ja natuurlijk, jij zit met je niet. Erg he, las wel dag risicovoller is als je twee of meer aandoeningen hebt en nog wat dingen maar toch. Aan de andere kant zullen we het allemaal hoogstwaarschijnlijk wel krijgen (tenminste, een groot deel). Rare tijd waarin we leven..
Hier jongste voelde wat warm aan, rode kaakjes vandaag, slecht drinken en veel spugen. Immer vrolijk, dat dan weer wel. De oudste hoest enorm. Ikzelf al een week keelpijn, hoofdpijn als ik me inspan en zit nu te rillen op de bank.. soms ook hoesten. Buiten dat voel ik me wel prima, maar wel zo'n gevoel dat je me letterlijk weg kan blazen. Herkennen jullie dat? Mijn man wilde vandaag wat extra boodschappen halen. Woe komt de appie. Komt ie thuis verdorie, even voor 100€ tussendoor boodschappen gehaald.. maargoed. Hij maakt zich volgens mij nogal zorgen om de lege schappen..
Lig lekker op de bank serie te kijken. Man is nu aan het werk. Die heeft de ochtend een blok en vanavond een blok aan uren gemaakt. Ik vanmiddag een dubbel blok. Vind het wel saai hoor, want je bent samen maar toch ook niet want al het werk gaat door. Hopelijk morgen wat rustiger.
Ik was met N even in de supermarkt. Die had gerent en dan hoest ie altijd. Al die mensen schoten aan de kant. Best slecht maar ik moest stiekem wel lachen om die reacties Heb nog steeds geen contact gekregen met Landal.. echt zo vet balen dit
Morning ladies! hoe gaat het? Iedereen nog gezond? @Lotion intussen al succes gehad met bereiken vh vakantiepark? Wanneer zou je gaan? Hier zelf intussen wel beter, maar dochter heeft nu dus een snotneus en 39gr koorts. Mehh Ik hang nog een paar dagen thuis rond, voor ik weer ga werken.
hier iedereen nog gezond Nog geen contact gehad helaas. We zouden gisteren weg gaan. Ze hebben het echt vreselijk druk maar dit is voor mij wel echt kak.
Hier zo weer naar werk toe, vriendlief heeft leverage voor E. Frozen 2 is uit op Disney dus die mag ze kijken als ze zich keurig gedraagt. Ze was gisteren de hele dag inclusief avond echt onuitstaanbaar. T doet het nu super goed is echt alleen nog maar een super blije baby. Kan nu goed alle kanten op draaien vind het ook leuk op z’n buik, hij miept eigenlijk helemaal niet meer. Hier zo naar werk en gaan we zien wat de dag brengt.
Mogge dames. Hier iedereen nog gezond. Lucas is weer beter. Vannacht weer lekker een nacht doorgeslapen na 2 weken. Heerlijk weer.
Hier iedereen ook nog gezond. E hoest af en toe maar dat doet ze al weken. Gisteren hebben wij heerlijk genoten van het weer. Zijn lekker een poos in de speeltuin bij ons voor geweest. Heeft E heerlijk kunnen spelen met een paar vriendjes. Verder dan de speeltuin komen we uit voorzorg niet. L heeft vannacht goed geslapen. Hij werd om half 5 wakker van een huilende E die uit bed was gevallen en toen vond hij het ook wel etenstijd. Wat ik niet gek vond want om 22.30uur had hij maar 100cc op ipv 200cc om 23.30. Wat gaan jullie vandaag doen? Misschien krijg ik nog ideeën. Morgen mogen we in ieder geval naar het cb toen. Ben weer benieuwd naar de lengte en het gewicht van beide
Hier de eerste dag werken. Normaal ging ik naar kantoor maar wordt deze week sowieso hele week thuiswerk. Mijn vriend had dus al verlof voorzien voor vandaag. Hebben afgesproken dat ik mij niets (of bijna) aantrekt van de baby. Ondertussen is dat niet echt realistisch gebleken. Blijkt dat hij bij zijn papa niet wil slapen. En dus is hij nu zo moe dat slapen ook moeilijker gaat.
Jeetje ik heb toch wel moeite hoor, met zo op elkaars lip zitten. Wat een bevroeving. Maargoed. Vandaag nog steeds niet zo fit. Spierpijn, hoofdpijn (bij inspanning en wanneer je bukt), kennen jullie dat? Gelukkig geen koorts meer dus dat scheelt. Verder weinig eetlust en weinig energie. Die stuiterballen in huis vind ik dus ook moeilijk te verdragen. Laat staan werken, jeetje.. hóe dan? Maargoed. Ik wil zo nog even naar buiten en heb mijn oude eettafel verkocht!
Goeiemiddag! Hier een dubbele functie vanaf vandaag, mijn werk in de zorg gaat gewoon door, en nu ben ik ook nog juf geworden Best intensief, 3 kinderen aan het werk zetten en houden, met alledrie hun eigen programma. Gelukkig slaapt L veel in de ochtend, of ze ligt zo 3 kwartier op het speelkleed met wat speelgoed. Op de dagen dat ik moet werken zal mijn man thuis werken. Maar dat is nu gelukkig nog niet zo veel. Als collega's ziek worden en ik niet dan zal er wel een piek komen, dan gaat mijn man meer thuis zijn zodat ik kan werken, mijn werk moet echt doorgaan, mijn mans werk kan stoppen. Dat is financieel echt niet leuk (eigen bedrijf met personeel), maar dat is dan niet anders. Met L gaat het verder prima. Ze is nog steeds erg verkouden en gister heeft ze heel weinig geslapen overdag, met een beetje geluk zal het 1,5 uur geweest zijn. Ik hoorde vaak gemurmel, lachen, kletsen en jammeren door de babyfoon. En daarnaast veel beneden. Maar verder is ze vrolijk. Ze groeit wel enorm hard, opeens maat 68 aan, en soms zelfs 74 wat past Vandaag gaat het weer goed, vanmorgen 3 uur geslapen, we zijn net terug van een flinke wandeling in een natuurgebied dicht bij ons huis, L in de draagzak. Ze geniet daar echt zo van, met open mond rond aan het kijken voor zover dat lukt Nu slaapt ze weer lekker.
Er wordt hier gewoon bijna niet geslapen overdag. Max 40 minuten en dat 2x sinds 9.00. Los daarvan valt ie regelmatig tijdens het voeden in slaap (maar drinkt wel door). Bedje is ook geen succes nog overdag. Ik denk dat ik morgen een middagslaapje ga proberen zoals we het savonds ook doen - verschonen, slaapzak aan, bv in flesje, boertje (hoeft hij meestal niet maar wel proberen) en dan op bed leggen. Ik moet zeggen dat hij eigenlijk wel vrolijk is de hele tijd, kraait veel etc. Maar toch heb ik wel het idee dat hij moe is. Overdag lukt in slaap vallen gewoon niet. Als ie nou gewoon ging liggen kraaien in bed, maar het is echt eventjes om zich heen kijken en dan huilen. Als hij gewoon beneden bij ons mag zijn, is het goed. Ik heb gister even een enorme huilbui gehad om bovenstaande. Voel me op een of andere manier echt een slechte moeder omdat A niet/nauwelijks slaapt overdag. Man zegt dan; maar hij is vrolijk, groeit goed en slaapt snachts goed (1x wakker rond 4.00). En dan denk ik weer; ja dat is ook zo. Pff. Hier allemaal bijna helemaal gezond. Zelf een klein beetje verkouden maar verder nergens last van. Man is ook niet helemaal fit. Ik kreeg vanochtend tijdens het hond uitlaten een enorme niesbui, echt 6x achter elkaar ofzo. Gelukkig liep er verder niemand. Als ik in de supermarkt was geweest, was iedereen weggerend denk ik haha
Poeh, ik merk dat ik het ook wel zwaar vind. Twee weken geleden begonnen met werken en ik vond het zo fijn. Merk dat ik nu wat down ben nu ik weer thuis moet hangen. Morgen gaat Q naar mijn moeder en eerlijk, ik kijk er oprecht echt naar uit.
Hier een oververmoeide baby. Heeft niet gedut vandaag en het is er nu aan te merken. Anders leg ik hem neer, en hij slaapt binnen 5 min. Nu krijsen, veel beweging met de ledematen. Heb nog geprobeerd van hem eventjes op mij te laten slapen. Heeft dat 10min gedaan en weer wakker. Zucht. Ik hoop dat hij snel toegeeft aan zijn slaap.
Hier heeft ons meisje een Pavlik Bandage gekregen, het vorige spreidbroekje heeft helaas niets uitgehaald voor haar heupdysplasie. Het is weer even wennen. Hopelijk heeft ze een goede nacht straks.
Zo balen! Maar tegelijkertijd maar goed dat ze het hebben ontdekt nu; en niet pas na 1,5jr omdat ze maar niet gaan lopen. Veel sterkte, zet ‘m op mooi klein meiske!