Hoi, Ik ben vandaag 3 dagen overtijd, heb al 2 tests gedaan, deze zijn negatief. Wel heb ik al ruim een week last van wat misselijkheid, hoofdpijn, meer puistjes. Ik maak me ongerust omdat ik een paar maanden geleden een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad waarbij ik net 5 weken zwanger was. Had toen wel al direct een positieve test. Ben na mijn operatie wel direct regelmatig gaan menstrueren om de 28 dagen. Had toen wel wat buikpijnklachten en nu niet, maar ben hier eigenlijk ook wel blij om, ga me dan alleen maar meer ongerust maken. Heb gisteren wel wat steken gevoeld in mijn buik en dacht dat de menstruatie toch op gang zou komen, maar... nog steeds niets. Het is echt om gek van te worden!
Hoi, Misschien moet je nog een keer testen over een week. Dan weet je het zeker. Soms blijft de menstruatie ook wel eens wat langer uit door alle stress rondom het wel of niet zwanger zijn. Daarnaast kan je cyclus nog wat anders zijn door de vorige zwangerschap. Groet Evelien
Hoi Evelien Dank je voor je reactie. Ik zou normaal gesproken ook wel wat langer afwachten, maar aangezien het de vorige zwangerschap met nog geen 5 weken fout is gegaan, ben ik nu toch wel wat bang. Heb de huisarts ook al gebeld voor evt. een bloedtest te laten doen zodat ik zekerheid heb, maar die wil er ook niet aan. Ben de eerste keer na de operatie wel keurig op tijd gaan menstrueren en was vooraf ook steeds precies op tijd. Ik hoop nu zelfs een beetje dat ik ga menstrueren zodat ik me geen zorgen meer hoef te maken.
Hoi Evelien Ben dan denk ik vandaag toch gaan menstrueren. Ben wel heel moe en heb veel hoofdpijn. Ken dit niet van eerder, maar ben eigenlijk wel blij dat ik nu duidelijkheid heb, ondanks dat ik het graag anders had gezien. Bedankt voor je reactie.