Ook goed! Hij was toen na een week 240 gram aangekomen en 2 weken later weer 600 gram. Was de vorige keer 64 cm en 6 kg. Ik zie hem iedere week 'dikker' worden, met z'n lekkere bolle appelwangetjes En langer, want maat 62 past niet meer
Effe een fier momentje. Zat hier juist in de zetel en had A op het voedingskussen neergelegd. Trekt ze zich met haar armpjes naar voren tot zitstand. Zo hield ze telkens een paar seconden een goeie zit zelf aan met enkel haar armpjes als steun.
Dit is een andere vorm van magnesium. Ik heb dit ook nagevraagd bij de homeopaat. Inderdaad kan je geen magnesium teveel aan baby’s geven, maar dit is een vorm dmv celzouten en dan is de samenstelling ook anders. Dus niet het ene stofje wat schadelijk is wat in de ‘standaard’ magnesium zit.
Zo hier gelukkig weer een goeie dag gehad na gisteren. Beide kinderen werkte heerlijk mee vandaag. E vandaag zonder luier laten rond lopen en niks over der onasting gezegd, alleen af en toe na flinke winden gevraagd of er geen ontlasting in der buik zat, haar standaard antwoord was nee, vandaag heeft ze ook helemaal geen ontlasting gehad. Ik heb vandaag wel een afspraak gemaakt bij de huisarts. Kan helaas pas volgende week terecht omdat 1 van de artsen is uitgevallen, ze zeggen niet waarom maar in het dorp naast ons is er helaas een coronapatient ontdekt waar 2 huisartsen zijn geweest zonder dat ze wisten dat hij het virus had (had nog geen symptomen) en nu moeten ze uit voorzorg in quarantaine. Voor mij is 1 en 1 is 2 hierin. We wachten maar rustig af hoe erg het hier gaat zijn, hoop alleen heel erg dat de huisarts kan helpen met het ontlastings probleem en ons anders gewoon doorstuurd.
Haha nee maar ikzelf ben 158 cm en man is 183 cm. Maar ik vind het verschil behoorlijk qua gewicht. Oh het is zo'n giebelkont. Wil dolgraag een vergelijking neerzetten qua broertjes maar ben echt bang voor herkenning. Baby O is veel voller en heeft veel dikker haar, is wel bleker maar heeft donkere ogen. Broer O is gebronsder, lichte ogen en wat smaller. Zal ik de foto's dan toch maar even posten? Stiekem ben ik ook gewoon rete trots en houd ik zo enorm van mn beestjes..
Oh jeetje mina ik ben zo dol op m. Kan je teveel in love zijn met je kinderen? Vraag me dan echt wel eens af. Het is dat wij 2x van die klote trajecten moesten doorstaan.. Anders hadden we echt nog wel 1 of 2 kindjes gewild (maar dan wel over een aantal jaren). Maar nee, nog zo'n traject overleeft ons huwelijk denk ik niet dus het is goed zo haha
Mijn man heeft voor de 2e keer op rij een halve dag vrij genomen morgen zodat ik niet een gehele dag alleen sta met de kindjes. Ik voel me zó schuldig maar zó lief. Ik heb dit dus ook echt zo nodig nu
Je ziet dat ze broers zijn maar o zo verschillend toch. Wij hebben best wel een kopietje gemaakt . Het verschil is het geslacht (oké en ook nog wel wat andere dingetjes) Ik haal straks de foto's weer weg ivm herkenbaarheid
Zijn echt identiek dezelfde lekkerbekken. Zeg ook iedere dag hetzelfde aan mijn man. Stekezot van mijn dochter. Nog een nieuwtje sinds deze week. Ze grabbelt mijn mond vast en krijg ik een kwijlzoen op de mond. Wilt al kusjes geven de schat.
Wauwwww! Zo grappig dat je dat zegt. De meeste mensen delen je mening maar ik zie ook echt gelijkenissen
Ja A is gewoon onwijs knap. Hier een onrustige baby O. Zn prikjes gingen goed alleen de nachten heeft hij iets meer moeite mee. Verder overdag vrolijk enz dus maak me geen zorgen
A had er de laatste keer ook last van. De eerste keer was ze er slaperig van maar nadien compleet omgekeerd. Gaf haar nog een beetje stress extra.
Hier denkt bij beide de foto’s van onze iPhone dat T en E op fotos hetzelfde kindje zijn als baby zijnde.... ander geslacht maar echt kopietjes. Nu T wat ouder wordt begint het wel echt te veranderen.