De eerste 100+ dagenclub gaat door - deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Poolvos, 13 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    @RoseMurphy klinkt als een fijne dag! Lekker hoor.

    @Siepie85 gelukkig is T niet zieker. Hopelijk ben jij er ook snel bovenop. Ik hoop echt dat t mij bespaard blijft: nu wel genoeg ziek geweest. Heb wel griepspuit gehaald dit jaar - maarja, dat zegt ook niet alles.
    Een nieuw bed is serieus het enige dat we wel hebben gedaan sinds we hier wonen. En de babykamer van L. Die heeft nu een peuterbed en R heeft alles van haar. Dus we moeten zelfs nog een extra kinderkamer fixen. Echt erg :oops:
     
    Nina Sanders, RoseMurphy en Siepie85 vinden dit leuk.
  2. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.068
    4.178
    113
    Hier onlngs ook een paar potjes gekocht omdat het maar niet vorderde. Dus dacht misscbien maakt dat verschil. Maar hij wil nog steeds niet. Mondje gaat gewoon niet open. Dus ik schuif er een beetje in met een platte lepel maar dan gaan er echt hooguit 4 mini hapjes in.
     
  3. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    @Siepie85 gelukkig is het nog te doen voor je! Lekker in bed blijven!

    ooo wat een leuke ideeën bij iedereen! Vanwege een familie bedrijf, meerdere woningen die bezet zijn, zitten wij nu in een tijdelijk huisje van circa 65 vierkante te meter. Best klein, maar heel gezellig en knus. Houtkachel enz. Heerlijk. Maar ik kan niet wachten op het grote woonhuis, ongeveer twee jaar en dan zitten wij er wel in. Omdat wij nu heel hard sparen, kunnen we dan het hele huis strippen en naar onze smaak maken. Gaat veel kosten, maar dat mag. Heb al genoeg planborden op Pinterest!
     
    Nina Sanders en Siepie85 vinden dit leuk.
  4. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    baby R snapt letterlijk sinds vandaag hoe zn mond open moet als ik ‘m voer. Verder is het echt geen enkel probleem: het hele idee is dat ze een beetje wennen aan smaken en consistentie. Ze hoeven nog helemaal niks te eten. Een paar hapjes per week is in principe al genoeg
     
    Nina Sanders, Boordevol en Siepie85 vinden dit leuk.
  5. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.821
    7.769
    113
    Amsterdam
    @Boordevol wat een verschil dan zeg haha. Nou kan je zeggen vriendlief is hem nu hapje aan het geven wordt gewoon boos als ie niet snel genoeg met de lepel is hè!

    @Poolvos vindt dat zo mooi hè als ze dat willen! Zo’n happende vis!
    Eens early dew is zo net niet, ik zou voor een wat donkerde groen gaan en net wat warmer. Jammer dat je niet in nl woont anders had ik wel wat gamma tips qua kleur. Ik zou een groen nemen wat een grijstint er doorheen heeft.
    Hier heeft E een hele nieuwe kamer gekregen toen T zich aandiende en T idd alles van z’n zus maar wel qua decoratie dingen gehaald ofc.

    ik zit zelf ook weer naar huizen te kijken, zie weer mooie dingen...
     
    Boordevol vindt dit leuk.
  6. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
     
  7. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Herkenbaar hoor. Maar soms moet je het jezelf gunnen. Haha
     
  8. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    @Poolvos Ik heb dus 4 originele wishbone stoelen besteld (niet eens de standaard kleur), de eettafel, plus een boekenrekje voor O en een kleedje voor baby O. Dat betekent dat ik voor deze maand geen rooie cent meer over heb :roflmao::D. De 24e weer loon gelukkig. Ik word bijna 30, maar heb tegen mijn man gezegd dat het even goed is zo haha

    Maar omg. Ik ben zó blij
     
    Lalaatje90, Mya, RoseMurphy en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Lieve meiden, gewoon een deel 3 alweer! :eek:

    Heb niet alles terug kunnen lezen, maar wilde even laten weten dat we een fantastische week hebben gehad! De meiden waren helemaal weg van Bollo de Beer, animatie was top en het zwemmen ook! M'n zusje en ik hebben het overleefd met 4 kids, maar we zijn allemaal gesloopt :roflmao: N ligt in bed, V slaapt in mijn armen en leg ik er ook zo in. Gisteren was meneer gewoon alweer 4 maanden oud, waar blijft de tijd :|

    Nog even een kiekje van ons heerlijke, vrolijke mannetje! Fijne avond dames, ik ga nog even douchen en dan gestrekt op de bank :roflmao:
     
  10. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Ennnn sorry voor de scheve nekken, geen idee waarom m'n telefoon ze steeds draait :o::roflmao:
     
    Raggy81 vindt dit leuk.
  11. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Rood dan :roflmao::|
     
  12. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hier uiteindelijk een prima dag gehad ondanks de hele hele vroege ochtend..

    Ik dus vanaf half 5 al op. Lucas heeft het (Ik snap niet hoe) gewoon netjes tot 9 uur wakker gehouden volgens schema. Dus gewoon t perfecte schema kunnen volgen en hij heeft het heel goed gedaan.

    Lucas ging dus om 9 uur naar bed. Mijn man kwam om 9 uur uit bed en ik ging dus om 9 uur in bed. Nog even extra uurtje geslapen.

    Toen de kinderen even weggebracht en samen met mijn man kindloos boodschappen gedaan. Oh man. Dat was gewoon een uitje. Haha. Daarna nog bij een vriendin van ons wezen spelen. Haar docbter en onze zoon zijn echt zo leuk samen. En zij is nu 26 weken xwanger van een zoontje.

    Alleen Ik laat onze oudste dus nooit meer niet slapen smiddags.. allemachtig wat een strijd om dat ventje op bed te krijgen. Hij sloeg me zelfs in mn gezocht en krijste het uit: neee! Ik ben niet moe!
    Nou.. noem me een loedermoeder . Maar die heb ik dus in spijkerbroek en trui op zn bed gemikt. Deur dicht en zie je morgen ochtend wel weer.
    Is die helemaal betoeterd....
    Heeft hij echt nog nooit gedaan. Dus ben er echt wel een beetje van van slag..
     
  13. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Das echt niet erg hoor. Hier dito.
     
    Boordevol vindt dit leuk.
  14. Muisje458

    Muisje458 Niet meer actief

    Hier echt een gulzige. Eet echt heel flink. Mond gaat continu open. Ze kent geen stop dus die moet ik haar opleggen.
     
    Mya, Boordevol en Siepie85 vinden dit leuk.
  15. Angelmom1

    Angelmom1 Fanatiek lid

    18 dec 2018
    4.081
    3.718
    113
    Vrouw
    Hier ook 1 die gek is op hapjes behalve sperziebonen die lust hij niet rest kan niet snel ben genoeg en boos als het op is doe maar 2 eetlepels in een schaaltje
    Eet zo hele kinder banaan weg kleine appel gaat ook op peer doe ik in 2 keer
     
    Mya vindt dit leuk.
  16. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hier ook 1 die gen is op hapjes.
    Fruit is nog mwa. Dat is s ochtends een half potje.
    Maar groenten s avonds gaan er wel in. Krijg nu ook een halve maar heeft hij zo weg en daarna ook nog vaak een fles van 200..
    Nu vandaag dan 170. Maar komt nu 3 uur later wel weer voor een fles. Dus ga morgen maar een heel potje proberen. Eens kijken of dat op gaat. Hij vind het gewoon super lekker.
     
    Mya vindt dit leuk.
  17. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ah kak.. Morgenochtend overwacht werken.. er is een zieke.. balen.. Maar goed. Toch maar doen he. Meestal val ik nooit in voor een ander. Wordt ook bijna nooit gevraagd on dat ze toch Rekening houden met dat ik 2 kleine kindjes heb. Dus als ze me vragen is het wel uit nood. Dus vooruit maar.
     
    Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  18. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    heerlijk!
    Wij gaan over 4 weken.
    Kids zijn gek op Bollo maar weten nog niet dat we gaan :D

    zoekt V toevallig nog een vriendinnetje? :D
    Wat een knap ventje ❤️
     
    Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  19. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    L krijgt morgen weer een hapje.
    Ze voelt zich weer een stukje beter gelukkig.
    Nog wel veel huilen en op de opvang zeiden ze ook dat ze echt heel anders was dan normaal.
    Ze huilt normaal ook nooit en nu ineens best veel.
    Mocht ze morgen nou nog niet fit zijn dan slaan we het hapje gewoon weer over.
    Komt vanzelf wel.
     
    Muisje458 en Mya vinden dit leuk.
  20. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Wat heerlijk die interieurideeën!!! Ik zou wel willen, maar geen geld ervoor helaas!

    Vraagje: hier kokhalst de kleine meid weleens na de voeding. Hebben jullie kindjes dat ook wel gehad? Ze is nu ruim 3 weken.

    Hier een zieke partner, flink verkouden. Ikzelf dag na bevalling verkouden geworden, dus hopelijk blijft het me nu bespaart en m’n kleine meisje. Zoonlief van 5 snottert ook al weken
     

Deel Deze Pagina