Goeiemorgen brabbelt ze. Euhm echt niet kind ga maar weer slapen. Als we zo voortgaan gaan we weer uitkomen van dag en nacht switch. Ze kan nog niet klokje rond slapen maar is na 12u moe. Lange dutjes lukt ook nog niet. Iemand idee hoe ik haar nachten een beetje kan rekken.
Leuk al die nieuwe interieur ideeën. Hier helaas geen geld voor maar wel veel dingen die we eigenlijk willen laten doen. Afgelopen jaar financieel teveel tegen slag gehad, hopelijk kunnen we dit jaar eindelijk weer sparen. Even een klein juig momentje, L laat nu 5 uur tussen zijn flessen. Gisteravond rond 23 uur laatste fles gehad en hij kwam zojuist pas weer voor een fles dus in de nacht laat hij er zelfs nu 6 uur tussen. Hopelijk slaapt E nu ook iets langer dat zou dan zo helemaal heerlijk zijn. Ik ga L maar weer terug leggen op zijn bed want die is ondertussen alweer op mij in slaap gevallen . Hopelijk lukt het mij om nog even een paar uurtjes te slapen.
@Lalaatje90 zo jong weet ik niet maar hier is hij 5 maanden en af en toe doet hij het ook maar meestal komt er niks en anders echf een klein beetje speeksel of melk.
Wij hebben dit jaar bijna alles opnieuw ingericht. Van bed tot de slaapkamers vd kids tot de eettafel etc. @Poolvos die van ons is niet inklapbaar dus is echt 3 meter. Maar past perfect. Ik houd van landelijk. Maar in de 12 jaar dat we samen zijn hebben we al 4 keer denk jk ons volledig interieur vernieuwd. We raken allebei super snel uitgekeken op onze banken en meubels. Soms is het echt te gek voor woorden want het kost heel wat allemaal maar ach.. dan zijn we weer even tevreden. @Siepie85 beterschsp nog. ik lees allemaal kindjes die gek zijn op de bijvoeidng. Die van mij dus nog steeds niet zoals jullie konden lezen, maar dat veranderd toch niet zomaar met 6 maanden? Daar maak ik me een beetje zorgen om. Jij niet @Raggy81 ?
@Lalaatje90 jawel hoor, redelijk normaal gaat vanzelf over @Boordevol ook volledig normaal dat ze hapjes nog niet willen/lekker vinden - en jawel, dat verandert wel opeens. Misschien niet bij 6 danwel 7 of 8 of 9 maanden. Allemaal niks om je druk over te maken, want het eerste jaar kunnen ze prima op alleen melk groeien. Hapjes gewoon blijven proberen met enige regelmaat. @Muisje458 o jee! Dat gaat de verkeerde kant op met haar ritme. Hopelijk krijg je het snel weer wat beter! @Magnolia29 wat fijn dat jullie zo’n leuke week hebben gehad!! Ik kijk er echt naar uit dat de kindjes wat groter zijn en we meer van dat soort dingen kunnen doen Nu vond ze landal ook leuk: maar toch snapt ze het niet écht. Ze hebben er nog zoveel meer aan als ze wat groter zijn.
Als Lucas echt te vroeg wakker wordt en niet meer in eigen bed wil slapen neem ik hem gewoon bij me. Slaapt hij maar bij mij verder. Niks zeggen donker houden.
En weer een doorslaapnacjt jeej! 22.00 wilde hij fles. 3 uur alleen speen en half 7 speen. Maar lukte niet echt meer te slapen. Dus nog maar half uurtje bij mij genomen. Zo maar een fles doen. Gaat al net al de goede kant op
Misschien gaat het wel vlot eens hij zelf zijn eten kan vasthouden? Dat zou rond 6 maanden moeten zijn. En zoals Pool is zegt, tot 1 jaar is melk nr 1 en bijvoeding voor de fun. Qua interieur hebben we hier nog heel wat werk. We hebben pas een jaar geleden dit huis gekocht en tot nu toe enkel leefruimte geschilderd ( was zo van dat paasgeel, ewie) en ook de kinderkamer (Turks steen van Levi's) en onze slaapkamer ( peacock green). Vooral de kleur van onze slaapkamer vind ik heel mooi. @Poolvos, ik zou zelf een kast in die kleur durven verven, is een diep groenblauwe kleur maar past wel met lichtere kleuren zoals poederroze enz.
Nee hoor. Sowieso is hij pas net 5 maanden en n week. Daarnaast ook als hij op 6 mnd nog niet graag hapt ...het komt echt vanzelf. Dat is een natuurlijk iets. Meneer drinkt ook zn flessen weer slecht. 150/5 is wel verleden tijd. Eerder 90/3 of 120/4 en dan blijkbaar wat vaker.. So be it. Flessen van boven de 200 denk ik... Hoe dan. Maar maak me er niet druk om.
Hier een zoontje van inmiddels ruim 5 maanden, hij vindt de bijvoeding ook helemaal niets. Ik probeer mij er niet druk om te maken, maar het houdt mij wel bezig. Ik blijf het dagelijks aanbieden en ik hoop dat het op een dag toch iets beter gaat.
Oef heb haar toch nog in bed kunnen houden. Is wel nadien nog 2keer komen eten maar met goed afwachten haar weer in bed gekregen. Hier straks de spa voor madam. Ben benieuwd wat ze ervan vindt. Heb er een beetje schrik voor want ze vindt niet veel leuk buiten eten zijn jullie kindjes ook zulke wiebelkonten bij het verversen. Wordt hier al een lekker gevecht want ze ligt graag met haar billen bloot . Wat gaat dat geven binnen een paar maand.
Wat leuk al die interieurplannen die voorbij komen. Wij zijn net verhuisd en hebben alles nieuw. Zal ook een foto plaatsen van onze schouw en muren. Schouw is donkergroen en muur lichter groen. Zelf erg blij mee!
@Magnolia29 wat fijn dat jullie het leuk hebben gehad! Vind het ook knap dat je dat samen met je zus zo doet ! Zonder mannen @Imona fijn dat het slapen weer goed ging ! @Poolvos ideaal die speelgoedkasten van de Ikea ! Ik vind zelf eerlijk die dingen niet het meest mooie, maar het meest handige wel! En met kids is het meest handige toch wel het fijnst denk. Wij gaan ooit ook voor die kasten ! Hier weet ik het even niet meer. L kwam afgelopen nacht ieder half uur, ieder half uur! Heeft ze gisteren niet gepoept en daar heeft ze ook last van, kan wel janken. Net zie ik haar zo haar best doen, komt gewoon niks nada noppes. Al lactulose extra op lege maag gegeven. Dat geeft soms bij haar net een extra zetje. Maar die ochtendfles.... Vanaf acht weken tot drie weken geleden kreeg ze die om 05.30(moesten haar daarvoor wakker maken). Nu komt ze zelf sowieso vanaf 04uur. Iemand tips hoe we weer die ochtend fles kunnen rekken en dat ze leert doorslapen? Ik heb het idee dat dit haar ritme is geworden, een gewoonte... @Imona tips? Jij bent zo lekker op dreef met je kleine. Hier niet veel plannen. Misschien straks even naar de kringloop. Het is een hobby van me om designer spullen bij de kringloop te vinden. Alleen al veel te lang niet gedaan, weer een beetje oppakken
@S2909 dat is nagenoeg precies de kleur die ik zoek!! Maar nu wonen wij in zweden: dus dat merk hebben we misschien niet. Een even bekijken in de verfwinkel deze week Deze andere die er heeeeel veel op lijkt is ook mooi trouwens (even naast elkaar
@wolkje1994 inderdaad helemaal mee eens! Niet t mooist, maar wel handig. Ik had nog kasten met lades of deuren overwogen - maar juist dat je die bakken kan meepakken is dan ideaal. Dus we gaan er gewoon voor. Ik verf ze dan dus in bovenstaande kleur en er komt uiteindelijk een mooi houten blad overheen. Ik denk echt dat het dan best mooi is. Voor zover dat mogelijk is met die kasten
@Poolvos heel mooi zeg! Ik zit mij nu te bedenken, L is gisteren heel erg geschrokken van mijn zusje. Die deed even lekker gek, maar L schrok. Ze heeft gegild. Echt krijsen! Zo intens geschrokken. Ze was heel veel ‘wakker’ vannacht. Maar ze lag meer in haar slaap te huilen, speen erin en ze ging stil verder voor ongeveer een half uur. Zal ze vannacht aan het verwerken geweest zijn? Dit was een eerste keer dat ze zo geschrokken is...