@jvsd92 die moeders zijn top, die hebben altijd alles netjes op voorraad. E heeft later denk ik een probleem, ik ben niet zo geordend. @Lotion succes met omzetten, evt. Vast een mail sturen. Al zou dat ook wel lang duren voordat ze daar op reageren. @RoseMurphy ik kreeg net een herinnering per sms dat wij woensdag weer mogen. E krijgt dan haar prikjes dus ik ga er vanuit dat het gewoon door gaat. Ik gok alleen dat ze nu iets strenger zijn als ze hoesten of snotteren Hier een goeie nacht gehad. L sliep om 22uur (om half 12 in zijn slaap een voeding gehad) en daarna heeft hij tot half 6 geslapen. E is het er hier niet mee eens dat ze niet naar de kindjes mag, maar ze is er nog rustig onder. Ook laat ze mijn man met rust terwijl hij op zolder aan het werk is
@Miekje86 ik kreeg vanochtend ook een sms voor volgende week. Dus voorlopig ga ik er maar vanuit dat het doorgaat inderdaad! A drinkt de laatste dagen overdag heel onrustig aan de borst. Soms als ik dan van borst wissel drinkt ie goed verder en valt soms in slaap, maar het gebeurt wel heel vaak. Vanochtend toen ik hem uit bed haalde had hij een hele natte plek bij z’n hoofd dus melk overgegeven, en zonet na de ochtendvoeding gebeurde het weer! Even in de gaten houden want hij geeft eigenlijk nooit melk terug. Straks even temperaturen voor de zekerheid denk ik.
Wij moeten ook volgende week maandag naar het cb! Ook prikjes. Nog niets gehoord, dus voor nu ga ik er ook vanuit dat het doorgaat. We gaan het meemaken hoe de week loopt. Misschien zitten we aankomend weekend allemaal verplicht binnen.
Ik hou L ook thuis vanaf vandaag. Precies daarom. Zelf ben ik ook thuis tm woensdag. Want het weekend was ik niet lekker en mijn werkgever hanteert nog 48u symptoomvrij en test personeel niet. Dus ik heb lekker 48u vakantie. Zo voelt het echt Inmiddels voel ik me prima, koortsvrij. Maar ik nieste vanochtend nog en snotter een béétje. Dus nu+48u is intussen al woensdagmiddag.
Hier man ik beiden ook 3 wk thuis. Wordt wel puzzelen, qua werk en kindjes. Pfoe.. even aanpoten en rouleren, want het werk gaat door. Maargoed, het is ergens ook wel kneuterig haha. Voelt als thuis-kamperen. Vind het ergens ook wel gezellig.
Dames die nog een sms hebben gehad.. ik ook voor de afspraak van vandaag maar ben vanmorgen wel afgebeld. Al had ik zelf vrijdav al ingesproken dat ik de afspraak wilde afzeggen. Alles wat kan wachten moet maar even wachten. Ze zeiden dat ze vaccinaties wel zoveel mogelijk willen laten doorgaan.
Hier 1tje dat zich precies niet goed voelt sinds gisteren. Wilt enkel eten en slapen. Continu rode kaakjes Maar totaal geen verhoging. Is om 7u opgestaan deze ochtend en heeft al bijna 2u geslapen ook is ze vannacht maar 1 keer wakker geworden.
Hier lekker de hele ochtend buiten gespeeld in de achtertuin. Zandtafrl opgezet. Kleine ook lekker buiten gelegd op de lounge bank m onder de overkapping is het hier 16 graden. Dus zelf ook lekker met een t shirtje buiten gezeten. Kinderen wel een vest aan. Doet een mens goed
Hier moet ik zo wel naar het cb voor de zekerheid gebeld en afspraak gaat gewoon door. @Poolvos wij hebben soort van crisispoli opgezet betekend dat ik op dinsdag wel moet komen. De rest werk ik thuis, nu alleen patiënten af aan het bellen en waar nodig telefonische afspraken aan het niet plannen. Maar goed thuiswerken met 2 kinderen....
Toeval. Hier ook. Iets of wat lichte verhoging, 37,6 maar wel warme rode kaakjes. Misschien tandjes die doorkomen?
Wat zit hij al goed! Scheelt paar een paar dagen met Lucas, maar Lucas zit nog niet zo goed hoor. Zit wel tegen de rugleuning van de bank (tot hij zijn kont onderuit gooit) maar nog niet zelf. Rollen ook nog steeds niet. Wel met wat hulp. Maar zelf niet. Ook nog geen interesse in zijn voeten. Die handen zijn nog veel te interessant
Heeft al een goeie ziit. Hier durf ik haar stoel nog niet helemaal recht zetten. Denk dat de tandjes zijn want als ze poept ruikt het ook niet heel fris. Ook trekt ze aan haar oortje. Heeft geen pijn oid want huilt niet vaker als anders.
Er zit nog een handdoek rond hoor. Anders kantelt hij naar links of rechts. Proberen nu elke dag paar keer 10 min max in de stoel. Rollen doet hij ook niet. Als hij op zijn speelmat ligt dan strekt hij zijn benen en is hij bijna zo stijf als een plank. Leg ik hem op het ververskussen dan gaan meteen zijn beentjes omhoog en zijn handjes naar zijn voetjes. Ben wat filmpjes op YouTube aan het opzoeken over oefeningen die we kunnen doen om de spiertjes wat te trainen. Gisteren, in de eetstoel, was hij vol verwondering toen we soep in een kom deden. Had tranen in de ogen van geluk om hem zo te zien.
Hier heeft ze daarjuist 2maal van buik nar rug gedraaid. Heeft precies door hoe ze haar armpjes moet leggen.
Nou. Pff. Ik ben er intussen wel bovenop, maar nu is L dus aan de beurt. Ze werd met 38,8 wakker van haar middagdutje. Snotterig en hoest een beetje. Zielig dier
Hier vrijdag nacht ineens gedraaid met slaapzak en al maar lukt niet om terug te komen dus krijsen zitten hier ook nog niet zelfstandig ook weinig interesse in Staan wel hou dan alleen handjes beet rest doet hij zelf
Grappig hoe ze allemaal verschillen en ieder het op eigen tempo doet. Mn tweede was zo mega snel dat ik echt moest bijkomen van alles. Nadat ik eindelijk een beetje gewend was aan de baby begon hij van alles te doen en moest ik er constant achteraan omdat ze natuurlijk geen gevaar zien en als baby echt te jong om iets te begrijpen. even over dat corona gebeuren. Ik ben dus al een week verkouden en elke keer als ik me even slechter voel ben ik als de dood dit te hebben (vanwege risicooudere in de omgeving). Ik kom nergens meer en blijf komende weken ook echt thuis maar pff. Merk dat ik sinds deze bevalling echt bijna hypochonder ben. Denk meteen het ergste en merk soms zelfs dat ik me daadwerkelijk slechter voel. Terwijl als ik daarna mn angst deel met een medisch onderlegde familielid ik me daarna weer beter voel. Pff
Hier is mijn man al sinds een maand snot verkouden. Dagelijks zegt hij mij ook quid Corona? Heb er wel schrik voor (niet dat mijn man het momenteel heeft), want nu met die nierziekte weet ik niet hoe mijn weerstand is. Sinds mijn bevalling ga ik ook amper buiten en de komende tijd zal het niet veranderen. Er komt ook niemand meer binnen nu.