De eerste 100+ dagenclub gaat door - deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Poolvos, 13 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Doe maar ah excellent witte druivensap. Qua kleur identiek aan de ah bio sauvignon Blanc :roflmao: (dit werkte tijdens mn zwangerschappen erg goed haha). Wel 1/4 water erbij doen voor de kleur :roflmao::roflmao::roflmao:

Poolvos vindt dit leuk.
  2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh nee dat heb je dan natuurlijk ook niet. Hmm.. de Ikea verkoopt wijn? :roflmao:

3. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    vet slim.
    Nee. Nu ben ik zo depri, ik ga maar slapen.;)

ik zou trouwens niet durven drinken nu. Stel je voor dat mijn verkoudheid wel een corona is. Kun je maar beter op en top afweer hebben - daar helpt alcohol bij mij nooit zo goed bij

Nina Sanders vindt dit leuk.
  4. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    nee :cry: alleen systembolaget

5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja eens. Wij zijn ook echt alert op vitaminen, gezond eten, handen wassen, genoeg slaap etc...
    Je kan niet voorzichtig genoeg zijn.
    Ik duik er ook zo in. Welterusten!!

Poolvos vindt dit leuk.
  6. BlauwBeertje

BlauwBeertje Niet meer actief

Hallo dames! Is weer even geleden hierzo. Ik moet nu super veel werken vanwege de corona gekte :oops: ik werk aan de klantenservice bij een supermarkt dus je kunt wel voorstellen dat het een en al chaos is op het moment. Vandaag vrij gehad maar morgen mogen we weer. Ben benieuwd..

B heeft vandaag echt een ruk dag gehad. Hij begon goed nadat mijn moeder lekker met B heeft gewandeld zodat ik even ons huis weer even grondig kon schoonmaken. Hij had 1,5 uur geslapen! :rolleyes:

daarna zijn wij later in de middag zelf naar het bos gegaan en heeft B na weken weer eens in de draagzak gezeten. Hij heeft zowat bijna de hele wandeling gemopperd en viel de laatste 10 minuten eindelijk in slaap. Ja je raad het al. We komen aan bij onze auto en meneer word wakker. Vervolgens in de auto zet meneer het op krijsen (Het is me opgevallen dat B absoluut niet rustig in de auto is..o_O) thuis aangekomen willen we hem in bedje doen. Maar zijn sirene bleef aanstaan. :$ Uiteindelijk dik een uur bezig geweest om hem rustig te krijgen en uiteindelijk zelf met hem weer dus in bed gaan liggen.

hij sliep erg onrustig. Om de 3 minuten zowat kwam er een huiltje vanaf. De volgende ronde weer een partijtje janken en brullen dus ook maar weer met hem in bed. uiteindelijk kwam die toch wel in een diepe slaap terecht maar ik wou niet dat hij al vanaf half 6 de “nacht” in ging dus heb ik hem wakker moeten maken.

manlief gaf B zijn fles en ik had ondertussen het badje klaargemaakt, B na zijn fles er meteen in en hop naar bed. Zonder te mopperen viel hij gelukkig in slaap. Zometeen zijn laatste fles.

wat een slopende dag was het vandaag..:|

7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Goedemorgen! Hoe gingen de nachten? Hier prima! De rest ligt nog op 1 oor :roflmao:

8. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.179
    4.325
    113
    Hier om de 1,5 uur wakker en nu is zijn dag alweer gestart. Wil echt niet meer slapen en is lekker aan het spelen.

9. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    Hier echt een super nacht. Helemaal doorgeslapen door L!!
    Om 05.45 een fles gegeven en ze slaapt nu weer, ik draai mij nu dus ook weer om.

@Boordevol respect meid, dat meen ik echt !

10. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.179
    4.325
    113
    :thumup:

Mijn grote geluk is dat ik volledig ouderschapsverlof heb opgenomen en dus nog lang niet hoef te werken. Met werk zou het een ander verhaal zijn.

wolkje1994, Poolvos en Nina Sanders vinden dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja dat ouderschapsverlof is wel een uitkomst dan ja!

Hier bezig met de ontbijtronde voorbereidingen:

1. Havermoutpap met een beker warme melk.
    2. Cruesli met kokosyoghurt, glas 50/50 appelsap/water en koffie.
    3. Karamelvla met noten, banaan en bergen hagelslag (wedden dat ik dit straks nog een keer neem haha) plus koffie.
    4. Flesje.

Haha!

Poolvos vindt dit leuk.
  12. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Goedemorgen! :D
    Man en dochter slapen nog, maar V besloot om 6.30u dat de dag wel kon beginnen. Ben nu beneden met hem, hij ligt lekker te giebelen en kletsen op de bank naast me. Zo schattig :thumup:

Straks het ontbijt hier ook maar klaarzetten. Normaal gaan we op zondag ochtend op bezoek bij mijn oma (omi voor de achterkleinkinderen), maar dat hebben we voor de komende weken afgezegd. Ik bel haar nu wat vaker en mail haar regelmatig foto's, vindt ze geweldig. Begroot me toch dat we niet langs kunnen gaan, is echt het hoogtepunt van haar week als we komen met de kleintjes :(
    Maar goed, better safe then sorry natuurlijk!

Poolvos vindt dit leuk.
  13. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Oh vreselijk, wat ontzettend vermoeiend... Was dat bij je andere kinderen ook zo? En zijn jullie inmiddels ook al gestart met oefen hapjes?

V komt hier in de nacht nog 2 x , standaard rond 3 en 6 en dat vind ik al pittig :eek:

14. Muisje458

Muisje458 Niet meer actief

Goedemorgen, hier hebben we weer een fijne nacht achter de rug. Kwam om 2 en om 5. Wel telkens 30min bezig want werd 3maal wakker bij het wegleggen.

Hier gaan we vandaag gaan kijken naar een restaurant om mee in de zaak te stappen.

@Boordevol pittig die nachten. Wilt hij dan iedere keer drinken? Hoe gaat het trouwens met je polsen?

Heeft stiekem zin in een glaasje wijn met snacks bij het lezen van jullie berichtjes. Thanks @Poolvos en @Nina Sanders

Hoe gaat het trouwens met jou? Is de koorts gezakt? En @Siepie85 hoe gaat het met T?

15. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hier wel een goede nacht gehad. Werd tussen half 6 en 6 2x even geroepen om een speen. En toen pas om 8 uur. Op zondag heb ik besloten lekker geen wekker te zetten. Dan alles maar een uurtje later vandaag. Lekker een keer "uitgeslapen"

16. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Hahaha! Ik heb nog steeds zin in wijn
    Mijn koorts is weg. Verkoudheid/benauwdheid ook veel minder. Hopelijk was het corona, dan ben ik er nu vanaf maar waarschijnlijk was het gewoon een ander virusje

17. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Hier weer prima, 04.45, om 07.00 even wakker maar weer in slaap gevallen en toen 08.00 echt wakker.

Mijn man moet voorlopig thuis werken, ik vind het heerlijk haha. Ben wel heel benieuwd hoe het gaat de komende tijd. Zelf zou ik begin april weer moeten werken en A heeft eigenlijk volgende week eerste vaccinaties en wennen op kdv. Heb nog niks erover gehoord. Geen idee of het kdv al dicht is..

18. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Hier ook een prima nacht, om half 8 naar bed, om half 4 en half 8 gedronken. Slaapt nu nog lekker. Zoontje werd om half 8 wakker dus heerlijk getimed. Heerlijk gedouched en met zoontje aan spelen nu.

Dat ouderschapsverlof wil ik wrs ook op gaan nemen, vrijdagsmiddags. Maar even vragen wat dat met mn salaris gaat doen. Wil niet téveel inleveren.

Siepie85 vindt dit leuk.
  19. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @RoseMurphy als het kdv de richtlijnen volgen van de RIVM dan zijn ze nog open. Vanmiddag is er week overleg bij de overheid of de scholen dicht moeten en ik gok als die dicht gaan dat de opvang ook dicht gaat.

@Poolvos fijn dat het alweer beter gaat. Ik hoop ook voor je dat het corona was. Word er bij jullie niet standaard getest bij zorgmedewerkers met klachten? Of werkte je niet in de zorg :oops:.

Hier is de nacht goed gegaan. L kwam om 4 uur voor zijn fles en sliep daarna tot half 8. Beetje jammer dat E om 7uur bij ons bed stond te springen. Zo dadelijk maar even lekker naar buiten en vanmiddag opa en oma gezellig bezoeken. Ben wel benieuwd hoe de dag gaar lopen. E zeurt alleen maar om eten en man is chagrijnig :rolleyes: en L reageert daar weer op door flink te huilen. En ik vermoed dat 1 van de katten een beetje ziekjes aan het worden is dus die ook maar even in de gaten houden

RoseMurphy en Siepie85 vinden dit leuk.
  20. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.350
    8.363
    113
    Amsterdam
    Hier is T drie keer wakker geworden huilen, maar vanzelf weer inslaap gevallen. Met uit bed halen 37.0, echter is ie nu alweer behoorlijk warm dus denk dat de koorts weer terug is. Hij drinkt gelukkig goed, z’n romper was nat vanochtend! Maar hij is veeeeel rustiger dan normaal dus echt niet fit.

@Boordevol er zit dus nog steeds geen vooruitgang in. Eerlijk dat kan toch geen honger meer zijn maar inmiddels gewoon gewenning? Zeker als ze boven de 6mnd komen, T heeft echt al dingen door. Is m’n vriend klaar met eten meteen miepen, ziet ie z’n lepel en slab zie je dat ie weet dat er eten volgt.

Deel Deze Pagina