duurt. Het is gemiddeld genomen hè.. bij sommige kindjes merk je helemaal niks van een sprong.